globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blinkry
 
1.3.2013 v 09:59
Zdravím, chtěl bych se zeptat čím to muže být že když zapnu např. levý blinkr tak trvvá hodně dlouho než se zapne a pak když se konečně zapne tak už jde v pohodě a přerušování si skáče jak chce, někdy jen svítí a někdy bliká a když přepnu na pravý tak to trvá zas hodně dlouho. Muže to být baterkou nebo je špatné relé? prosím o radu.

Blinkry

1.3.2013 v 10:05 | Nahoru | #1
mas vsude stejne zarovky? Hodnota Watt

Blinkry

1.3.2013 v 10:05 | Nahoru | #2
Pokud tam mas normalni zarovky, tak spatne rele.

Blinkry

1.3.2013 v 10:06 | Nahoru | #3
spíš bych to viděl na problém s přerušovačem,baterii si lehce skontroluj voltmetrem jestli dochází k poklesu napětí a pro jistotu i přímo na přerušovači jestli po cestě k němu není někde špatný kontakt.

Naposledy editováno 01.03.2013 10:07:38

Blinkry

1.3.2013 v 10:17 | Nahoru | #4
Žárovky jsme kontroloval a jsou stejné, a relé jsem taky rozdělával a vipadalo taky v pořádku ale ještě to zkusím s tím kontaktem Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Blinkry

1.3.2013 v 10:33 | Nahoru | #5
Hele, mě tohle dělalo když jsem jel při dvou stupních pod nulou.Jinak nikdy.Tak bych typnul přechodový odpor nebo nízké napětí aku.

(reakce na) Blinkry

1.3.2013 v 10:38 | Nahoru | #6
thor2010> Mě se právě taky zdá že mi to začalo dělat při nižších teplotách

Blinkry

1.3.2013 v 13:11 | Nahoru | #7
Asi vyschlé kondenzátory na přerušovači. Tady to máš u Alpa, ale asi to bude to samé.

Blinkry

1.3.2013 v 13:19 | Nahoru | #8
Příští týden má být 10 nad nulou, tak to zkus až bude teplejc a nebo v nějaké vytápěný garáži.

Blinkry

1.3.2013 v 15:37 | Nahoru | #9
Ahoj, podobný problém jsem nedávno řešil na o tři roky starším CBR900RR. Zdrojem problému byl zaoxidovaný kontakt v přepínači na řidítku. Vadný přepínač lze poznat tak, že když s ním zacvakáš (třeba 10x) vlevo vpravo, tak se blinkry trochu vzpamatují. Potřebuje to pak rozebrat a pročistit nebo lépe vyměnit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist