paolo_novy Přidat reklamu

Téma: otevřené výfuky v evropě
zdravím všechny, mohl by mě někdo poradit jak se na otevřené výfuky dívají soudruzi v německu, holandsku, francii a švýcarsku?? možná se do těch zemí podívám a rád bych věděl ve které zemí je to problém? děkuji za rady

otevřené výfuky v evropě

25.2.2013 v 20:21 | Nahoru | #1
kdyz te nezastavi, neuslysi a neuvidi tak problem nebude nikde

1 reakcí na tento příspěvek otevřené výfuky v evropě

25.2.2013 v 22:13 | Nahoru | #3
děkuji za rady, budu muset asi koupit nějaký ucpávky a vozit je sebou a popřípadě na místě hned namontovat a modlit se at to stojí co nejmíň euro ten flastr.... ale kua jezdit na udušeným Harleyi mě asi nebude bavit..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevřené výfuky v evropě

25.2.2013 v 22:59 | Nahoru | #4
firer: Nejde jen o ucpávky, ale i o homologační značky. A k neorigo výfukům bys s sebou měl správně vozit papír od výrobce, že to vyhovuje použití v provozu. Pokud budou Rakušáci zrovna protestovat proti Temelínu, tak tě na tom uškvaří i když budeš mít laufy udušené. A co je horší, nejen že zaplatíš pokutu, ale nesmíš dál pokračovat po ose, musíš sehnat odvoz. Naštěstí to šílení nebývá moc často a s většinou policistů se dá rozumně domluvit.

1 reakcí na tento příspěvek otevřené výfuky v evropě

25.2.2013 v 23:23 | Nahoru | #5
mám na tom origo výfuky Vance&Hines ale jestli maj homologaci tak to vážně nevím? a kdyby měli homologaci budou potřeba ty ucpávky??? přece když budou homologovaný na danej druh motocyklu tak by měli vyhovovat i dB??zatím sem na mašině nejel pač sem ještě v zahraničí takže vše zatím řeším telefonicky a nebo takto..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevřené výfuky v evropě

25.2.2013 v 23:33 | Nahoru | #6

1100Virago píše: firer: Nejde jen o ucpávky, ale i o homologační značky. A k neorigo výfukům bys s sebou měl správně vozit papír od výrobce, že to vyhovuje použití v provozu. Pokud budou Rakušáci zrovna protestovat proti Temelínu, tak tě na tom uškvaří i když budeš mít laufy udušené. A co je horší, nejen že zaplatíš pokutu, ale nesmíš dál pokračovat po ose, musíš sehnat odvoz. Naštěstí to šílení nebývá moc často a s většinou policistů se dá rozumně domluvit.

bez vložky ti jsou značky k H....

firer: poslal jsem ti jen odkazy - zdáš se v poho, připojím i názor.

Mám docela hodně km po evropě , velká část je s otevřeným výfukem - faktem je že ač má CB fajn zvuk, nespíná mi to alarmy aut po průjezdu ulicí - jsou ti lidi co stejně jako já jedou evrpou a nikdo jim za výfuk pokutu nedá, ale jsou i toi co platili - můj závěr? Je to o štěstí a o míře hluku. Zvařž jak moc to máš drsný a jak moc hodláš riskovat...
pokud máš na mašině jen roury, zvaž zda ti to riziko stojí za to... Měj se krásně , přeji ať ti to zní a nikdo tě nechytí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevřené výfuky v evropě

25.2.2013 v 23:57 | Nahoru | #7
FishX3> 15 let sem na mašině nejezdil a teď čumím že se řeší kdejaká pi.ovina. no nechám to asi tak jak to je a budu doufat že potkám jen aspoň trochu normální poliše.. tuhle mašinu sem si koupil právě kvuli tomu pocitu svobody kterej bych rád zase cítil jako když sem jezdil dřív..nebudu ji dusit kvuli kravským předpisům který určitě nedělali motorkáři. hodně lidí z okolí si asi bude stěžovat když pojedu ale co se dá dělat.

(reakce na) otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 00:16 | Nahoru | #8
firer> mam to stejně ... doufam ze te nechyti, kdyz ano ze to okecas a kdyz neokecas ze to sem nenapises neb cim jsem starsi tim vic meknu a hur snasim zbytecny perzekuce

mej se kraaaasne

(reakce na) otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 08:30 | Nahoru | #9

firer píše: mám na tom origo výfuky Vance&Hines ale jestli maj homologaci tak to vážně nevím? a kdyby měli homologaci budou potřeba ty ucpávky??? přece když budou homologovaný na danej druh motocyklu tak by měli vyhovovat i dB??zatím sem na mašině nejel pač sem ještě v zahraničí takže vše zatím řeším telefonicky a nebo takto..



Vance & Hince nejsou origo a i kdyby byly tichý jak ryba tak bez homologace máš smůlu. Takže si to ověř a pak se rozhodni, jesi ti to za ten risk stojí.

1 reakcí na tento příspěvek otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 08:49 | Nahoru | #10
Ahoj,
taky na letošek řešim výfuky.....věc se má tak, že homologace není věcí výfuk vs motorka, ale výfuk vs platný předpis o hluku a emisích v dané zemi, nebo celé EU. Takže Vance & Hince ti pasujou na motorku, ale nemají EU homologaci. Nevím jak na H-D, ale na mého Drag Stara je pouze JEDEN výrobce na světě, který dělá EU homologované laděné výfuky, a to je Leo Vince, model Silvertail K-02. Pokud se z nich vyndá koncová tlumivka mají docela hezký, hlasitý zvuk, když pojedu ven strčím tam tu tlumivku, budu mít pocit, že jedu na vysavači, ale budu mít klid. Ostatní výfuky jako Cobra, Hard Krome, Buyak atd. jsou úžasné zvukově, ale dávat 15 000 a víc a stejně mít za hranicema staženou prdel mě osobně za to nestojí...ale to je každého věc co za co je ochoten riskovat

Kuba.

otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 09:34 | Nahoru | #11
nedavno jsem to resil kvuli akrapovici, ktery mam na bandasce. mam tam vyrazenou homologaci, ale neni tlumici vlozka (byvaly majitel ji tam nemel a nedal mi ji k tomu). proto jsem zjistoval situaci pred hradecky motoshop, ktery volal primo do k vyrobci. ten uvadi, ze zadny papir k vyfuku poreba neni, ze staci ta homologace. a zaroven k homologaci je nutna vnitrni vlozka. tak jsem objednal jejich vlozku a melo by to byt v pohode.
je pravdou, ze muj zvuk neni kdovijak pronikavy, tak by to ani tak nemuselo provokovat.

1 reakcí na tento příspěvek otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 09:36 | Nahoru | #12
Jezdis na stroji pres celou evropu, a CHCES mit otevrene vyfuky ? Dokazu si to vysvetlit jen tak, ze mas problem se sluchem, a nebo zadny nemas.

Kdo chce stovky kilaku poslouchat pekelnej rachot musi bejt blazen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 09:44 | Nahoru | #13

Ozzy_ píše: Jezdis na stroji pres celou evropu, a CHCES mit otevrene vyfuky ? Dokazu si to vysvetlit jen tak, ze mas problem se sluchem, a nebo zadny nemas.

Kdo chce stovky kilaku poslouchat pekelnej rachot musi bejt blazen


Tak předně ty V-H nejsou otevřené, jsou to laďáky, které mají tlumivku, nejsou to holé roury. V kombinaci s H-D Dyna Glide je výsledkem nádherný bublání, nic obtěžujícího. Laďák na supersportu dělá s ušima už jiný věci

(reakce na) otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 10:37 | Nahoru | #14

kubikula78 píše: Tak předně ty V-H nejsou otevřené, jsou to laďáky, které mají tlumivku, nejsou to holé roury. V kombinaci s H-D Dyna Glide je výsledkem nádherný bublání, nic obtěžujícího. Laďák na supersportu dělá s ušima už jiný věci



Vychazel jsem jen z toho co jsi napsal, cituji:

... mohl by mě někdo poradit jak se na otevřené výfuky dívají ...

Pokud to ma tlumifky, bubla to ale nedela to zadnej pekelnej rachot, tak to nikoho zajimat nebude.

PS: nevim co tu resis supersporta ? Jezdim R6ku se seriovym laufem a i tak se spuntama na usich i na okruhu .... a to u me by dira ve vejfuku nejakyho kone pridala Zato jsem nedavno ztratil tlumic na Mazde 323, a brneli me usi po 40km cesty z Prahy dom Rychle jsem to privaroval zpet

Naposledy editováno 26.02.2013 10:38:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 10:41 | Nahoru | #15
firer> Tak jestli mas ty copracke prskave chrchlaky tak to te odstavi hned po rozjeti...
A coz je dobre..pac ten zvuk je hnus

(reakce na) otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 11:12 | Nahoru | #16
kubikula78> Nemáš pravdu. Výfuk musí vyhovovat jednak předpisům o hluku a zároveň musí být schválený pro konkrétní motorku (což samozřejmě může být klidně víc modelů).

otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 11:16 | Nahoru | #17
tady je dobra rada skutecne tezka. Za prve otevrene vyfuky nema rad nikdo, krome tech, kteri je maji. Po cele Evrope. Kdyz te zastavi v Rakousku, a castokrat je vidim hned za hranicemi, je mozne, ze budes mit problem. Podle povahy a mozna i podle tveho chovani te daj pokutu, nevim kolik a zrejme zakazou dalsi jizdu. Muzou te taky poslat na technickou. Tudle jsem videl v televizi porad, kde kontrolovali i vyfuky u mopedu a hned poznali, ze nejsou original. Neni divu, kdyz se s tim kazdy den setkavaji, ze vi co a jak ma byt. Je to jejich zamestnani. A bylo to v televizi, takze byli zrejme korektni. Na druhe strane, kdyz jdu nekdy rakouskym mestem, slysim motorku o tri bloky dal a divim se ze muze jezdit. Pred par lety jsem stal na prechodu, kolem jedna prejela a normalne me vibrovaly kalhoty. To byl zvuk! Ovsem mozna nevim, ze ho za rohem zastavili a sebrali mu technicak. Mozna, mozna ze ne. Nevim. Jedno je jiste, v cele Evrope to podle predpisu byt nesmi a tak zalezi jen na organu, zda-li ma zrovna chut nekoho sejmout nebo nekoho zastavili jen z nudy. Loni jsem prejel Rakousko 2x, radeji jsem ale vyfuky prehodil a navratu me to desne sralo, protoze jsem je cestou ani nezahlidnul a mohl jsem jet klidne s cistyma rourama. To ovsem predem nikdo nevi. Asi to priste risku, ovsem sezenu si predem nekoho, kdo ma cas a muze me prijet hned po zavolani odvest i s motorkou. To je levnejsi nez platit rakouskou odtahovku. Jinou radu nemam a ani neni. To plati i pro helmy a jine veci.

otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 13:13 | Nahoru | #18
Je zde se mnou 11 diskutujících a žádný neuvedl konkretní případ, kdy by měl někdo kvůli otevřeným výfukům problém. Několikrát jsem projížděl Rakousko a policaty zajímaly hlavně papíry od motorky. Když si je ověřili, tak pokecali stejně jako naši a jelo se dál. Horší jsou Němci, ale taky jak a kteří. Co si budeme povídat, když mě budou chtít dostat, tak na to mají spoustu možností. Kamaráda poslali Němci domů kvůli štítku na světle, prý hrana má malý rádius zaoblení.

2 reakcí na tento příspěvek otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 21:40 | Nahoru | #19
děkuji všem kteří zde jak se říká přispěli se svojí troškou do mlýna. ty moje výfuky jak sem zjistil opravdu nejsou homologovaný takže to bude celkem prdel až mě dostanou. ovšem když vidím jak by Dyna vypadala s origo laufama tak to bych ji snad raději prodal... :(
uvidíme jak to všechno dopadne. v každém případě děkuji za postřehy hodně mi to pomohlo.chtěl bych zajet 6.4 do poděbrad na zahájení sezóny a tam se ještě poptám harleyáků jak to řeší oni a pak se budu muset nějak rozhodnout.

(reakce na) otevřené výfuky v evropě

26.2.2013 v 21:53 | Nahoru | #20

firer píše: děkuji všem kteří zde jak se říká přispěli se svojí troškou do mlýna. ty moje výfuky jak sem zjistil opravdu nejsou homologovaný takže to bude celkem prdel až mě dostanou. ovšem když vidím jak by Dyna vypadala s origo laufama tak to bych ji snad raději prodal... :(
uvidíme jak to všechno dopadne. v každém případě děkuji za postřehy hodně mi to pomohlo.chtěl bych zajet 6.4 do poděbrad na zahájení sezóny a tam se ještě poptám harleyáků jak to řeší oni a pak se budu muset nějak rozhodnout.



No je to vcelku jednoduchý: pokud nemaj homologaci, tak když tě s nima čapnou, tak ti motorku odstaví a půjdeš pěšky. Samozřejmě je možný, že při kontrole výfuky vůbec řešit nebudou (mě kontrolovali jednou rakušáci a chtěli jen doklady). Nicméně pokud jo, máš průšvih. Holt to bude o štěstí...

Naposledy editováno 26.02.2013 21:54:32

otevřené výfuky v evropě

27.2.2013 v 20:06 | Nahoru | #21
Zdarec,
ono to ve skutečnosti nebude tak horký s těma výfukama, podívej se na fotky z moto sraz Faaker See v rakousku, a uvidíš tam tolik motorek s rourama místo výfuku. A policajti stojej dokola celýho jezera a ty frajeři tam museli někudy přijet.
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/

otevřené výfuky v evropě

9.3.2013 v 12:28 | Nahoru | #22
Mám na háku éče i céčka. Motorka musí být slyšet. Někdo tady psal, že jen blázen jede dálku s otevřenejma laufama. Asi jsem blázen já ten rachot miluju. Ať si každej hlučí jak jemu je libo. Zdar a hodně decibelů

(reakce na) otevřené výfuky v evropě

9.3.2013 v 12:31 | Nahoru | #23
firer> Máš parádní stroj, ke kterýmu trocha rámusu patří. Neřeš to.

(reakce na) otevřené výfuky v evropě

9.3.2013 v 12:41 | Nahoru | #24
z-x-r> A jakej zvuk má Tvůj stroj?

1 reakcí na tento příspěvek otevřené výfuky v evropě

9.3.2013 v 14:29 | Nahoru | #25
Angličani maj pořekadlo "Loud pipes save lives." To je podle mne opravdu dobré, ale všeho s mírou, eventuálně s Miroslavem.
Přes sezónu jezdím na motce často v NL, jsou velmi tolerantní, i ohleduplní - vyplývá z toho: pokud v obci budeš dělat ZBYTEČNĚ kravál, v noci, večer a brzy ráno tomu dávat za uši, tak se připrav, že budeš mít "možná" problém. Na motce jsem byl několikrát v Englandu a nikdy nikdo lauf neřešil. V Rakousku 2x v Alpách a taky 0% rakouských P&CH.
Neřekl jsem, že je tam bezpečno..., v Rakousku mě zastavili cajti, na výfuk neřekli slovo, dokonce bez pokuty, protože jsem jel necelých 70 na padesátce - vyřešil to se mnou jen domluvou. Omlouval jsem se mu, nedržkoval, OPRAVDU jsem přehlídl značku 50sátky a oni za ní hned měřili. A nás (3 české motorky) nechali kupodivu na pokoji - u nás by asi hltali smetánku od turistů plnými hrstmi bločků.

(reakce na) otevřené výfuky v evropě

9.3.2013 v 22:46 | Nahoru | #26
666S999>

otevřené výfuky v evropě

21.5.2014 v 08:49 | Nahoru | #27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dyna Super Glide Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom Brusíno 0 3.5.2017 v 12:47 Brusíno
termopáska na výfuk - heat exhaust ... Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom dALLaSS 5 3.3.2015 v 23:36 WVigo
Výběr motorky Harley Davidson FXDB Dyna Street Bob, Harley Davidso... Hanz1974 7 14.10.2014 v 21:39 bandar57
filtr Screamin´Eagle Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom dALLaSS 23 2.8.2014 v 17:22 cortes
Přední tlumiče Harley Davidson FXDC Dyna Super Glide Custom ihlik 3 2.8.2014 v 17:09 BEECH


TOPlist