Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /
Tomu verim, komprese je tam vyšší a říkaj, ze by to melo mit vyss vykon v top otackach. Hlavne aby to nebylo moc tezký - katalyzator prej 7Kg, do laďáčku hned tak nepudu, až tak po roce provozu :P
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
Pisou tam ze je jasne, ze to z pomeru hmotnost/vykon bude supr. Ale taky pisou, ze hnmotnost je: ? a vykon je ? Sice mam VS technickeho smeru, ale co je to ?/? tak to jsme se fakt neucili :shy:
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008
Proste se tam flakaj, jezdej si po vystavach po světě, ale nikdy nic nereknou, fotky co maj nechtej davat na zadosti odpovidaj velmi pozde ....
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
http://www.kawasaki....ault.asp?Sub=6549116
200PS s ramem to bude šrumec,
škode jen že to přibralo 9Kg. No vejfuk pude pryc a pak to bude urcite lehčí.
Prej je ten euro 3 vyfuk strasne tezkej.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10-R 2008
edit: jo a diky moc za info :)