Podělte / svěřte se i s Vašimi názory (ALE NEJLÉPE SE ZKUŠENOSTMI!!).
Zrenovoval jsem(1984-86) a přestavěl dle mých TEHDEJŠÍCH představ
a možností na kafáče (1987-96!) Suzuki GT750/1976 .
Už v sériovém provedení má její TŘÍVÁLCOVÝ motor velmi zajímavé para-
metry a s výfuky 3-3 a K&N filtry se snad ještě vylepšily
Protože však je to DVOUTAKTNÍ Suzuki, rád se pochlubím jejími "křivkami"
při jejím objemu pouhých 750 kubíků .
Především proto, že jsem v ČMN 2/2013 četl zajímavé pojednání
o novém Triumfu Tiger Sport, kde je zmíněna jeho
TŘÍVÁLCOVÁ charakteristika "POŘÁD SÍLY DOST", kterou prozrazuje prakticky
plochá krouťáková křivka (a lineární nárůst výkonu).
Moje "bába" r.v.1976 se může honosit něčím obdobným a tak bude zajímavé
pro všechny, číst Vaše zkušenosti s TŘÍVÁLCI ,
případně i jejich porovnání se DVOU až ŠESTIVÁLCI ...
Suza GT750 -> píšou že baujahr 1974, no nevím
další závodní vodní buvol
ten samý exemplář z jiného úhlu
PS.: Pokud vím, mezi historickými motocykly na české roadracing scéně se pohybuje také jedna Kawa H1, až budu mít chvilku, podívám se na fotky ze Strahovského štítu, kde jsem tuhle dokonalost prvně viděl a slyšel
Pabol píše: [quote=IvanDvoutakťák] Jindro, nedej na Pabola, konstatujícího,
že se "z těch třípístů jednou pos...."
To je jen"závist" , že mu v jeho RD350 jeden píst "chybí"...
Já toho třípísta mám taky bohužel teda 4T, shodou okolností od Jindry, se kterým se velmi dobře známe a často a rád do něho rejpu
Jinak to GT je fakt nádherná záležitost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
1 reakcí na tento příspěvek Tříválcový motor - věčné téma
motorů , navíc v tehdejších podmínkách ,
dokázali dotáhnout až do fáze pojízdnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tříválcový motor - věčné téma
IvanDvoutakťák píše: "Klobouk dolů" před VŠEMI , kteří tuto a podobné stavby
motorů , navíc v tehdejších podmínkách ,
dokázali dotáhnout až do fáze pojízdnosti
NO - Ivane, v tehdejších podmínkách, kdy byl strojírenský podnik-subdodavatel prakticky v každém městečku - bych řekl, že byla jednoduší stojní stránka.
Ovšem nedalo se to provádět oficiální cestou - jedině melouchem zaměstnanců.
Sám jsem potřeboval vyrobit jedno ozubené kolečko ze silonu - modul zubu 1.
I vypravil jsem se s touto banalitou do K. p. Škoda Plzeň s úmyslem zaměstnat velkopodnik svojí malinkatou zakázkou.
Cenu výroby stanovil technolog na částku, se kterou bych byl býval spokojen a .... a pak nastoupila účetní stránka = režie podniku 1200%, slovy jedentisícdvěsta procent!!! .
Samozřejmě, že jsem si ozubené kolečko pohonu čerpadla oleje vypiloval sám doma "růčofůčo" pilníkem.
Oficiální nastavení fungování podniků prostě nutilo lidi melouchařit!
Jindra650 píše: IvanDvoutakťák> Ono se tedka Sobeslavsko/Taborsko stalo koukam tak trochu trivalcova oblast Momentalne tam budou v dohledny dobe nejspis 3-4ks XS750, pak kamarad ma Triumpha T160 a ja mam Daytonu
Opravdu synku? Nespletl jsi se v těch počtech?
1 reakcí na tento příspěvek Tříválcový motor - věčné téma
holt TŘÍválec - "táhne jak elektromotor"
Já už, bohužel, musím psát v minulým čase, že TÁHL
(viz grafy nahoře) ,
protože jsem si nemohl dovolit nechat si GT750
a koupit DALŠÍ motocykl
No, a dnes koketuju s myšlenkou, že když budu finančně skromnej a nebudu chtít bůhví co drahýho, tak trialovka na blbnutí na zahradě se ještě vejde, takže momentální maximum mám stanovený na 3 kousky.
EDIT: ale to už se asi v garáži nehnu a to mám přes půl obvodu řešeno regálama.
Naposledy editováno 18.03.2013 10:12:06
A nápady jako Jindra650 - motor ze Speeda do Streta - není to špatné, ale lepší bude motor z malého Tigra. Takový Street 800, to by byla věc....
P.S. ...to bude věc.
jsou hódně"virulentní" Právě jsem v pořadu TopGear viděl model
řadového čtyřválce a máloplatný, je to jen "dvojitej dvouválec"
Máš, Romanko, správnej tah na branku - to, že jsi už taky "-sátník",
nesmí mít na nic vliv Líbí se mně, že jsi hledal, až našel toho
Tvýho černo-zlatýho, i ten výběr fotek ve Tvé fotogalerii
Drž se / držme se / držme to("rubberside down") !
Naposledy editováno 15.04.2013 22:13:03
Franky píše: NO - Ivane, v tehdejších podmínkách, kdy byl strojírenský podnik-subdodavatel prakticky v každém městečku - bych řekl, že byla jednoduší stojní stránka.
Ovšem nedalo se to provádět oficiální cestou - jedině melouchem zaměstnanců.
Sám jsem potřeboval vyrobit jedno ozubené kolečko ze silonu - modul zubu 1.
I vypravil jsem se s touto banalitou do K. p. Škoda Plzeň s úmyslem zaměstnat velkopodnik svojí malinkatou zakázkou.
Cenu výroby stanovil technolog na částku, se kterou bych byl býval spokojen a .... a pak nastoupila účetní stránka = režie podniku 1200%, slovy jedentisícdvěsta procent!!! .
Samozřejmě, že jsem si ozubené kolečko pohonu čerpadla oleje vypiloval sám doma "růčofůčo" pilníkem.
Oficiální nastavení fungování podniků prostě nutilo lidi melouchařit!
No ale na takové kolečko byla tehdy stanovena cena jedné láhve tehdy ještě rumu a režie dělala 0%
Ale zase jsi měl z toho kolečka určitě větší radost, když sis ho krásně vypiloval sám
ale takovej "provoz" u nás taky neuvidíte
http://www.facebook....hp?v=338143932954959
Naposledy editováno 26.05.2013 20:54:47