Naposledy editováno 09.01.2013 10:27:10
Petru Kauckému věřím, opravdu pracuje precizně a dobře, proto je mi překvapením, že řekl, že spotřeba by mohla i klesnout. Vedl jsem s ním při ladění dost debat, ale výsledkem vždy bylo, že neoriginální koncovka + otevřený filtr + Dyno = vyšší výkon, ale zároveň i vyšší spotřeba.
Naposledy editováno 10.01.2013 21:33:57
Nejde vůbec o to jakou hlavní trysku,jaký vzdušník a jakou volnoběžnou trysku by jsi měl použít. Musíš na to jít z druhé strany. Tedy změnu ve světlosti výfukového potrubí
(! i odpor výfukovým plynům kvůli vyplachování!) musíš kompenzovat na sacím traktu. Začni kvalitním filtrem do original airboxu (nejlépe BMC),protože rytmus sání se VŽDY rovná rytmu výfuku. Zjednodušeně řečeno,co provedeš na výfuku-musíš dohnat pod nádrží. Ale ne tryskama. Veliké trysky jsou Ti k ničemu,když Ti oslabený podtlak nezvedá šoupata až tam,kam by měl. Tzn,že musíš dát slabounké pružiny nad šoupata,lehké titanové jehly,pak na brzdu,kde bude Tvůj hlavní zájem křivka bohatosti. Až potom přichází na řadu úprava hladin a jako poslední trysky atd. Jakýkoli jiný postup je silně amatérský a vede k podivnému chování celého aparátu,jakože je to potom za tepla chudé,divně to startuje,dlouhý návrat do volnoběhu a tak.
Nelze také podceňovat nebezpečí chudé směsi,která detonuje za podstatně vyšších teplot nežli směs optimální. Už jsem viděl pár propálených pístů u pitomců s vybráklým vejfukem.
Jestli se k tomu nechceš postavit takto,raději na to dej origo výfuk a na vše zapomeň...
Správně provedený tunning spotřebu zvyšuje jen nepatrně a naopak ji v určitých režimech překvapivě snižuje kvůli vyššímu potenciálu motoru a s tím související nutnosti ho méně pobízet.
Hodně zdaru přeji a fandím.
Takže tak.
David
2 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
Davošx píše: Tenhle borec si upravoval sám celou masku http://www.africatw...50#location1 [/quote]
to je ono ....ale moc se mi to nelíbí :-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
wáca píše: to je ono ....ale moc se mi to nelíbí :-/
vždyt to je pecka !!
Zatim jsem uvažoval pouze o prodloužených zátkách a dozadu vyšší vydličku.....a progresy jsou samozřejmostí
1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
Naposledy editováno 18.03.2013 23:26:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |