1 reakcí na tento příspěvek Jaký je to model Jawy 350 ?
Navíc maska je z panelky a je uřezaná kvůli těm vyskokým řídítkům nejspíš z nějaké sporty, ale určitě to není originál, je to děs. Ale ty si to klidně kup, protobe je škoda i tohohle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek Jaký je to model Jawy 350 ?
Jsou tam sice znaky "snahy" o realitu,. ale celek je docela spatlanina. Zajímalo by mě číslo motoru na karteru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
Dolin píše: Připomíná mi to diskusi o tom jaký je to typ ČZ
Jsou tam sice znaky "snahy" o realitu,. ale celek je docela spatlanina. Zajímalo by mě číslo motoru na karteru...
Tak si o ně napiš. Tady je odkaz na interát: http://www.ebay.co....;hash=item35c308e873
mischa638 - to může být zkreslení způsobené objektivem foťáku, nebo může být ampérmetr jen pootočený.
Naposledy editováno 24.01.2013 12:26:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
mischa638 píše: tornadojoe> Všichni ti tu řekli že je to bastl, co na tom nechápeš?
Ja bych rekl, ze chce jedinecnej kousek. A tenhle svym zpusobem je jedinecnej, hlavne az za nej zaplati tech 700 liber.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
mischa638 píše: tornadojoe> Tuhle ani žádnou jinou, máš jen plnou hubu keců to je tak všechno co máš
Přetahují se už o ní dva zájemci, takže až tak nezajímavá asi nebude
1 reakcí na tento příspěvek Jaký je to model Jawy 350 ?
So, here we have a rather different 1964 (B reg) Jawa 350, I bought this a while back, it had been off the road since 1980 and was a bit of a mess (what do you mean it still is?) anyway, when I first saw the pictures there was something different about it, I am by my own admission a bit of a Jawa anorak, the first thing I spotted was the genuine Californian top end on the engine (it’s the way the exhausts are bolted on) next, was it had bigger wheels than standard, it also had a Californian swinging arm (about 4 inches longer than standard) and there was the 2 into 1 exhaust as well as the huge petrol tank.
At first I though I’d stumbled on a rare Jawa model but after stripping the bike down a bit I realized what must have happened, I’m pretty sure that the bike started life as a standard Jawa 350 (model 354) and then I’m guessing that sometime in the 1970’s it needed some work doing on it and the owner at the time probably had the remains of a Jawa 350 californian hanging around so decided to make something different, so he used the swinging arm from the Californian along with the top end, the wheels are 19 inch on the front and 18 inch on the back and they are Jawa hubs with Dunlop rims, the shorter Californian rear guard was also used, the fuel tank had me puzzled for a while until I took it off and turned it over, the base is a standard Jawa tank that has been cut in half and a fiberglass dome has been bonded to it (not sure how much it holds, I’ve never filled it to the top)
The 2 into 1 downpipes are well made and don’t look like a homemade job? They go into a standard pipe with no baffle which sounds really nice but not to loud.
Before I first started it I took the heads off the engine to have a look and it must have had a recent rebore before it came off the road as you can still see the hone marks on the cylinders.
The bike was red originally but after I’d got it up and running I did the decent thing and hand painted it Nato-green (my favorite colour!) it passed the mot ok and I started using it, it pulls really well from a standing start as the rear sprocket is bigger than the standard bike, the brakes are in keeping with the Jawa tradition i.e. not very good but ok-ish, the ampmeter dosen’t work (not wired in) and there’s various battle scars around the bike.
Takže, tady máme poněkud odlišný 1964 (B reg) Jawa 350, Koupil jsem to na chvíli zpět, to bylo ze silnice od roku 1980 a byl trochu nepořádek (co tím myslíš, že ještě je?) Tak, Když jsem poprvé viděl obrázky tam bylo něco jiného o tom, já jsem podle mého vlastního doznání trochu Jawa bundy,První věc, kterou jsem si všiml byl skutečný Californian horní konec na motoru (je to způsob, jakým výfuky jsou přišroubovány) další, byla to mělo větší kola než standardní, to také mělo kalifornský houpající se paži (asi 4 palce delší než standardní) a tam byl 2 do 1 výfuku, stejně jako obrovské nádrže.Zpočátku jsem si myslel, bych narazil na vzácný model Jawa, ale poté, co se svlékat kole trochu dolů jsem si uvědomil, co se muselo stát,
Jsem si jistý, že motocykl začal život jako standardní Jawa 350 (model 354) a pak jsem hádat, že někdy v roce 1970 bylo potřeba nějakou práci dělá na něj a vlastník v době, kdy pravděpodobně měl pozůstatky Jawa 350 Californian visí kolem tak se rozhodl udělat něco jiného,tak on používal houpající rameno z Californian spolu s horním konci, kola jsou 19 palců vpředu a 18 palců na zadní a jsou Jawa náboje s Dunlop ráfky, byla kratší Californian zadní stráž také používán, palivová nádrž už mě zmateně na chvíli, až jsem si ho a obrátil ho,Základem je standardní Jawa nádrž, která byla snížena na polovinu a sklolaminátu dome byl spojený k němu (nejsem si jistý, jak moc to má, nikdy jsem naplnil ji nahoru)
2 do 1 dešťových svodů jsou dobře provedené a nevypadají jako domácí práci? Jdou do standardního potrubí bez ozvučnice, která zní opravdu pěkné, ale ne nahlas.Než jsem začal se mi vzal hlavu mimo motor, aby se podíval, a musí po nedávné rebore před sjel ze silnice, jak můžete ještě vidět zdokonalovat značky na válcích.
Motorka byla červená původně, ale poté, co jsem dostal to a spuštění jsem udělal slušnou věc a ručně malované se Nato-zelená (moje oblíbená barva!) to prošlo na STK ok a já jsem začal používat, táhne velmi dobře z pevným startem, jak je řetězové kolo je větší než standardní kola, brzdy jsou v souladu s tradicí, tj. Jawa nepříliš dobré ale ok-ish, ampmeter nefunguje (není zapojeno v) a tam je různé bojové jizvy kolem na kole.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
Dante76 píše: S tím světlem vzadu jsem se mýlil, teď to vypadá že to zadní světlo je na tom nejzajímavější, tedy jestli je to skutečně Lucas a né kopie. Stále jsem přesvědčen, že je to slepenina nejen několika motorek ale i značek. Tudíž to zcela určitě je rarita ale ne tovární
Pokud by to byla rarita, tak to musí být tovární provedení. Ještě tak dodělávka oficiálního dovozce by byla zajímavá.
Někdy si majitel myslí, že je to nějaký bastl, protože logicky nezná nějaký ten vzácný model-prototyp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek Jaký je to model Jawy 350 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
tornadojoe píše: gugo> Třeba ten ampérmetr. Možná že to takhle už někdo v nějaké tovární nebo prototypové verzi viděl
- nejsi bratr něbo něco do rodiny k tomuto uživateli - http://www.motorkari.cz/profil/?uid=175067
----------------
Kovi - Indická motorka značky Yezdi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký je to model Jawy 350 ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ | Jirk_K | 3 | 15.4.2024 v 08:56 Dolin |
Jawa, spravne natoceni segrovky na ... Jawa 350/360 panelka | Marty634 | 11 | 2.4.2024 v 10:55 Johny_R |
brzdy Jawa 350/360 panelka | petrap | 2 | 1.4.2024 v 20:03 cmiral |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |