Tak ačkoli jsem si myslel, že tohle mě nikdy nepostihne, musím si pomalu a jistě připustit že mě nějak lítání po okruzích a zběsilé jízdy 300 z místa po okreskách s kamarády nějak opouští a nastává éra č.2
Hrozně jsem se totiž zamiloval do Café racerů. Každou volnou chvilku projíždim fóra a různý fotky a tak jsem si řekl že si udělám radost a zkusím si taky nějakou stavbičku.
Po dlouhých úvahách mám jako "základ" konečného adepta ZRX1100 nebo 1200. Cafíčko by mělo mít "sportovního ducha", přeci jenom bych si to kolínko jěště někde rád dal.
Hrubou představu mám, ale řeším problém s koly. Chtěl bych dráťáky. Někde jsem četl, že je snad někdo v německu vyrábí, nebo šlo by to nahradit nějakou jinou variantou?! Přední vidli bych chtěl stejně měnit za USD(ZX6,ZX10 nevim...). Poradíte? Případně jestli máte nějaký typy ke stavbě ze ZRX.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Beru ale i dalsi tipy na pneu vhodne na street trackera / scramblera
Edit: nasel sem treba conti tkc80 twinduro
Naposledy editováno 09.01.2013 22:26:44
především pro ty, co mají nejradši ZELENOU
http://classic-motor...ter/January-2013.pdf
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
ale bylo by to víc o potěšení oka, než o výkonu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
http://supacustom.com/rsd-ktm-525-exc-cafe-racer/
Naposledy editováno 13.01.2013 12:09:53
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
že kafáč s MX dvoutaktem 500cc musí být
"ale hrozná vražda" ...
Kamarád koupil, jen tak na poježdění, obstarožní RM "jen"250
a okamžitě, jako první poznatek, zjistil,
že na ni prostě nemá fyzičku a že okamžitě vytrestá
každou jeho chybu
Ono je to při offroad jízdě něco jinýho, na asfaltu
zase ve vyšších rychlostech a se "zanedbatelnou" hmotností
Za mně teda, všem hrdinům MX - DVOUTAKTNÍCH kafáčů
Naposledy editováno 13.01.2013 17:04:48
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
vrtalo v palici, jak TAKOVÝHO kafáče "dostat" na RZ
Dobře vyjádřeno - musela by s "tím" být ULTRAPRDEL
Škoda, že na tom videu není ani kousek jízdy - takhle to, na volnoběh
i při"prásknutí", hodně připomíná tu moji"bábu" .
Kdyby měla nějaký ostřejší výfuky ...
Naposledy editováno 13.01.2013 21:13:53
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Jinak teda to vypada ze budu mit nadrz a tlumice se stelunkama, takze uz vymejslim jak zvednu vzadu zdvih....vypada to ze nakonec to budu muset dotahnout kdyz uz v tom budu mit naky prachy
assassin píše: tdr250 (takovej "motard" s motorem tzr..dvouval puvodem v RD) to svezeni melo neco do sebe a s tim co ted umim a jaky mam vybaveni by z toho slo postavit zajimavej stroj...
http://2strokebiker.blogspot.cz/2009/12/omfg-i-dont-know-if-i-should-be.html
Naposledy editováno 14.01.2013 00:46:47
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Pookřeju, když se objeví něco o DVOUTAKTECH
Díky za odkazy - navíc ty drift souboje "Bike vs. Car"
potěšily i mýho vnuka !
To víš, mám to, jako penzista, "našlapaný a nestíhám"
Spíš ale mám toho času "pomálu" ,
než abych nějak usilovně "surfoval" ...
IvanDvoutakťák píše: Já, Mari, "nésu líné" hledat - já prostě nehledám
Pookřeju, když se objeví něco o DVOUTAKTECH
Díky za odkazy - navíc ty drift souboje "Bike vs. Car"
potěšily i mýho vnuka !
To víš, mám to, jako penzista, "našlapaný a nestíhám"
Spíš ale mám toho času "pomálu" ,
než abych nějak usilovně "surfoval" ...
no vidíš, co jsi toho stihl, z toho textu bych řekl, že ti bude min. šede a přitom seš ještě jura, jen o 6 let starší...
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
nakonec ještě "válčil"
Převrat 89 přijít o 20 let dříve - stihl bych "toho" víc
Každopádně můj tatík, kdyby dožil tady toho PSEUDOkapitalismu,
trefil by ho z něj šlak
A to byl HODNĚ tvrdá(moravská) palice -
držel živnost až do r.1957, neudržel a od té doby naše rodina
"politicky a ekonomicky nějak nestíhá"
po návštěvě www.walk77.com (Suzuki Owners Club), anebo
www.suzukiownersclub.cz
Zde jsme už na "veletuctu"(#144) a tak raději zpět k technice -
už se těším, až se zase objeví něco o dvoutaktech
Jen tak na okraj : léta nás "oficiální místa", spolu s obvyklou
suitou motoristických médií, masírovala nejrůznějšími zjištěními
a "odbornými"argumenty, že DVOUTAKTNÍ motory definitivně končí
A EJHLE - "soudruzi" v italské Betě začínají zlobit s jejich
2T endury
Asi to s těmi, PRÝ pro dvoutakty nesplnitelnými,
emisemi, nebude až tak "horký" ...
No a že je DVOUTAKTNÍ motor výrobně levnější, tak o tom snad už
dnes nikdo nepochybuje
Na začátku jakoby elektrocentrála Honda, ALE PAK
Pak V5 sound a taky jako Honda : 125 V5, 250V6, 350V4 ...
Tady se "snoubí" cosi zdánlivě neslučitelného
a to "rolling chassis" s motorem
A protože kafáče byly vždycky hlavně o "silnici",
přidám pěknou vzpomínku na začátek 80.let -
no jak ODE MNE jinak, než DVOUTAKTY 500ccm
Naposledy editováno 16.01.2013 08:06:03
666S999 píše: mari> nejsi první, Savážku měl i Boneshaker... je to dobrá volba! Ukrutný jednohrnkový KAFE!
No, dalo se s tím jet trochu kvapík, ale vyklepanej jak startka. Jízdní vlastnosti nikde, klasika chopper. Spíš ten motor do jinýho rámu a to radši nějaký rovnou enduro DR 650 s 35 kW.
http://www.motorkar...o-predni-469414.html