globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Náklon
 
19.10.2007 v 15:21
Sice mám najeto 4 000+km, ale stále se bojím to nějak výrazněji klopit do zatáček.

Tenhle problém mizí, když jedu s někým, protože je předemnou a vytočí zatáčku klidně v 90km/h a v tom případě já taky a nebojím se.

Ale nějak pořád na to nemůžu přijít když jedu sám - nemáte nějakou radu, jak se toho strachu zbavit ???
Předchozí
1 2 3
Následující

Náklon

19.10.2007 v 15:23 | Nahoru | #1
Jezdit, jezdit, jezdit. Se zkušenostma to příjde samo.

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

19.10.2007 v 15:33 | Nahoru | #2
5K4C3>Z toho si nic nedělej .. lepší je se bat z nevědomosti co tě možná čeká,než se bát klopit to s tim že viš jak to bolí, když to složíš..Věř mi ...

Náklon

19.10.2007 v 15:52 | Nahoru | #3
Jo, tohle muzu potvrdit

Náklon

19.10.2007 v 15:58 | Nahoru | #4
Kašli na to a nelámej to přez koleno.... tohle přijde postupem času samo ;)

...ale je to jak říkáš... Sv sem po koupi moc neklopil a když sem pak jel serpentiny za kamošem... najednou drhnula stupačka o zem.. :D Sám bych jel pomalej...

Nadruhou stranu, buď rád že ti to "nejde" pořád lepší než někde překlopit... :puke: ;) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Náklon

19.10.2007 v 16:02 | Nahoru | #5
PREMYSLEL SEM, JAK A JESTLI TI RADIT (ODE MNE NAVIC TROUFALOST)
..AZ SI RIKAM, JESTLI TI TO POMUZE, ZE SEM NATOM ASI TAK STEJNE. NIKDO NERIKA, ZE MUSIS (ZVL.NA YBR!) BROUSIT STUPACKAMA A JEZDIT JAKO BIAGGI.
MAM NAJETO A NECO VIC, MOTORKA JE MOZNA VZATACCE STABILNEJSI, ALE PORAD MAM PODOBNEJ POCIT,A PRED KAZDOU, I ZNAMOU ZATACKOU TAK NEJAK VAHAM. A NIC JINYHO NEZ ZKUSENOSTI (A TAKY PSYCHYKA) V TOM NENI.. JEZDIT, JEZDIT A JAK PSAL PECA, NELAMAT TO PRES KOLENO..
HLAVNE DODRZET PRAVIDLO NÁVRATU!

(reakce na) Náklon

19.10.2007 v 16:21 | Nahoru | #6
Waclav>Co já najezdil,než sem si troufnul poprvé vysednout a hodit haxnu na asfalt...chci jen dodat ,že nejlepší je jezdit za někym zkušenym,ale aby to nebyl střelec...to tě asi nejvíc naučí....okoukáš techniku jízdy,atd.... ale pro tvoji bezpečnost,bych to zkoučel na okruhu,než budeš 100%ní v sedle

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

19.10.2007 v 18:56 | Nahoru | #7
Díky za rady, vemu si je k srdci

Ale na YBRku na okruh... :thmubup: Zajímavej nápad, ale to asi na tomhle stroji ne :P

1 reakcí na tento příspěvek Náklon

19.10.2007 v 19:00 | Nahoru | #8
Cago lidi jak rika Pepa Sršeň kolínko k projeti zatacky netreba klop jen tolik kolik ti staci k projeti zatacky vic neres ono az budes mit krizovku a budes mit na vyber jen dve moznosti poklopit a utahnout zatacku nebo nepoklopit a narvat to do nejakyho mamlase pred tebou asi zvolis tu prvni a najednou si uvedomis ze ty gumy te podrzej vic nez si myslis :thmubup:

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

20.10.2007 v 06:15 | Nahoru | #9
5K4C3>Proč by ne... je jedno s čim jedeš a pokud chceš zjistit na co máš,tak okruh je pro tebe nejbezpečnější záležitost :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Náklon

20.10.2007 v 09:03 | Nahoru | #10
jen jedna rada, neklop když je teplota od 8°C a níž.
To je prý hranice, kdy se zásadně mění přilnavé vlastnosti letních pneumatik. I když každá guma na tom může být jinak a tu hranici může mít jinde.... že jo. prostě to neřeš a nech to až na jaro, až bude teplo.

(reakce na) Náklon

20.10.2007 v 09:20 | Nahoru | #11

5K4C3 píše: Díky za rady, vemu si je k srdci

Ale na YBRku na okruh... :thmubup: Zajímavej nápad, ale to asi na tomhle stroji ne :P


Ja myslim ze treba sosnovou klidne !

1 reakcí na tento příspěvek Náklon

20.10.2007 v 09:27 | Nahoru | #12
Mam za sezonu becelych 9kkm, a predtim jsem najezdil tak 1kkm na hornetu 2 sezony pred tim. Jsem na tom dost podobne. Zajimavejsi je to o to, ze mam v aute 300kkm, a tudiz vim jak dlouho mi trvalo nez jsem jezdil zatacky s piskajicima gumama a poznal kdy to jeste do smyku pujde a kdy uz ne.

Za tu sezonu co mam svoji motorku vidim jak to pomalu prichazi. I na gumach mam nakresleno jak klopim vic a vic a pritom ze zacatku jsem se dost nutil, protoze jsem treba tady po okoli ve znamejch zatackach vedel jak rychle se daj projet a videl jsem na tachometru masiny o 20~30 km min.

Tahle sezona probihala asi takhle:

1/ Napred jsem skoro tlacil vsechny zatacky
2/ Pak jsem zacal jezit v pohode (cca stejne rychle jako sviznejs autem) znamy zatacky a tlacil neznamy
3/ Ted uz znamy zatacky v poho jedu rychlejs nez autem, a neznamy tak +- stejne jako bych tam jel prvne autem ...

proste to s najezdenejma kilometrama prichazi samo. Mel jsem ze zacatku porad takovej pocit ze to mam lamat pres koleno, a pak se to nekde zlomilo a rekl jsem si .. ne, prislo to v aute, prijde to i na masine, zadnej stres, budu si uzivat jidu a ono se to dostavi samo.

To si rekni i ty a jezdi a uzivej. *yes*

(reakce na) Náklon

20.10.2007 v 09:28 | Nahoru | #13
Jinak okruh je dobra vec, opustenej kruhac je taky fajn. :cool:

Náklon

20.10.2007 v 10:09 | Nahoru | #14
jezdi tak aby si dojel *yes*
kloppit můžeš večer v hospodě :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Náklon

21.10.2007 v 08:46 | Nahoru | #15
zdravím taky jsem začátečník jezdil sem 1. sezonu a do náklonů se pořád trochu bojim pořád si říkám že to ty gumy přece ne,můžou udržeta tak chtěl bych se zeptat jestli se dá nějak poznat hranice přilnavosti gumy. tzn že když budu zkoušet třeba v nějaké přehledné zatáčce s kvalitním povrchem větší a větší náklony jak poznám že už jsem pak na hranici podklouznutí dá se to nějak poznat, ještě před tím než je pozdě? gumy mám zadní bridgestone BT020 a přední BT011. díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

21.10.2007 v 08:50 | Nahoru | #16
biker.x> co máš za mašinu? Je dost možné, že před tím, než se dostaneš na hranice gumy, dostaneš se stupačkama na asfalt.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

21.10.2007 v 09:00 | Nahoru | #17
Číkus> je to 650 N bandit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

21.10.2007 v 09:06 | Nahoru | #18
biker.x> řekl bych, že tam budou taky dřív stupačky na asfaltu, než hranice gumy. Ale na dobrém poverchu, na špatném tam bude nejdřív hranice gumy, pak stupačky na asfaltu, pak řídítka na asfaltu, pak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

21.10.2007 v 09:30 | Nahoru | #19
Číkus>no právě nechci řidítka na asfalt. právě proto mě zajímá ta hranice gumy jestli se dá z chování motorky/gum nějak vypozorovat že větší náklon už ne dřív než je pozdě

(reakce na) Náklon

21.10.2007 v 09:34 | Nahoru | #20
biker.x> ta hranice je dál, než si pocitově myslíš. A pokud to nepřeženeš najednou o moc, tak ti začne zadní kolo jít trochu do driftu

1 reakcí na tento příspěvek Náklon

28.11.2007 v 11:37 | Nahoru | #21
Mel bych takovej dotaz snad k tematu. Mam novyho Zeda 750 a ma najeto 0.00 km. Jak je to se zajizdenim a taktez klopenim uplne novych pneu.Cetl sem ze to tak trva 160 km nez se trochu zajedou.Nevim jak moc se mam bat na jare vyjet.Zacinam opet po dlouhe dobe tak se omlouvam za priblblej dotaz.Diky

Náklon

28.11.2007 v 11:49 | Nahoru | #22
jo klopit je potřeba, jsem klopil málo.. trošku brzdiček.. a zachránila to až svodidla :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

28.11.2007 v 12:10 | Nahoru | #23
plisken>no dost opatrně ....pač nový gumy kloužou slušně....prostě zajíždět opatrně

jo a nezapomeň že i když sou gumy zajetý tak to může klouzat pokud je třeba zima

Náklon

28.11.2007 v 12:55 | Nahoru | #24
nejlepsi je se leknout v zatacce ze to nevyberes, zmackout zadni brzdu :puke: to uz pak jenom cumis a cekas kam ji schytas ;)
To ja jsem jel a rozhodilo me ze na silnici je vlnka -srouvnal jsem to a jak sem videl ze jedu uplne blbe do zatacky tak sem zacal brzdit cimz sem si pomohl jeste vic- jel sem rovne. Potom co sem jel rovne mi ztuhlo cely telo a ja neudelal ani prd az do doby nez se mi v prikopu zapichly vidle a ja se hlavou malem zapich do zeme kdyz sem vylitl styl superman :marod: . Rana do hlavy jak kdyz ti da nekdo delo z boku... A nejlepsi bylo ze 10s potom jela brachovo holka :lol:

jeste sem nenapsal ze sem jel v teplakach a tricku :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

28.11.2007 v 13:50 | Nahoru | #25
jetam>Stejne vyjedu az na jare a to tech 10 stupnu byva i kdyz vecer a rano je kosa.Budu klidnejsi az budu mit tak par set kilaku za sebou.

2 reakcí na tento příspěvek Náklon

28.11.2007 v 15:50 | Nahoru | #26
jasne, vubec to neres, ja mam taky motku prvni sezonu ze zacatku sem se fakt bal klopit, ale postupem casu sem klopil vic a vic, teda na kolinko sem jeste nedostal odvahu, ale neresim to a cekam ze to nekdy prijde samo... ;)

(reakce na) Náklon

1.12.2007 v 15:15 | Nahoru | #27
MaxStranger>na českých silnicich bych nevysed ani omylem.Jednou jsem to udelal a trefil me oddrolenej asfalt velkej jak pěst do češky a bylo vymalováno.Vyválel jsem se jak prase v blátě a koleno na padrť

Náklon

1.12.2007 v 15:32 | Nahoru | #28
presne jak tu bylo receno,,,, vzdycky jsem si chtel dat kolinko, ale ono nic,az jsem jednou jel..... chhhhhhhhhhhrrrrrrrrr tak jsem se lekl, a se slovy what the fuck was that, jsem zastavil a sledoval co jsem udelal spatne,a hle obrousene koleno a slupacka :shy: chce to jen cas, ja jsem jezdil sezonu na RS125 a 2 na 600RR...

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náklon

1.12.2007 v 15:46 | Nahoru | #29
5K4C3>pokud ti mohu doporučit,tak vynikající místo na naučení jízdy ve velkém náklonu je brněnský okruh.je to rozhodně bezpečnější než to trénovat v provozu.překonání strachu z větších náklonů se praxi moc hodí,spousta lidí havarovala protože je překvapila zatáčka a oni se lekli,dupli na brzu a pokračovali rovně,často do stromu nebo auta v protisměru.je rozhodně bezpečnější položit motorku až na stupačku a zatáčku projet ve větším náklonu.dnešní moderní pneu to v naprosté většině případů snesou..takže ti přeju hodně štastných náklonů.. :thmubup:

Náklon

1.12.2007 v 19:47 | Nahoru | #30
to prijde casem :) 3 SEZONA NA 125 A KOLENO SI DAM S CELKEM MALYM VYSEDANIM :thmubup:
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist