Tak ačkoli jsem si myslel, že tohle mě nikdy nepostihne, musím si pomalu a jistě připustit že mě nějak lítání po okruzích a zběsilé jízdy 300 z místa po okreskách s kamarády nějak opouští a nastává éra č.2
Hrozně jsem se totiž zamiloval do Café racerů. Každou volnou chvilku projíždim fóra a různý fotky a tak jsem si řekl že si udělám radost a zkusím si taky nějakou stavbičku.
Po dlouhých úvahách mám jako "základ" konečného adepta ZRX1100 nebo 1200. Cafíčko by mělo mít "sportovního ducha", přeci jenom bych si to kolínko jěště někde rád dal.
Hrubou představu mám, ale řeším problém s koly. Chtěl bych dráťáky. Někde jsem četl, že je snad někdo v německu vyrábí, nebo šlo by to nahradit nějakou jinou variantou?! Přední vidli bych chtěl stejně měnit za USD(ZX6,ZX10 nevim...). Poradíte? Případně jestli máte nějaký typy ke stavbě ze ZRX.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
666S999 píše: Mam známého v Dortmundu, má Ohlinsů jak nasráno (s expanzkama) ale jen některé vyhoví délkou (tuším XJR1300 - těch je málo), jestli to budeš převařovat, tak Ohlinsy z XJR1200 vyhoví, jedny jsem do CZ dovezl a fungují nejen s funkcí rostlináře. Ten známý má hafo krámů rozuměj nádrže, tlumiče, kola...etc na kafáče - stavím se za ním a vyfotím co by se Vám hodilo, můžu to dovézt do CZ, bez někakých finančních vyžírek, dělám to jen pro podobně postižené lidi, jako jsem...IÁ, detaily PM.
Pokud by se našlo něco kompatibilního s 550/750 Kawa vzducháčema, tak bych rád využil Kdyžtak klidně PM. Díky.
assassin píše: 666.. To s tou cenou je dobra i spatna zprava, pro me dobra, ja uz bych se tim nezabejval kdyz by nekdo delal takhle pekny levneji :)
Konkurence poskladana z a123 clanku a v peknem baleni jsou treba antigravity batteries... Jak rikam, je toho ted kupa, ono tam neni zadna velka veda, nejstarsi co jsem delal ma stev, tak uvidime jak dlouho mu vydrzi
Co ty zadni pruzici jednotky? Jaky motorky maj naky slusny, s expanzkama treba? Kde sehnat levne? Dylka me netrapi, kdyztak prevarim ram. Ohlinse z xjr jsou fesny, ale budou na me drahy, spis bych potreboval kdo treba menil za ohlinse a puvodni mu zbyly
inazuma, vzadu je showa u 1200 i stelovací, cb 750, jak tu bylo xjr, gsx 1400,starý guzziny, vx 800, ... je toho docela dost, kdyztak koukni na polský allegro, já tam sehnal pekny na moji inu
třeba
Naposledy editováno 03.01.2013 09:06:36
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Já například stavím z této hrůzy, takto jsem ji koupil. Je to Zephyr 750.
Naposledy editováno 04.01.2013 13:06:14
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
ja stavim z tohodle:
tady naky pokusy v corelu jen na rychlo silueta, uz to mam castecne namodelovane ve 3D, tak az bude neco koukatelnyho tak to vrazim na naky kafacovy tema tady...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
mm-art-airbrush píše: To je určeno pro "stavitele" co si pak udělují poháry na svých výstavách
Musíme být při zemi na běžné silnici
...no já jsem si jistej , že pokud příjdeš na výstavu s něčím opravdu zajímavým , tak se umístíš a nemusí to být bike za miliony a vím o dost takových, které jezdí po běžných silnicích to mi věř ;)
"obráželi" nějaký výstavy - spíš jezdili, "srocovali" se,
pravidelně sjížděli v hospodách
Ale dneska už je asi I TOTO někde jinde ... !??
Především v Anglii to byly spíš "sociálky", mezi který
se "vatínci" moc netlačili ...
MÓDA kafáčů vznikla až o hodně později.
Tak jako třeba "motorkářství" tady u nás
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
...mimochodem, když už tady Ivan mluví o historii....jo máš pravdu všechno bylo založený na něčem úplně jiným, než dnes...dnes už je všechno v prdeli, ale pořád pár lidí je , který vědí o co jde a od začátku šlo...a to se počítá ;)
(podobně)v hlavě srovnaný
Na konci 60.let,to už je ale "pravěk" , jsem občas něco viděl
v cizích časopisech a realizoval to v rámci tehdejších možností
a mých představ - "legendární" jednoválec 1 do 4 "na papírech" ...
Dnes už člověk najde "tak leda 4 do 1"
Motor SixDays 350 Evropan + 4 výfuky Jawa 90 (4x90=360 bylo v toleranci) ...
A "ono to i jelo"
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
Majklos píše: Hansell> A co tvůj TL 1000R plán? Koukal jsem že si jeden čas měl i inzerát, že scháníš.
To je pravda, ale nějak jsem přehodnotil situaci. Mám jen jedny ruce a navíc toho času taky není tolik, kolik by si člověk přál, superbike svých snů už doma mám a srovnávat 999 s TLR prostě nelze. Přeci jen TLka už mají svá léta a je to dneska už jednoduše stará vrána... Proto jsem se rozhodl pro café-racera na neděli. Beru to tak, že musím mít minimálně jednu pořádnou motorku na ježdění a další na nedělní toulky na pokec, kafíčko, prostě takovou "sportovní" pohodičku.
Já s tím CR moc nespěchám, dělám po chvilkách, podle chuti a hodně nad tím rozmýšlím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café racer ZRX - drátěná kola
1 reakcí na tento příspěvek Café racer ZRX - drátěná kola
FOR SUNNY SUNDY AFTERNOONS, Hanselli