globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: opotřebená vačková hřídel
3.1.2013 v 14:39
Čau,neměli jste někdy problém s namodralým a lehce vydřeným povrchem vaček?Mám v okolí kamarády,co to museli řešit jejich výměnou,projevovalo se to vyšší hlučností motoru,po výměně bylo vše ok.Vím o třech případech takže to nebude asi žádná náhoda.Nevíte čím by to mohlo bej způsobený?
Přehřátý motor?....

opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 14:40 | Nahoru | #1
nejspíš nemazal vršek. lítání po zadním, zanedbaná údržba, nevhodnej olej, vydřený olejový čerpadlo... možností je dost

opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 14:47 | Nahoru | #2
j viz fizzer

opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 14:50 | Nahoru | #3
To lítání po zadním by asi odpovídalo.Kamarád z Hondy říkal,že se s tím nikdy nesetkal u týhle motorky a pak během půl roku měnil vačky na dvou mašinách...a to při koupi starších vaček ze dvou motorů byly ještě 2 vačkový hřídele špatný,tak to by musel každej lítat po zádech ale možný to je.

1 reakcí na tento příspěvek opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 14:52 | Nahoru | #4
ucpany olejovy cerpadlo karbonem, spatnej olej, tohle se muze fakt stat ruznejma zpusobama

1 reakcí na tento příspěvek opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 14:54 | Nahoru | #5
Honda?

1 reakcí na tento příspěvek opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:02 | Nahoru | #6
A ted to zacne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:03 | Nahoru | #7

HornisGSX píše: Honda?


Tím to nebude,to můžeme vyloučit ale díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:03 | Nahoru | #8
Namodraly kov to je uz slusna teplota, naposledy som videl namodralu klukovku v motore kde nebo, olej, kedze majitelka nevedela, ze aj olej treba do auta.

Takze asi tam nebol olej islo to na sucho a tym sa tam zvysila teplota...

Uz preco sa nedostal na vacky a ostatne je v cajku to kazdy moze len typovat...

(reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:04 | Nahoru | #9

KubaLC8 píše: ucpany olejovy cerpadlo karbonem, spatnej olej, tohle se muze fakt stat ruznejma zpusobama


Asi máš pravdu,no uvidíme jestli se tady neobjeví někdo,kdo to řešil u tohodle modelu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:08 | Nahoru | #10

El-Chio píše: Namodraly kov to je uz slusna teplota, naposledy som videl namodralu klukovku v motore kde nebo, olej, kedze majitelka nevedela, ze aj olej treba do auta.

Takze asi tam nebol olej islo to na sucho a tym sa tam zvysila teplota...

Uz preco sa nedostal na vacky a ostatne je v cajku to kazdy moze len typovat...



Já myslím,že těch lidí,co má tenhle problém je víc,teď jde o to jestli o tom vůbec vědí.
Já jsem slyšel takovou teorii,že by to právě mohlo být vysokou teplotou motoru,že ten olej už pak nemaže jak by měl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:10 | Nahoru | #11

harwey10 píše: Tím to nebude,to můžeme vyloučit ale díky za radu



takže tohle vylučujeme že by CBR?

tohle vypadá na nedomazavání ale blbsot je jízda po zadním to by nasálo čerpadlo vzduch a rozsvítila by se jim kontrloka...teda alespoň na chvíli... a kliky byli dobré?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:13 | Nahoru | #12

KubaLC8 píše: A ted to zacne






(reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:15 | Nahoru | #13
harwey10> jak uz tu psali, modra barva je uz hodne vysoko. Normalni olej maze porad jeste dobre do cca 150stupnu, pak jeho mazaci schopnosti rychle mizi. Ani zavodni motor ale nema provozni teplotu oleje 150 a vice stupnu. A i kdyby jo, tak se tam nemuzou (nemely by) vytvorit takove teploty aby to zbarvilo hodne tvrdy kov (vacku) do modra. Protekajici olej by toto nemel dovolit.

(reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:19 | Nahoru | #14
harwey10> nj, ale pochybujem, ze to takto niekto vie na 100%. Skusil by som sa asi obratit na Hondu, jak ten problem je urcite ho riesili...

A vysoka teplota je jedna vec a modre vacky druha. Namodrale by asi boli aj ine casti...

Mozno by stacil olej zo specifikaciou do vyssich teplot. Ale videl by som ten problem niekde u cerpadla... ci uz bol olej moc riedky na to aby ho tam dlacilo dostatok, ale bolo zanesene, alebo je skratka nedostatocne a preto sa to stava na vsetkych tychto motoroch... Zmena oleja moze pomoct, ale nemusi to znamenat vyriesenie problemu...

Inak takeho pincka som dokazal zohriat na teploty blizke snad teplote slnka a nikdy nikde nebolo nic modre, lebo aj ked bol rozpaleny tak vzdy tam bol olej a neslo to na sucho.

(reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:32 | Nahoru | #15

HornisGSX píše: takže tohle vylučujeme že by CBR?

tohle vypadá na nedomazavání ale blbsot je jízda po zadním to by nasálo čerpadlo vzduch a rozsvítila by se jim kontrloka...teda alespoň na chvíli... a kliky byli dobré?


Takhle motor rozebranej neměli,dávali to na seřízení ventilů a zjistilo se tohle.Všechno ostatní vypadalo zdravě.

opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:36 | Nahoru | #16
Co se týče správnosti oleje,tak to těžko soudit,obě motorky byly hned po koupi dány na seřízení a přišlo se na tohle,ale předpokládám,že tam byl olej správnej a bylo ho dost.Já to dával taky na seřízení ventilových vůli a já mám vačky v pořádku.

opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:39 | Nahoru | #17
Což o napínáku rozvodového řetězu se nedá říct,ten se měnil u všech tří strojů,co jsou v mém okolí,asi tahle motorka na to trpí

(reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #18

FiZzeR píše:





bohužel to tu takhle chodí,ale na to si už všichni zvykli

(reakce na) opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 15:41 | Nahoru | #19

FiZzeR píše:





opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 17:00 | Nahoru | #20
Podle mně,kdyby tam nešel olej,tak první co by odešlo,by bylo uložení těch vaček.Výměna vačky by nepomohla,bylo by to vydřené v hlavě.Pokud odchází "jen" samotný povrch vačky,viděl bych to na nějakou technologickou chybu-špatně zvolený nebo zušlechtěný materiál.Nic jiného mně nenapadá

Naposledy editováno 03.01.2013 17:00:26

opotřebená vačková hřídel

3.1.2013 v 18:17 | Nahoru | #21
Některý typy CBR to dělali, že na zadním to blbě mazalo, ale už si nevzpomenu kterej to byl rok výroby.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist