Diky vsem za prispevky
(jinak o XJ600 s řetězem jsem četl v pár cestopisech chválu)
- právě že to vždy nemusí vyjít na 4 tisíce, ale kéž by se nikdy nic nekazilo. Myslel jsem to předtím tak, že stejná součástka u těchto dvou motorek stojí jinak a někdy jsou rozdíly dost velké... A taky když si objedeš v inzerátech třeba 5 ks Deauvillek v ceně do 60 tisíc (např. 9-12 let starých), tak je to cena myslím normální a mezi nimi si vybereš tu co se ti bude zdát na tom nejlíp. Pokud si najdeš v inzerátech BMW do 60 tisíc (tedy pokud je najdeš, ST1100 jsem teď v inzerátech nenašel vůbec), tak buď budou mnohem starší, nebo tu je riziko že majitel šel s cenou tak nízko, aby se jí zbavil... neříkám že je to tak vždy, jen pozor na to...
- ukazatel paliva u Deuvillky - pro mě žádný problém, zvykl jsem si vynulovat denní km pokaždé když jsem nabral benzín (pokaždé plnou). No a všiml jsem si, že tady při ježdění po okolí jsem přepínal na rezervu mezi 295 až 305 km, několikrát dokonce přesně při rovných 300 km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Takže denní km se pro mě staly "ukazatelem paliva v nádrži" a to nejen jako nějaká nepřesná ručička, ale naopak velice přesná cifra
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
také jsem z toho viděl dojezd (rezerva má 3,9 L, při běžné jízdě cca 85km od přepnutí rezervy)
- ano, základní kufry na Deauvillce jsou malé. Náhodou jsem levně koupil ty větší víka, ale i tak jsme na nejdelší výlety na to dali ještě brašny (mimochem teď na hliníkové kufry taky dávám brašny, ale tam se s tím zas spíš počítá).
Tady mám na ukázku pár fotek, jak vypadá Deauvillka se širokými kuframi a brašnami
![Deauville s brašnami](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/51/123111_201631IMG3823.jpg)
na každou brašnu (Givi) jsme ještě připnuli pod popruhy motorkářskou bundu a kalhoty
![Deauville s brašnami](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/51/123112_191010IMG3613.jpg)
pohled zepředu, motorka je pak samozřejmě širší
![Deauville s brašnami](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/51/123115_230837IMG4055.jpg)
pohled zezadu
Teď se ozve určitě někdo, že to vypadá hrozně. Jo.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Jasně že pokud má někdo na motorku 100, nebo 200 a více tisíc, že si to vyřeší jinak, lépe a elegantěji, pořídí si motorku s většími kufry a taky nebude spát pravděpodobně nadivoko, pojede po kempech nebo privátech a nebude mít potřebu tahat tolik věcí.
Nebo bude stačit jen zlatá karta v kapse
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Jinak jestli deauvile nezere tak je to dobry - ale treba transalp - podle mne se stejnym motorem (ale zalezi na prevodovce a celkovym zprevodovani atd. - tak ten byl docela rozezranej...
Mozna i kvuli hlinikovejm kufrum ktery maj mnohem horsi aerodinamiku proti tem na deauvillce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Roman2bk píše: , spotřeba v rozmezí 5 až něco nad 10 je už samo o sobě hodně velký rozptyl. Šíleně velký.... Maho píše že i v klidu si vzala 7,5 a to je opravdu hodně.
v klidu né,svižné tempo ano
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Meli píše: Ja se ozyvam - vypada to dobre - jako ze nejsi Touratesak se zlatou kreditkou ale proste co potrebujes vezes na motorce
Jinak jestli deauvile nezere tak je to dobry - ale treba transalp - podle mne se stejnym motorem (ale zalezi na prevodovce a celkovym zprevodovani atd. - tak ten byl docela rozezranej...
Mozna i kvuli hlinikovejm kufrum ktery maj mnohem horsi aerodinamiku proti tem na deauvillce
no to tedy nejsem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
TA žral moc? slyšel jsem že taky umí cestovat kolem 5 litrů, ale vlastní zkušenost nemám.
(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Maho píše: v klidu né,svižné tempo ano
aha, špatně jsem to pochopil, opravím to tam v textu, ať nešířím bludy
(edit: tak bohužel nic, vidím že editace den starého příspěvku už nejde... škoda
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Jinak můj názor na XJ900 to ale nemění, jakože ti co jim záleží na spotřebě, ať ji raději nekupují, přece jenom ten rozptyl 5 až nad 10 litrů je moc...
navíc pokud někdo najede ročně 25 tisíc km (jako autor tohoto vlákna), tak to pak jde poznat, zejména v zemích kde benzín stojí 40 nebo i 50 Kč....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Naposledy editováno 20.12.2012 18:08:28
Jinak vzpomněl jsem si, že kamarád měl starší Yamahu FJR 1300 a byl s ní velmi spokojen, pochvaloval si i spotřebu, že když jel někam v klidu, třeba dálniční přesun, tak doufám že teď nebudu kecat, ale myslím že říkal že mu spotřeba až na těch 5 litrů.... ale ta bude dražší. V inzerátech vidím dvě nejlevnější za 69 a 99 tis., obě 2001.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Je to motor chopper v těle naháče a kardan... Strašně na tom fouká - ale to znáš. Jinak je to super stroj - jak se to pohne kupředu tak tam můžeš nakopat pětku - jen to zachrochtá a hrne se kupředu. Je fakt, že na dálničních přesunech kámoš nadává, že z toho je vibrátor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Tohle nevypadá zle
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 29.12.2012 10:34:41
V.e.n.c.a__zr7s píše: BMW R100R
Tohle nevypadá zle Jednoduchý a nezničitelný motor.Minimum elekroniky.Sice to má 44Kw ale hlavní je kroutící moment.
To ma vzadu jeste buben??? se mi nejak nechce verit ze je to 1992
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Meli píše: tomasheq> no on je kámoš srdcem chopperista a tohle je takovy mezistupeň aby mohl jezdit dovolené s námi... v pohodě na tom dává dovolené 5 tis. km (Istanbul, Rumunsko... můžeš mrknout na mé http://meli.cz
koukam ze taky cestujes podobne jako ja, akorat mas mnohem vic offroad nez jsem kdy mel ja..tudiz si myslim ze mi az tak nebude vadit ze st je on road
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Když ji koupíš, budeš mít každopádně starou motorku, která se může pěkně prodražit na servisu. A odhaduju, že to zrovna není stroj, který by sis servisoval doma nebo někde na cestě.
Vykašli se na kardan a dej si do výběru novější cesťáky s řetězem. Neboj se, že řetěz nic nevydrží, a že se o něj musíš nějak moc starat. Při cestovním tempu vydrží aspoň 30-40 tisíc, i když ho nebudeš mazat každých 500 nebo 1000km. A i když už bude k.o., vždycky domů dojedeš, což se o porouchaném kardanu říct nedá.
Já bych bral CBF600S, okolo roku 2005 jsou cenově dost nízko, je celkem pohodlná, spolehlivá s dlouhým servisním intervalem a při klidné jízdě spotřebu pod 5l taky dostaneš. A proti Europeanu nebo Deauville je to krasavice...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
CBF600S - Motobikes
CBF600S - TASS
Jsou sice podle mě nejspíš obě stočené a mají najeto tak 50000, ale to je pro ty motorky stejně prd. A máš jistotu, že tachometr není přetočený, což u 20let starých STčkách asi budou.
Naposledy editováno 30.12.2012 02:19:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
A jinak prave deauvillka a pan european se mi libi..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
A že je těžší? Jde jen o cvik
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
tomasheq píše: Zephyr-750> no hele co se tyce ty obratnosti tak me to neprijde zas tak obrovsky hele.. viz treba tenhle odkaz a to je ta silnejsi a tezsi ze POLICEJNI ST1300
A jinak prave deauvillka a pan european se mi libi.. )) a ten rezet fakt vydrzi takhle dlouho?
Jestli se ti ty motorky tolik libi, tak neni co resit. Policajt kuzely jiste dlouho cvicil, ale uvidís sam, az prijedes na Stelvio.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 31.12.2012 01:11:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere | Bert-Jawatesty | 8 | 3.3.2024 v 18:58 mad_zed |
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere | honza.honda | 1 | 9.7.2022 v 16:36 mapach |
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere | Metropolitan111 | 3 | 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo |
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere | Jenik111 | 3 | 22.12.2018 v 17:52 amiho |
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville | Pepe61 | 10 | 5.9.2018 v 07:37 Pepe61 |