co bude nového?
Naposledy editováno 30.04.2013 19:33:38
Prostě závody CSMS buď budou "klubové závody" takový CEC šest ... nebo se jim povede zahrnout podniky do UEM a pak by měla i platit mezinárodní licence AČR (tím AČR dopomohou k větším poplatkům za licence) ...
Ale jak už jsem psala na FB, domnívám, se, že přírodňáky kteří po sezóně budou chtít skončit na 0,- prostě budou muset pod AČR ...
Ale to se všechno teprve uvidí, jistě bude následovat několik dalších prohlášení a bohulibých rozhodnutí ...
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
3 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
2LEKO píše: jen tak si tady mudruju....a proč jsou vůbec potřeba ty licence v rámci podniků ČR!?..a další otázka za kolik!?..kolik stojí ta "nesmyslná" kartička,vydávaná každý rok!
když se deš povozit na kolotoč taky zaplatíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Larry píše: když se deš povozit na kolotoč taky zaplatíš
..to se ti moc nepovedlo..od toho je snad "startovné"!
Naposledy editováno 12.12.2012 15:55:23
2LEKO píše: ..to se ti moc nepovedlo..od toho je snad "startovné"!
no vidíš jak seš bystrej
edit
ještě zapolemizuj
zda vysává peníze autorita za licence
nebo zda pořadatel za to že dělá závody
kdo je větší nehorázník
Naposledy editováno 12.12.2012 16:11:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
2LEKO píše: jen tak si tady mudruju....a proč jsou vůbec potřeba ty licence v rámci podniků ČR!?..a další otázka za kolik!?..kolik stojí ta "nesmyslná" kartička,vydávaná každý rok!
ten poplatek je jako, že tě AČR vyškolil že víš, že když tě jako prvního odmávnou, že jsi vyhrál. Jinak poplatek za licenci je za to, že se AČR tak o motoristický sport stará Co bychm bez AČR dělali? Za velké peníze - hodně práce aby motristický sport stále vzkvétal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
Vova píše: ten poplatek je jako, že tě AČR vyškolil že víš, že když tě jako prvního odmávnou, že jsi vyhrál. Jinak poplatek za licenci je za to, že se AČR tak o motoristický sport stará Co bychm bez AČR dělali? Za velké peníze - hodně práce aby motristický sport stále vzkvétal
těch věcí v dnešním světě je na tisíce
jeden za všechny
máme úsporné voltaiky
máme jederné el
to vše abychom měli levnou el
ale levná není
no tak doma spoříme el...
a výsledek?
na r.2013 se zdraží elektrika
a tím že se zdraží el
tedy vstupní energie
tak se spustí lavina dalšího zdražování
proti tomu vova sou nějaký licence ...nulanulaprd
Larry píše: těch věcí v dnešním světě je na tisíce
jeden za všechny
máme úsporné voltaiky
máme jederné el
to vše abychom měli levnou el
ale levná není
no tak doma spoříme el...
a výsledek?
na r.2013 se zdraží elektrika
a tím že se zdraží el
tedy vstupní energie
tak se spustí lavina dalšího zdražování
proti tomu vova sou nějaký licence ...nulanulaprd
nechtěl jsem odcházet od licencí, ale fotovoltaika prošla Bursíkovi tak lehce, protože ekonomicky vlivní a mazaní, našli způsob jak na tom hoooooooooodně vydělat No ty licence jsou vlastně zbytečný kus drahého papíru, něco jako složenka. Něco chceš? Tak si tak si kup drahou motorku, drahé vybavení a pak si musíš zaplatit ten papír, bez kterého tě nenecháme jezdit, protože MY máme monopol!! Pokud někdo chce zadarmo lítat kolem pořádání závodů tak nám také musí zaplatit protože MY máme monopol! A bez toho závod neuděláte. Vždy se najde parta nadšenců. kteří se pustí do pořádání závodů. Pak nám soudruh Ječmínek v televizi slavnostně oznámí, že My jsme uspořádali několik stovek závodů!
Nicméně z toho vyplývá, že ČSMS licence, kterým nebude nic žádné UEM diktovat, by měl mít licence za 3,50 ...
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
Jednou ze zásadních změn, která se týká především těch, co měli v loňském roce jinou než naši licenci, je fakt, že pro rok 2013 budou uznávány na závodech CAMS pouze národní licence CAMS.
Cena licencí však bude podstatně příznivější. „A“ licence bude stát 1.000,- kč, „B“ licence 700,-Kč, „C“ licence 500,-Kč, „H“ – HOBBY LICENCE 200,-Kč. JEDNORÁZOVÁ LICENCE „A“ 400,-Kč, JEDNORÁZOVÁ „B“ 300,-Kč a JEDNORÁZOVÁ „C“ LICENCE 200,-Kč. TEAMOVÁ KLUBOVÁ 1000,-Kč a TEAMOVÁ FIREMNÍ 3000,-Kč. Ceník ostatních licencí najdete velmi brzo na stránkách www.motocams.cz.
Důvod proč licence budeme vydávat je zcela pragmatický a pro nás velmi logický.
Cílem CAMS je a bude vytvořit ve všech disciplínách, která bude organizovat, špičkový šampionát s maximální podporou pro pořadatele a jezdce. Proto je nutné práci vedení a jednotlivých VV z něčeho financovat. Zdůrazňuji, že licenční poplatek není a ani nebude, jediným zdrojem financování CAMS.
Co vše Vám držení licence CAMS v budoucnu přinese krom účasti na závodech, je předmětem současné intenzivní práce celého CAMS a vy se o jejích výsledcích včas dozvíte.
Viz. web motocams.cz
Naposledy editováno 12.12.2012 20:55:55
matrixbiker píše: LICENCE
Jednou ze zásadních změn, která se týká především těch, co měli v loňském roce jinou než naši licenci, je fakt, že pro rok 2013 budou uznávány na závodech CAMS pouze národní licence CAMS.
Cena licencí však bude podstatně příznivější. „A“ licence bude stát 1.000,- kč, „B“ licence 700,-Kč, „C“ licence 500,-Kč, „H“ – HOBBY LICENCE 200,-Kč. JEDNORÁZOVÁ LICENCE „A“ 400,-Kč, JEDNORÁZOVÁ „B“ 300,-Kč a JEDNORÁZOVÁ „C“ LICENCE 200,-Kč. TEAMOVÁ KLUBOVÁ 1000,-Kč a TEAMOVÁ FIREMNÍ 3000,-Kč. Ceník ostatních licencí najdete velmi brzo na stránkách www.motocams.cz.
Důvod proč licence budeme vydávat je zcela pragmatický a pro nás velmi logický.
Cílem CAMS je a bude vytvořit ve všech disciplínách, která bude organizovat, špičkový šampionát s maximální podporou pro pořadatele a jezdce. Proto je nutné práci vedení a jednotlivých VV z něčeho financovat. Zdůrazňuji, že licenční poplatek není a ani nebude, jediným zdrojem financování CAMS.
Co vše Vám držení licence CAMS v budoucnu přinese krom účasti na závodech, je předmětem současné intenzivní práce celého CAMS a vy se o jejích výsledcích včas dozvíte.
Viz. web motocams.cz
souhlasím, že něco zaplatíš a něco dostaneš, ale to začíná fungovat až se začali 2 kohouti prát o státní dotace. Nebýt CAMS tak nevím jak by to tady dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
Jinak to vypadá, že ČSMS sází na příliv nováčků, což nevím jestli by bylo pro přírodu to pravé ořechové mít ve třídě třeba polovinu nováčků ... to bych se o zlatíčka docela bála ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2013
rozett píše: No my jen tajně doufáme, že zejméma Kyjov a Radvanice budou mezi oficiálními podniky... ty by nás hodně zamrzely...
Jinak to vypadá, že ČSMS sází na příliv nováčků, což nevím jestli by bylo pro přírodu to pravé ořechové mít ve třídě třeba polovinu nováčků ... to bych se o zlatíčka docela bála ....
..kolik si myslíš,že těch nováčků může být..a kolik by jich jelo na "přírodu!"!?..a kolik by z nich jelo třídu co tvoje "zlatíčko"!?
To už je zas o tom, že aby se přírodňák uživil, tak potřebuje nějakou minimální účast ... a tímto se tříští počty jezdců, které by se museli "něčím" doplnit ...
A možná nejde o to kolik nováčků půjde do třídy 125 GP, ale do třídy s níž bude tato třída spojená .. což je ještě horší varianta ...
Ale stále věřím, že kompletní příroda bude i k výše uvedenému jednotná ...
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
bart.john píše: kdyz se nad tim clovek zamysli tak je celkem jasny jak to ohledne zavodu kdo pod kym pojede - myslim tim kdo pod ACR a kdo pod CSMS ...........
..hlavně, aby to měl kdo jet,tim myslím, aby byli závodníci!...taky se může stát,že se na to někteří letos ,tedy příští rok,normálně "vyserou",což by na druhou stranu bylo dobré,aby se "kompetentní" snažili dohodnout a najít řešení...jezdci to za ně asi nemohou udělat,ale ukázat cestu určitě!
..ano,někdo bude argumentovat,že revolta jezdců může způsobit krach existence přírodních okruhů,ale to mohou způsobit i ti "úředníci"!
bart.john píše: kdyz se nad tim clovek zamysli tak je celkem jasny jak to ohledne zavodu kdo pod kym pojede - myslim tim kdo pod ACR a kdo pod CSMS ...........
Víš Bátre v tomto s tebou nesouhlasím ... nestačí se jen zamyslet a říct si chceme podporovat ČSMS a tak pojedeme pod jejich hlavičkou ...
Tady musí nastat i propočty typu ... zvládneme zafinancovat podnik, když pojede polovina jezdců? Kolik přijde diváků, když budeme ochuzeni o česká i zahraniční zvučná jména, kdo a jak zafinancuje prodělek? Jaký bude zájem sponzorů a takovýto klubový závod? Apod....
Tady už nerozhodují sympatie ale čísla ...
Naposledy editováno 13.12.2012 10:45:42
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2013
bart.john píše: to jo ale tady to ma byt o Horicich a ne o licencich a ACR nebo CSMS - na to at nekdo udela tema zvlast
Larry, odemkni to zase http://www.motorkar...ft=129197&fid=24
bart.john píše: to jo ale tady to ma byt o Horicich a ne o licencich a ACR nebo CSMS - na to at nekdo udela tema zvlast
..no, ale ono to spolu neoddělitelně souvísí....bez licencí se asi nic nepojede,a s tím souvísí od jaké "party" licence !..takže dnes jsou ty licence stejně důležité jako závody, bez ohledu kde se jedou!..a když to bude dlouho nejasné,tak se může stát,že jezdci skutečně odjedou na dromy k agenturám!