Téma: Suza GSF650 vs. SV650
28.9.2007 v 12:55
obe jsou 2007, GSF fungl nova, SV po 1.majiteli zajeta 9000km.
Ted poradte kterou. Moje idea je neco na denni jezdeni, co o vikendu v pohode uveze me a zakonitou na 1-2 denni vejlet, a az se to naucim, aby se na tom dalo jet i svizne
Ted poradte kterou. Moje idea je neco na denni jezdeni, co o vikendu v pohode uveze me a zakonitou na 1-2 denni vejlet, a az se to naucim, aby se na tom dalo jet i svizne
Petr a Petr> klasicke rozhodovani.. uz se to tu resilo, zkus poheldat v historii... zalezi na mnoha kriteriich dle ceho vybirat... na cem jsi doposud jezdil a co od motorky cekas.
SV je drobnejsi, hbitejsi, motor tahne spis linearne uz od nizsich otacek a postupne zesiluje.. pri razeni ale trosku cuka (s tebou a spolujezdcem-hold 2valec)...
GSF je na cestovani, pohodlny posed stejen tak pro spolujezdce.. motor do 6tis vcelku liny ale na cestovani to neni naskodu.. pak v otackach chytne druhy dech a da se zazit i trosku toho sportovna.
pokud jsi drobnejsi postavy, hodlas jezdit prevazne sam a spis se tak vyblbnout na okresky pak spis SV... pokud jsi kus "kus chlapa", chces jezdit pohodlne i ve dvou a treba v lete objet i kus evropy pak GSF. (navic nova je nova ze...)
SV je drobnejsi, hbitejsi, motor tahne spis linearne uz od nizsich otacek a postupne zesiluje.. pri razeni ale trosku cuka (s tebou a spolujezdcem-hold 2valec)...
GSF je na cestovani, pohodlny posed stejen tak pro spolujezdce.. motor do 6tis vcelku liny ale na cestovani to neni naskodu.. pak v otackach chytne druhy dech a da se zazit i trosku toho sportovna.
pokud jsi drobnejsi postavy, hodlas jezdit prevazne sam a spis se tak vyblbnout na okresky pak spis SV... pokud jsi kus "kus chlapa", chces jezdit pohodlne i ve dvou a treba v lete objet i kus evropy pak GSF. (navic nova je nova ze...)
Dikas za nazory, bez obav, histori tady a jinde prolejzam uz nekolik dni, ale primo tuhle konfrontaci jsem nenasel (jestli nekde je tak sorry, jsem slepej). Zkusenosti mam skoro 0, a po pravde receno, netusim jestli me do budoucna chytne "cestovani" nebo spis radeni v zatackach.
Zatim mam trochu sklony k SV (mj. je 40k levnejsi, taky plus, byt ne rozhodujici). Ohledne toho kusu chlapa, no asi jsem - mam 186/100 v plny polni, takze to znamena, ze na SVecko bych se asi hur poskladal? Zatim jsem na ni jen posedaval v krame (prsi a ven se neda...) a tam mi to pripadalo OK, ale to se prd pozna...
Zatim mam trochu sklony k SV (mj. je 40k levnejsi, taky plus, byt ne rozhodujici). Ohledne toho kusu chlapa, no asi jsem - mam 186/100 v plny polni, takze to znamena, ze na SVecko bych se asi hur poskladal? Zatim jsem na ni jen posedaval v krame (prsi a ven se neda...) a tam mi to pripadalo OK, ale to se prd pozna...
No ona ta nová GSF 07 (vodník) je o dost lepší než 05-06.
Řešil jsem podobné dilema. SV je malinký. Oproti tomu je Bandit kus motorky.
Mě se vždycky líbily větší, mohutnější stroje. Koupil jsem GSF 650 a paráda. *yes* *yes* *yes*
Jestli máš 186/100 budeš na SV jak vosa na bombóně a na nějaký cestování to nebude ono.
Oproti tomu Bandit bude O.K. Chce to vyzkoušet.
Jo a v časopise Motocykl 9/07 tyhle biky srovnávali. Bandit to SV natřel skoro ve všech ohledech.
Ono totiž SV 07 už není co bylo. EURO3 mu hodně ublížilo.
Takže moje rada: Na tvoje požadavky GSF.
Řešil jsem podobné dilema. SV je malinký. Oproti tomu je Bandit kus motorky.
Mě se vždycky líbily větší, mohutnější stroje. Koupil jsem GSF 650 a paráda. *yes* *yes* *yes*
Jestli máš 186/100 budeš na SV jak vosa na bombóně a na nějaký cestování to nebude ono.
Oproti tomu Bandit bude O.K. Chce to vyzkoušet.
Jo a v časopise Motocykl 9/07 tyhle biky srovnávali. Bandit to SV natřel skoro ve všech ohledech.
Ono totiž SV 07 už není co bylo. EURO3 mu hodně ublížilo.
Takže moje rada: Na tvoje požadavky GSF.
v Motocyklu zaří 07 je test CBF 600S Bandit 650S ER6F SV650S Bandit z nej vysel vytezne jen je trosku težsi,jinak pokud chces cestovat tak rozhodne bandaka SV je vyborny na zatacky a na delani kravin,bandak bude pohodlenejsi pro tebe a hlavne pro spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek Suza GSF650 vs. SV650
BikeZ - tak to je dalsi tezky dilema. Racionalno rika polokapota, ale jinak me to mega tahne k nahacovi. A tak to asi dopadne..., ja vcelku i v aute jezdim po dalnici podle predpisu, a co jsem slysel do tech 130 se bez kapoty da zit..., nebo se pletu?
1 reakcí na tento příspěvek Suza GSF650 vs. SV650
Nemate nekdo ten test v nascanovany podobe? Celkem rad bych si ho precetl. Jinak ja jsem pred rokem vybiral taky Bandour vs SV a musim rict mi sedlo o dost lepe to SV. Mam ho i jako cestovni stroj (jezdim ale sam) a jsem plne spokojen *yes*.
K ty rychlosti na nahacich s SV N bez stitku se da jezdit tech 130 bez problemu. Ja mam velkej cestovni stitek, kterej si davam na moto na nejaky cesty do zahranici, jinak po CR (jizdy do 500 km) jezdim bez nej.
K ty rychlosti na nahacich s SV N bez stitku se da jezdit tech 130 bez problemu. Ja mam velkej cestovni stitek, kterej si davam na moto na nejaky cesty do zahranici, jinak po CR (jizdy do 500 km) jezdim bez nej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
jirin.sv>tady sem nafotil ten test je to celkem citelny ber to postupne od vrchu
Petr a Petr>No mě se taky víc líbil naháč. Tak ho mám v černé barvě a vypadá luxusně. *yes*
Dá se jet cca do 140 v poho i delší trasu. Krátkodobě i víc, při 170 už to solidně fičí.
Nad 200 uragán.
Na té motorce je nejlepší motor. Ve spojení s dobře odstupňovanou převodovkou jede fakt výborně. Na 650 táhne ve středních otáčkách parádně. Dnes jsem si dal zlehka pár zatáček. (Jezdím tam na 2) Až na rovině jsem zjistil,že jsem tam měl za 3. Při volnějším tempu jsem to prostě nepoznal.
Podvozek solidní. Předek i zadek je stavitelnej.
Větší hmotnost pocítíš jen při stavění na stojan.
Dá se jezdit i lehce přes 5l, pokud i fakt honíš tak za 7l
Jediné co bych po cca 5000km trochu kritizoval je sedlo. Při delší jízdě (150km+) z něj bolí zadek. Je trochu tvrdé. A u spolujezdce moc skloněné dopředu. To už,ale úmyslně hledám chyby, aby to nevypadalo jak reklama na Suzuki. Není to nic hrozného ,já už si na to zvykl.
;)
Dá se jet cca do 140 v poho i delší trasu. Krátkodobě i víc, při 170 už to solidně fičí.
Nad 200 uragán.
Na té motorce je nejlepší motor. Ve spojení s dobře odstupňovanou převodovkou jede fakt výborně. Na 650 táhne ve středních otáčkách parádně. Dnes jsem si dal zlehka pár zatáček. (Jezdím tam na 2) Až na rovině jsem zjistil,že jsem tam měl za 3. Při volnějším tempu jsem to prostě nepoznal.
Podvozek solidní. Předek i zadek je stavitelnej.
Větší hmotnost pocítíš jen při stavění na stojan.
Dá se jezdit i lehce přes 5l, pokud i fakt honíš tak za 7l
Jediné co bych po cca 5000km trochu kritizoval je sedlo. Při delší jízdě (150km+) z něj bolí zadek. Je trochu tvrdé. A u spolujezdce moc skloněné dopředu. To už,ale úmyslně hledám chyby, aby to nevypadalo jak reklama na Suzuki. Není to nic hrozného ,já už si na to zvykl.
;)
1 reakcí na tento příspěvek Suza GSF650 vs. SV650
Ahoj. No nevím, jestli jsem ten test nejak spatne nepochopil. Pisou tam, jak novy Bandit rozhodne tahne a jak se odlisuje od poklidneho a nevyrazneho predchoziho vzduchace. Ja mam naskenovany stejny test z tehoz casopisu Motocykl 6/ 2006 ,jen tam srovnavaji s ostatnimi motkami starsi Bandit 650. Kdyz si pak z tech obou testu srovnam namerene hodnoty obou Banditu vychazi mi ze: zrychleni maji stejne, ale elasticita-60-100 km/h: stary-4,4 s, novy-4,8 s, 100-140 km/h:stary-5,1 s, novy-5,4 s, 140-180km/h: stary-7,0 s novy-7,3 s. Jasne tedy vyplyva, ze stary tahne kdyz ne stejne, tak lip . Co vy na to?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
Evo>No co si budem povídat. rozdíl 0,3 s v reálu nepoznáš.
Co, ale při běžném provozu oceníš je rozsah použitelných otáček. Ten starší se prostě musel víc točit, aby jel. Kděžto B650 07 táhne už od středních otáček na tuhle třídu opravdu pěkně.
A to je daleko důležitější něž 0.3s s rafikou otáčkoměru někde u červenýho.
Co, ale při běžném provozu oceníš je rozsah použitelných otáček. Ten starší se prostě musel víc točit, aby jel. Kděžto B650 07 táhne už od středních otáček na tuhle třídu opravdu pěkně.
A to je daleko důležitější něž 0.3s s rafikou otáčkoměru někde u červenýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
BikeZ> Evo měl právě to co si psal na mysli. Testy elasticity se zkouší na nejvyšší převodový stupeň a jejich úkolem je testování parametrů motoru v běžných otáčkách nikoliv v červeným poli. Proto je divné, že bývalá GSF má lepší tyto hodnoty ve všech testovacích rozsazích. To potom vypadá na lepší parametry krouťáku i výkonu u vzducháče 650 než u vodníka. Ale záleží samo na podmínkách při měření.
Mě osobně to nepřekvapuje. GSF12 do roku 2000 měly podstatně lepší parametry než po roce výroby 2000. Daň emisím.
Mě osobně to nepřekvapuje. GSF12 do roku 2000 měly podstatně lepší parametry než po roce výroby 2000. Daň emisím.
martingsx>Presne to jsem chtel rict. Vodnik ma sice vetsi tocivy moment , i o neco lepsi jeho prubeh v zavislosti na otackach, ale tim jenom vyrovnava vyssi hmotnost celeho motocyklu. Takze to nakonec u obou vychazi zhruba nastejno. Zalezi taky na tom , jak je cely motocykl zprevodovan, ale to bude u techto malych ctyrvalcu asi taky podobne. Mne muj vzduchac jede na sestce takhle: pri 5000 ot/100 km/h, 6000/120 , 7000/140. Vic si ted nepamatuju, protoze v jinych rezimech se na budukiy moc nedivam. Pozdejc se sem pokusim hodit ten test.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
BikeZ>Napis , prosim te, jak jede tvuj vodnik/ myslim pomer otacky/rychlost/, aby jsme zjistili jak je to s tim vytacenim motoru.
Evo>Asi máš tedy pravdu. Nevím přesně rychlosti a otáčky, ale je to hodně podobné.
Myslím, že na 6000 jsem tam měl 125kmh. Ale taky to mohlo být 120. Teď se nesvezu, abych to otestoval. :(
Já na ten tacháč koukám jen v obci. 6000 na 2 je přesně 50kmh.
Jde asi o to, že vodník má pocitově silnější motor, ale zase tahá 20kg navíc, takže při měření to přijde nastejno. Možná má nižšší převody (2,3) kratší ?
Já se svezl jen na starší B600. A B650 07 je ve všech směrech úplně jinde.
Myslím, že na 6000 jsem tam měl 125kmh. Ale taky to mohlo být 120. Teď se nesvezu, abych to otestoval. :(
Já na ten tacháč koukám jen v obci. 6000 na 2 je přesně 50kmh.
Jde asi o to, že vodník má pocitově silnější motor, ale zase tahá 20kg navíc, takže při měření to přijde nastejno. Možná má nižšší převody (2,3) kratší ?
Já se svezl jen na starší B600. A B650 07 je ve všech směrech úplně jinde.
1 reakcí na tento příspěvek Suza GSF650 vs. SV650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
Evo>nerozumím??? :D
2 reakcí na tento příspěvek Suza GSF650 vs. SV650
Takhle:
Jinak ten novej bandit vypada dle testu dobre, ale ja bych stejne bral znova SV :)
Jinak ten novej bandit vypada dle testu dobre, ale ja bych stejne bral znova SV :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
jirin.sv>Dik za pomoc. Ja chtel vzdycky to SV,nakonec z toho vysel Bandit. Ale ten dvouval mi porad vrta hlavou.
1 reakcí na tento příspěvek Suza GSF650 vs. SV650
Bandita se musí víc točit, nejvyšší výkon je až nad 10k/min a je taky vic pri těle 215 kg sucha vaha, ale bral sem ho proto, ze je adekvatni mym potřebam i tělesne konstituci SV je na mne moc malá takže ?! Každému podle jeho potřeb :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
bruselak>To se mi na Banditovi libi, ze je to kus zeleza. I kdyz ja jsem mensi. A to vytaceni mne bavi. Kazda ma neco do sebe. Ja chtel ABS a to tehdy SV nemelo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
Evo>jj moje suzanka je pořadnej kusanec :lol: kamarad myslel ze je to dvanactistovka protoze ten blok motoru je fak masiv :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suza GSF650 vs. SV650
jirin.sv> To bych nečekal že v elasticitě Bandaska poráží SV...sice nepatrně ale přece
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně řadí jedničku Suzuki GSF 650 Bandit | miksenzo | 21 | Včera v 07:34 dva_hrnce |
manuál Suzuki GSF 650 Bandit | Jugo3677 | 28 | 22.10.2024 v 20:19 krokoš |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |