Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)
Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> Alespoň se to bude týkat motorky a ne puberťačky s našpuleným ksichtem
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> Neptal ses :D
Miszun> Eh... to ta mladická nerozvážnost. Zato mám zase komplet - aj s hezkýma závažíčkama
Jen je naprd, že hodně elegantních závažíček má dovnitř špunt, kterým se cpou jakože do trubky - na GSko je ale třeba jen model se závitem, osazení už je přímo v řidítkách. Čímž se možnosti výběru značně redukují.
Jen je naprd, že hodně elegantních závažíček má dovnitř špunt, kterým se cpou jakože do trubky - na GSko je ale třeba jen model se závitem, osazení už je přímo v řidítkách. Čímž se možnosti výběru značně redukují.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Miszun> Děkuju za kompliment.. seš opravdu milej..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
KralicekAzurit> Alespon vis, ze te nechce sbalit
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak to udelame jinak .... kdo chce koho sbalit nebo osoulozit at mu napise PM a dohodne se primo. A jestli sem vleze nejakej moderator, tak at promaze tech par poslednich stranek, at to tady dava zase trochu smysl.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
To je fakt, ze v tomhle uz se moc hledat neda. Jenom pamatuju, ze ja kdyz kupoval GS, tak jsem precetl prvnich par stranek abych vedel v cem jsou nejvetsi problemy
JR..> Jo, já na diskuzi narazil samo až po koupi Tehdy měla jen nějakých co já vím jen 80 stránek nebo tak, dala se nějakým odkazem zobrazit jako html export tak sem měl na noťasu otevřené v prohližeči stránka se všema příspěvkama a za nějaké cesty ve vlaku to četl jeden za druhým. Teď už to ale nejde, také stránek je hodně.
Teď by se zas docela hodily tipy triky co vylepšovat - zatím tam mám jen klasiku jako plego, zrcátka, gripy, závažíčka a celolak... Ale chtěl bych něco provést s podvozkem. Pohrávám si s myšlenkou vyhodit zadní tlumič a nahradit ho něčím lépe štelovatelným, možná i při tom přizvednout prdel. Předek je ale bez šance, okrem progresek a laborování s množstvím oleja už tam není co. A zrovna ta vlastnost, že buď je dobře měkký do terénu, chodí vcelém zdvihu jak má, ale pak se noří při každém přibrždění málem na držku nebo naopak je to tvrdé jak beton a sice se nenoří, ale zase nepobere ani malý hrb na cestě pač má třetinový zdvih, to mi trochu vadí.
Jo nevíte někdo zrovna o hezčích trubkách? Zlaté, černé, tmavěšedé, červená? Každý výrobce co dělá trubky na kdeco má pro GS pouze chromované a hotovo
Teď by se zas docela hodily tipy triky co vylepšovat - zatím tam mám jen klasiku jako plego, zrcátka, gripy, závažíčka a celolak... Ale chtěl bych něco provést s podvozkem. Pohrávám si s myšlenkou vyhodit zadní tlumič a nahradit ho něčím lépe štelovatelným, možná i při tom přizvednout prdel. Předek je ale bez šance, okrem progresek a laborování s množstvím oleja už tam není co. A zrovna ta vlastnost, že buď je dobře měkký do terénu, chodí vcelém zdvihu jak má, ale pak se noří při každém přibrždění málem na držku nebo naopak je to tvrdé jak beton a sice se nenoří, ale zase nepobere ani malý hrb na cestě pač má třetinový zdvih, to mi trochu vadí.
Jo nevíte někdo zrovna o hezčích trubkách? Zlaté, černé, tmavěšedé, červená? Každý výrobce co dělá trubky na kdeco má pro GS pouze chromované a hotovo
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
vam vadi offtopic? to jste si toho o ty vasi mrdce jeste nerekli dost na tech predchozich 200 strankach?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
WHTRDR> Inu neřekli - na jak eliminovat některé zásadní slabiny, se ještě nedostalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> jaky slabiny mas konkretne na mysli?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
WHTRDR>
a) Měkký podvozek
b) Noření předku
c) Odskakující prdel nebo naopak moc propružující což je kolikrát problém odhalit co s tím
d) Při větším jak malém náklonu furt cosi kdesi škrtá
e) Moc nízký spodek, nízko výfuk
f) Průchodnost terénem by též mohla být lepší
g) Na pohodlné cestování je třeba už dost točit což se ne zrovna příznivě projevuje na teplotě i spotřebě oleje
Evergreen jako málo ostré brzdy nezmiňuju bo do začátku je to spíš výhoda; jak se poprat s tím, že je v základě nechutně tichá, to jediné jsme už docela pořešili
a) Měkký podvozek
b) Noření předku
c) Odskakující prdel nebo naopak moc propružující což je kolikrát problém odhalit co s tím
d) Při větším jak malém náklonu furt cosi kdesi škrtá
e) Moc nízký spodek, nízko výfuk
f) Průchodnost terénem by též mohla být lepší
g) Na pohodlné cestování je třeba už dost točit což se ne zrovna příznivě projevuje na teplotě i spotřebě oleje
Evergreen jako málo ostré brzdy nezmiňuju bo do začátku je to spíš výhoda; jak se poprat s tím, že je v základě nechutně tichá, to jediné jsme už docela pořešili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> tak to vidim na dalsich minimalne 1000 stran tak ja uz tu radsi nebudu rusit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
WHTRDR> Ale prd, klidně se přidej s nápadama. Plus kde nato ještě vše vzít bo jen do trochu slušnějšího repasu brzd vrazíš jak do nové mašiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>tak ted jsem vam usetril 1000 stran
g)no tak cestovani vetsi pastorek-mensi rozeta
f) nazout drapaky
e) vyfuk zvysit
d) nenaklanet se, aspon nespadnete
c) prdel neresit
b) zavarit teleskopy nebo dat tvrdsi pruziny
a) jako za b)
g)no tak cestovani vetsi pastorek-mensi rozeta
f) nazout drapaky
e) vyfuk zvysit
d) nenaklanet se, aspon nespadnete
c) prdel neresit
b) zavarit teleskopy nebo dat tvrdsi pruziny
a) jako za b)
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Tak to trochu rozjedeme
a) Vymenil jsem vepredu olej za hutsi a bylo to v pohode.
b) viz A
c) tenhle problem jsem nemel
d) tenhle problem jsem taky nemel
e) tos jeste nejel na Bandasce, ta je mnohem niz
f) koupit cenduro, GS s jejim posezem a riditkama do terenu nikdy nebude .... PS: zlata Jawa
g) Pohodlny cestovani? Me vzdycky po 100km strasne bolela prdel a koule jsem uz ani necejtil. Takze jediny reseni viz bod F
Doufam, ze jsem pomohl pri reseni problemu s provozem GS500
a) Vymenil jsem vepredu olej za hutsi a bylo to v pohode.
b) viz A
c) tenhle problem jsem nemel
d) tenhle problem jsem taky nemel
e) tos jeste nejel na Bandasce, ta je mnohem niz
f) koupit cenduro, GS s jejim posezem a riditkama do terenu nikdy nebude .... PS: zlata Jawa
g) Pohodlny cestovani? Me vzdycky po 100km strasne bolela prdel a koule jsem uz ani necejtil. Takze jediny reseni viz bod F
Doufam, ze jsem pomohl pri reseni problemu s provozem GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
WHTRDR>
g) tahle úprava mě neuveze
f) rozměr na GSko se nerobí
e) není kde uchytit pod sedlem a nepočítají s tím svody
d) Ačkoliv nefunguje - praktikuju a válím se furt
c) každý ví, že prdel je základ
b) to je sice super, ale koule potom cítí každý výblitek berušky na silnici
Jo a na vibrace sem zapomněl Pro baby asi vítané, ale jinak vopruz. Trochu pořešilo gelové sedlo, ale to co jde do ruk je na prd.
Ačkoliv nba ovládání GSka dost pomáhá cvičit powerball, mačkací balonek a posilovat záda - od té doby páčky dvěmi prsty a posaz už připomíná aspoň vzdáleně jízdu na motorce
g) tahle úprava mě neuveze
f) rozměr na GSko se nerobí
e) není kde uchytit pod sedlem a nepočítají s tím svody
d) Ačkoliv nefunguje - praktikuju a válím se furt
c) každý ví, že prdel je základ
b) to je sice super, ale koule potom cítí každý výblitek berušky na silnici
Jo a na vibrace sem zapomněl Pro baby asi vítané, ale jinak vopruz. Trochu pořešilo gelové sedlo, ale to co jde do ruk je na prd.
Ačkoliv nba ovládání GSka dost pomáhá cvičit powerball, mačkací balonek a posilovat záda - od té doby páčky dvěmi prsty a posaz už připomíná aspoň vzdáleně jízdu na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch píše: WHTRDR>
g) tahle úprava mě neuveze
f) rozměr na GSko se nerobí
e) není kde uchytit pod sedlem a nepočítají s tím svody
d) Ačkoliv nefunguje - praktikuju a válím se furt
c) každý ví, že prdel je základ
b) to je sice super, ale koule potom cítí každý výblitek berušky na silnici
Jo a na vibrace sem zapomněl Pro baby asi vítané, ale jinak vopruz. Trochu pořešilo gelové sedlo, ale to co jde do ruk je na prd.
Ačkoliv nba ovládání GSka dost pomáhá cvičit powerball, mačkací balonek a posilovat záda - od té doby páčky dvěmi prsty a posaz už připomíná aspoň vzdáleně jízdu na motorce
omyl! kozy jsou zaklad
tady mas ty gumy tak se nevymlouvej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
WHTRDR> Ta 80 je špatně Kozy? To neocením, raději kůzlátka co nezavazí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> tak rozmery nemusis resit tak ortodoxne hlavne kdyz to pujde obout
nezavazi pri cem? kde? jak?
nezavazi pri cem? kde? jak?
Ahoj.Tak,já si taky přihodím..Noření předku mi vadí.Při dnešním stavu silnic,to není nic neobvyklého. Ale nemám čas,ani prachy to nějak řešit,výměnou všelijakých součástem a systémem "pokus omyl"
Škrtání podvozkem,nedej bože výfukem o vozovku se mě netýká. Ale já jezdím jako ... Zkrátka se mě to netýká a nevadí mi to..
Drapáky snesu maximálně na enduru a na horském kole,nasadit špunty na GS ??? A pak se s tím drkotat po silnici ???? Ale proti gustu...
Sériový zvuk motoru.Tak to je doopravdy problém. Nutnost rozříznout původní originál svod,při montáži "laděné koncovky". Na to mám svoji motorku moc rád.
Jízda dlouhé vzdálenosti při vyšších rychlostech.Tak další vážný problém. Víc jak 350 km za den (můj rekord),si nedokážu představit a to jsem myslel,že ani nedojedu domů. Škoda,chceme jet s klukama Alpy a moře a to fakt asi nedám...A to vůbec nemluvím o motorce,které se evidentně vyšší rychlosti na dálnici ( 140) nelíbí,žere olej po decilitrech a pohled na teploměr mě taky zrovna neuklidňuje....
Takže sečteno podtrženo,příjmout GS 500 takovou jaká je.Nebo jediné řešení sehnat peníze a změna stroje. To se mě bohužel v dohledné době netýká,protože je teď přednější auto a další věci...
No a neodpustím si poslední doplnění k tématu víše. Kůzlátka moje smyslové detektory vůbec nejsou schopné zachytit. Reagují až od velikosti C
Škrtání podvozkem,nedej bože výfukem o vozovku se mě netýká. Ale já jezdím jako ... Zkrátka se mě to netýká a nevadí mi to..
Drapáky snesu maximálně na enduru a na horském kole,nasadit špunty na GS ??? A pak se s tím drkotat po silnici ???? Ale proti gustu...
Sériový zvuk motoru.Tak to je doopravdy problém. Nutnost rozříznout původní originál svod,při montáži "laděné koncovky". Na to mám svoji motorku moc rád.
Jízda dlouhé vzdálenosti při vyšších rychlostech.Tak další vážný problém. Víc jak 350 km za den (můj rekord),si nedokážu představit a to jsem myslel,že ani nedojedu domů. Škoda,chceme jet s klukama Alpy a moře a to fakt asi nedám...A to vůbec nemluvím o motorce,které se evidentně vyšší rychlosti na dálnici ( 140) nelíbí,žere olej po decilitrech a pohled na teploměr mě taky zrovna neuklidňuje....
Takže sečteno podtrženo,příjmout GS 500 takovou jaká je.Nebo jediné řešení sehnat peníze a změna stroje. To se mě bohužel v dohledné době netýká,protože je teď přednější auto a další věci...
No a neodpustím si poslední doplnění k tématu víše. Kůzlátka moje smyslové detektory vůbec nejsou schopné zachytit. Reagují až od velikosti C
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hoši, kurňa, co jste to za mňákoty . Já, když měl GS, tak jsem jezdil na Slovensko do Lipt. Mikuláša na otočku i s prohlídkou blízkého okolí, nejčastěji Demänovské doliny a hledání nějaké lesní cesty nahoru na kopečky (tam jsem poprvé položil GS). A bylo to zhruba 550Km za den a až na to, že mi byla kosa na nohy, protože ještě nemám pořádné botogumáky, tak to byla paráda. Teď to jezdím na Fazeru, to je o chlup lepší, hlavně na dálnici, a prdel mě bolí víc jak na GS, ke konci už sedím na spolujezdcově místě, je to tam překvapivě pohodlné
Naposledy editováno 28.11.2012 21:36:19
Naposledy editováno 28.11.2012 21:36:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
libca.> Vidíš, já to poprvé položil už v Brně před cestou
Jinak spolujezdec je tutovka. Na GSku jsou defakto dvě polohy co se cestou pravidelně střídají: první vzpříma rovně záda skoro na nádrži a druhá ležmo s prdelí na sedle spolujezdce Ale pohodlnější je to vpředu kde je užší sedlo
Jinak spolujezdec je tutovka. Na GSku jsou defakto dvě polohy co se cestou pravidelně střídají: první vzpříma rovně záda skoro na nádrži a druhá ležmo s prdelí na sedle spolujezdce Ale pohodlnější je to vpředu kde je užší sedlo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |