Uzavřeno 22.11.2012 v 16:03 uživatelem kastanbabeťťák
2 reakcí na tento příspěvek 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
1 reakcí na tento příspěvek 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
1 reakcí na tento příspěvek 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
Ještě jednou se na to podívej, neni jen v depozitu?
O veteránskejch papírech jsem si to taky hledal a stav motorky musí bejt bud po kompletní renovaci, tak jako by vyjela z fabriky, nebo zachovalý původní stav bez úprav. Což netušim jak mam chápat. Hádám, že záleží na komisaři. Už jsem psal do nějakýho Pražskýho veterán klubu a ani se neobtěžovali mi odpovědět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
Tohle platilo před xxx lety. Dnes můžeš s veteránem jezdit klidně každý den do práce.
Tak to je ona, chybí na ní ( co jsem ta letmo zjistil ) jenom kryt karburátoru no a taky pár věcí nefunguje, ale je pěkná a je moje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
(reakce na) 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
kastanbabeťťák píše: Mirrek> To mohu i s veteránskejma?? :)
Ano můžeš. Co ti řeknou na úřadě je jedna věc a co je v zákoně je věc druhá.
Řešil jsem to s autem r. vvýroby 1970. Veteránská značka, veteránské papíry a lze ho využívat jako běžné auto.
ještě doplním: http://www.veteran....tykajici-se-veteranu
a ještě: http://www.i-vetera...89e7cc05fb79389b1e0a
a tady přímo definováno jak lze provozovat: http://www.ameriky-hk.cz/faq.htm
cituji:
odnes přežívá mýtus, že s veteránem je možné jezdit pouze na srazy. Není to pravda. Co se týká omezení provozu veteránských vozidel:
- vozidlo by nemělo být požíváno pro „denní provoz“ (což se vzhledem k neexistenci jakýkoliv knih jízd nebo něčeho podobného dost těžko definuje) – ale, kdo z nás používá veterána v zimě nebo každý den? Tato formulace má spíše zabránit zneužívání veteránských SPZ u youngtimerů.
- Vozidlo nesmí být používáno pro komerční provoz (asi nebudete dělat dělat z corvetty taxíka?)
Naposledy editováno 20.11.2012 11:51:27
1 reakcí na tento příspěvek 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
Jenom mi je ještě divný, že když si někdo dělá doma mašinu, prostě si jí postaví, tak že získá normálně papíry a na starou jawku je to tak složitý :D .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
tomas.s. píše: Musí bejt ve 100% originálním stavu, pak s ní předstoupíš před komisi snobskejch gerontů, kterejm se nebude líbit jedna malichernost, a neklapne to. Prodej jí a kup si něco s normálníma papírama a třeba o trochu modernější. PS.: Neznašov u Týna nad Vltavou?
Nemusí být ve 100% originálním stavu, těch stavů veteránů je několik a testační komisař vozidlo hodnotí např 1A, 1B, 2A atd rozhodně to ale nemusí být vyšperkovanej krasavec protože hodnotnější je stroj v "autentickém" stavu. Komise snobskejch gerontů - no to může napsat někdo kdo kápnul buď na nějaký pitomce nebo někdo kdo u takové komise nikdy nebyl, osobně jsem v HCC a tam nikdo takovej není, testace i retestace jsou příjemný pokecání, posezení a někdy slušná vožíračka i když připouštím že když jsem dával první stroj na veteránský čísla tak jsem měl strach a hlavu plnou podobnejch krávovin jako "komise snobskejch gerontů". Musím ale souhlasit s poslední větou "Prodej jí a kup si něco s normálníma papírama" když totiž vidím v jakým stavu jsou chromy tak je jasný že toto opravit bude sakra drahý. O rozšířeném mýtu že se s veteránskejma značkama může jezdit jen na srazy atd už napsal Mirrek.Naposledy editováno 20.11.2012 18:49:26
1 reakcí na tento příspěvek 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
Naposledy editováno 20.11.2012 20:51:49
1 reakcí na tento příspěvek 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
§ 4 Provoz historického vozidla na pozemníchkomunikacích
Předpis č. 355/2006 Sb.
§ 79b Historické a sportovní vozidlo v provozu
Předpis č. 56/2001 Sb.
Zkráceně:
Historické vozidlo lze provozovat na pozemních komunikacích, pokud splnilo podmínky testování, kterým se nahrazuje technická prohlídka vozidla. (odst 1) Také ale zároveň platí odstavec 3, který říká: "Historické vozidlo nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a běžného denního užívání pro vlastní potřeby." Chápu to tak, že s veteránskými papíry můžeš jezdit na výlety, projížďky, srazy, ale třeba do školy nebo do práce v obvyklý den ne. Ale co oči švestek nevidí.. asi těžko tě bude benga potkávat "každý den" a dokazovat ti, kam jedeš.
Naposledy editováno 20.11.2012 21:04:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 30 let odhlášená, jak přihlásit? :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přední tlumiče demontáž pumpy Jawa 125/355 | JAW4Ř | 14 | 28.8.2024 v 21:11 Kohlstein |
Hledám platné doklady na Jawa 125/355 Jawa 125/355 | JAW4Ř | 9 | 22.6.2024 v 19:18 nemako |
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 8 | 4.4.2024 v 08:49 Dolin |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 | JAW4Ř | 0 | 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř |