Na příští Pá+So 21.+ 22. 9. 2012 /s možností prodloužení pobytu do neděle/ je naplánován nekomerční sraz přátel jedné stopy Chatoslet 23. u Doks (Máchovo jezero).
Ubytování v kempu v chatkách po čtyřech. Cena tuším 400 za chatku a noc (stovka na osobu a noc).
Program setkání jako vždy:
- Pá po práci vyrazíme. Večer na místě pokecáme, popijeme, podělíme se o zážitky.
- So projížďka doplnění o místní typický duchovní zážitek
- So k večeru - posezení a odjezd nebo posezení a přespání ještě do Ne.
Odjezd z Plzně bych viděl v Pá 21. 9. 2012 na cca 17h.. Jede nás z Plzně více a tak
pokud se někdo přidá dejte vědět nejlépe již nyní
do čtvrtka,
aby organizátor Pepíno Tuono zamluvil ubytování.
Případně se objednejte sami u Pepína na www.bikes.cz, diskuze, starý desing.
Naposledy editováno 11.09.2012 13:30:14
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Obnovení pravidlených setkání by neměl být problém. Divné je spíše, že lidé jsou jako by přesycení a současně zatížení svými starostmi a tak nějka nechápou, že setkání s přáteli je takový ventil k upuštění všedního přetlaku.
A aby jste si holenkové nemysleli, že není o čem mluvit, tak jedna holt zase moje vzpomínka na jeden úžasný strojek, který mi zůstal vždy v podvědomí jako krásně vyvážená klasická motorka!!!
A co teprve její pohnutá historie a vrsteník v ČSSR - ČR, který jí od roku 1988 vlastní. Nakonec posuďte sami:
Další nahlédnutí do historie = zapomenutá Yamaha TX 750 OHC (1972-74).
A když už jsem se minule v souvislosti se 40.výročím nástupu řady „Z“ od Kawasaki dotkl také Hondy (viz. článek na Plzeňském jezdci), bylo by objektivní zmínit se také o značce Yamaha.
On totiž tento počátek 70.tých let minulého století naprosto zamíchal karty na motocyklovém trhu a tradičním renomovaným evropským výrobcům i za kanálem zůstal v ruce „Černý Petr“.
Na představení revoluční čtyřválcové Hondy CB 750 (1969) reagovali také ostatní z japonské čtyřky. Kawasaki upustila od vývoje 750 ccm a pustila se rovnou do již minule zmíněného modelu Z1 900 Super Four.
Yamaha sice jako reakci na Hondu 1969 “upekla” také velkoobsahovou motorku kubatury 750, ovšem způsobem tak říkajíc “vyčkávacím”. To znamenalo, že Yamaha se pustila “pouze” do dvouválce. Ten předvedla současně v čase představení “Franknsteinovy dcery” Kawasaki Z1 900 --- a souběžně s tímto „peklostrojem“ prezentuje Yamaha v roce 1972 svoji novou dvouválcovou velkoobsahovou TX 750.
Další nahlédnutí do historie = zapomenutá Yamaha TX 750 OHC (1972-74).
Yamaha TX 750 OHC byla a je velmi dobře opticky vyvážený stroj. Vyváženost se podařila promítnout také do podvozku a stroj tak vynikal výbornou ovladatelností. Výkon motoru dosahujících 63 koníků také výrazně za čtyřválcovou Hondou CB nezaostával.
A skoro až velmi se podobal úspěšnému evropskému Triumph-u Trident 750.
Ovšem, co naplat, Honda a Kawasaki nabídla v podobě Hondy CB 750 a Kawasaki Z1 900 pro motorkářskou veřejnost tak říkajíc motocykly snů za snovou cenu!
Za takové situace se jednoduchý dvouválec – přestože výborně vyvážený – neměl šanci výrazněji se prosadit. Kdo disponoval kupní sílou = vybíral mezi Hondou a Kawasaki. Kdo měl omezené prostředky vybíral si z nabídky obsahů od 350 – 500 (Honda 450 BB…ad.).
Yamaha TX však nesla cenovku bližší horní hranici, respektive Triumph-u Trident. A tak po dvou letech výroby stahuje v roce 1974 Yamaha model TX 750 z nabídky.
(Pak už je následuje pro značku Yamaha velmi úspěšná řada XS).
Tuhle Yamahu TX 750 jsem si zamiloval nad Světem motorů někdy před rokem 1975, kdy časopis SM informoval čtenáře o ukončení výroby a současně zveřejnil parametry stroje - na zadní straně časopisu v tzv. minisalonu.
Yamahu TX 750 OHC jsem tehdy vystřihnul a nalepil do svého vlastního jedinečného katalogu motocyklů. Nu a ten jsem právě nyní při úklidu u rodičů našel.
Tento motocykl jsem měl celý život v podvědomí jako krásný a vyvážený. S ohledem však na dlouhou dobu, kdy přišel na svět, a také omezené prodeje krátké doby výroby jsem vůbec nečekal, že by se tento strojek našel u někoho v Čechách a dokonce v nějakém slušném stavu. ALE NAŠEL!!! A v úplně nádherném stavu u člověka, který jej vlastní již od roku 1988, kdy původním majitelem a dovozcem (1979) v jedné osobě byl Olda Hameršmíd – ano motokrosař Hameršmíd.
Podle stavu je vidět, že ji vlastní někdo, kdo nenašel motorku na hnoji a ví, že strojek, aby přinášel radost, vyžaduje přiměřené chování. Byla by radost vidět a slyšet tento strojek snů z raného mládí v akci!
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
http://www.motoplzen...ky/slovensko2002.htm
Naposledy editováno 19.02.2013 21:48:13
Popřípadně kdo by jel atd..
Jinak jsem dneska objevil něco, co jsem už dlouho sháněl..
KUKLA
Jde to nějak ještě objednat přes tebe Franky s vyzvednutím v Plzni třeba, nebo si to mám vzít radši sám na sebe na dobírku domů?
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Když nebude - objednáme ji s další zásilkou. A nechceš rovnou bundo-mikinu pro polovičku třeba k narozkám? Tuhle jsem vzal svojí a je to fakt povedený, vkusný dárek a ani né moc drahý dárek (s kuklou dohromady bychom Ti udělali nabíku ):
http://www.m-b-w.cz/...extilni-damska-b/237
Slovensko je zatím předběžně dohodnuto. Kilometráž podle zájmu a doby výletu mezi 2 - 3000km. Soukmenovci nechtějí nic tahat sebou, takže ubytování v soukromí, chatky, pensiony, hotely a grandhotely . Ale vždy bude alternativa = já si beru spacák pokaždé.
No spíš než bundu pro paní, bych zvažoval kalhoty
tyhle ve velikosti 60 asi..