Paráda...A je to o víc než kilo levnější než Ducati SF, takže máme asi rozhodnuto
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Měl sem štěstí,že sem se moh svýzt na "lehce" poupravený 848 s řetězovkou -1/+3 a to už si myslim smysl má.
Jinak já osobně bych chvilku přemejšlel a pak si objednal nový Corsaro
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/45/115798_99999999999999999999.jpg)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
dakarista píše: ale SF nema tak vychytanou elektroniku jako Tuono. To zatim predvedlo nejlepsi co se seriove montuje.
To jsem si myslel taky, až do doby, než jsem okusil "nejvychytanější elektroniku světa" na MULTISTRADĚ 1200S. Na píču. Pořád si zvykat na novou motorku, hlídat si, aby zvolený režim odpovídal jízdnímu nasazení, k čemu to všechnou. Jednou se to houpe enjede to, potom se to nehoupe a jede to jak divý a vlastně po každém přepnutí čudlíku se musíš i ty "přenastavit" n anovou mootrku. Jinak se potápí předek při tvrdých brzdách, jiná je odezva na plyn, což mě sralo hlavně při předjíždění. V tomto měl SF navrch.Když na to nemáš, tak na to nelez. Já chápu, že MTS je univerzál, ale mě to zkrátka na 100% nesedlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
dejf. píše: pylot> presne. Myslim, ze kolikrat sou trochu "tupejsi" brzdy, ktery se lip davkujou, uzivatelsky prijemnejsi.
Pac pochybuju, ze vetsina lidi ty brzdy (napr z toho SF) dokaze na 100% vyuzit.
edit: tim "vyuzit" sem samozrejme nemyslel to, ze flokujou do plnejch kazdou vyjizdku 50x...
Ale to, ze s tim neumej brzdit v takovy mire, kdy takovy brzdy zacnou mit smysl. Proste nevyuzijou ten potencial, kterej maj...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
R,S a T. Jezdím asi 90% na T. Trakce má osum stupňů, jezdím nejčastěji na 2.(vyšší číslo=větší zásah el. řízení motoru, nula=vypnuto). Mapy i nastavení trakce jde nastavovat za jízdy. O proti konkurenci má tuono dva gyroskopy. Takže pozná úhel náklonu a úhel zvedání kola.Proto jde asi už v náklonu dát dřív "fullgas" a dohnat ostatní na ss litrech.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Drippera> Nebavil jsem se o aktivnim podvozku, ale o kotrole motoru a rizeni trakce.. Presne jak psal majitel, Tuono ma gyroskopy a podle toho ridi trakci, zvedani kola a ten jejich start... Ostatni systemy pracuji na principu ABS, coz neni uplne OK. Ono je neco jineho ridit trakci ve velkem naklonu a neco jineho v malem. A to bez gyroskopu nepoznas jaky ma naklon. To je jedna dobre udelana vec co se aprilii povedla a predbehla konkurenci.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ja sa na tej motorke stále smejem do prilby, fantastické vozenie.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej pro Tuono v4 Aprilia Tuono V4R | 6vik9 | 5 | 3.3.2021 v 13:08 marvinnrv |
aprilia tuono v4 Aprilia Tuono V4R | petrtruhlar | 5 | 25.7.2020 v 23:50 Dusanekrsv4 |
Co si vybrat Suzuki GSX-R 750, Ducati Hypermotard 1100/1100S, BMW... | ThePauli | 7 | 31.7.2019 v 15:47 neznamyScooterD |
Kontrolka service Aprilia Tuono V4R | JollyJoker | 7 | 7.3.2019 v 08:44 JollyJoker |
Kvalitní Aprilia servis Aprilia Tuono V4R | 6vik9 | 4 | 4.2.2019 v 18:41 6vik9 |