Téma: Konec sezony 2012
31.10.2012 v 20:25
Uz mam skoro vsetky masiny zazimovane,a tak si tak sedim v garazi a pocitam skody.Bohuzel na smku to odsraly skoro vsetky plasty,coz je skoda.Kdybych kupoval nove tak me vyjdou skoro na 10klacku,to je jak sami uznate na zasranou cinu trochu prilis.A tak je musim opravit.Resim to jestli je lepit lepidlem(jakem mi doporucite?)nebo je posvarovat.Co me doporucit a co vic vydrzi?
Plastu budou nejspise ABS, to neslepis. Jestli si to nikdy nevaril a nemas dobrou horkovzdusku s potrebnejma nastavcema a nejakej matros na kterym se to naucis tak ty plasty maximalne uplne dojebes a zkroutej se ti. Koukni se na net na nejblizssi autoservis kde to delaj a plasty tam odvez. Svary se cenove pohybujou v 10tkach kc/cm svaru.
taky jsem mel popraskany plast, nejlevnejsi reseni bylo to z druhe strany podlepit nejakou srajdou(nevim co to bylo za lepidlo, ale na plastu drzelo paradne a byla to slusna vrstva) a trochu to "vyztuzit" perlinkou, takove reseni z toho co bylo doma, pak uz jen z druhe strany dorovnat povrch apod.. dopadlo to nejak takto:
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Konec sezony 2012
Omar Bomba-tyjo klobouk dolu.To se me fakt libi jak si to pekne spravil..Naivne se ptam.Nechces me to svarit ty.
1 reakcí na tento příspěvek Konec sezony 2012
Jinak me asi nezbyde nic jineho nez ten servis.Opravdu je to svarovani tak tezke?Sikovne ruce trochu mam,a podle vseho svarenim to vydrzi nejvic.Mam tedy najit servis a dat je tam,nebo mam nejakou sanci na uspech?(Sem se trosku nahecoval na praci Omar Bomby)
Fany07> Tak si 1. zjisti co je to za plast 2. najdi na weby jak se to vari 3. porid si pridavny tycinky a nejlip sito zkus na necem co pak muzes zahodit.
Budes potrebovat na horkovzduce hodne zuzit to kudy fouka.
Kdyz to varis nemelo by to kourit, to uz to palis a ne varis.
Vic ti z fleku asi neporadim.
Budes potrebovat na horkovzduce hodne zuzit to kudy fouka.
Kdyz to varis nemelo by to kourit, to uz to palis a ne varis.
Vic ti z fleku asi neporadim.
1 reakcí na tento příspěvek Konec sezony 2012
Po drobnem padu sem take resil opravu kapotaze z ABS plastu.
Prvne sem si rekl ,ze na to seru a delat to nebudu a koupim za 1000kc neposkozenou kapotaz. Jenze spolehlivost Ceske posty zapricinila to ,ze kapotaz ke me ani nedosla a uz se jako zniceny balik pri preprave sam vratil odesilateli.
Byla to jedina kapotaz za 1000kc. Zbytek stoji moc penez ,ktere sem nebyl ochotnej do toho investovat.
Takze sem se rozhodl ,ze to "nejak" zkusim.
V garazi mam rozbitej plastovej kufr. Takze plastu na vyplneni chybejicich mist bylo dostatek.
Pouzil sem plynovou pajku. Konkretne tuhle.
pajka
No a pak uz sem jen hrotem tavil plasty a daval to k sobe. Natavil sem to vzdy z obou stran tak se tam byla takova jakoby harmonika mistama durch protavena a pak sem vzal kus plastu z kufru a to sem tam vylozene roztavil a jakoby vlil do toho harmonikoveho spoje puvodnich plastu. Kdyz mi nekde chybel kousek tak sem toho plastu z kufru roztavil vic, ze spodu dal kus plechu a nalil to tam a nasledne pak vybrousil.
Bal sem se ze to bude praskat, ale bez laku jen v plnici sem s tim najel cca 2000km a po nalakovani mam najeto uz zhruba 4000km a nikde nic.
Predni maska ktera je z lamina se opravovala o neco jendoduseji :)
fotky z prace vypadaji takhle.
Vnitrni pohled na svar, kde je videt ,ze se tam plast vlyval. Musel sem na ten prolis pro uchyt a sroub do kapotaze byrobit takovou formicku, podle ktere sem to pak vylil roztavenym plastem.
no a komplet kapota po plnici.
kdyz se dobre podivas na fotku a treba si ji aji zvetsis tak okolo toho stribrneho sroubu co drzi tu bocni kapotu uvidis nedokonalosti v povrchu od toho svarovani.
To se ovsem pak plnicem a lakem zcela vyspravilo a ted nikdo nepozna ,ze byl na kapote nejakej problem.
stejnej zpusob sem pouzil i na opravu (pridelani) ulomenejch drzaku na svetle.
v laku pak ta kapota okolo toho sroubu kde kus kapotaze aji chybel vypada takhle:
lepsi fotku bohuzel nemam, ale proste tam neni naprosto znat to laicke svarovani kapot.
dulezite je aby svary nebyly na mistech kde dochazi k pnuti te kapotaze a kde je to vylozene uz diky svemu smyslu nachylne k prasknuti. Ale tam podle me nepomuze ani svareni od profesionala, protoze ten plast uz nikdy nebude mit takove vlastnosti jako kdyz je neposkozenej. Takze to bud praskne znovu a nebo hned vedle.
Preju hodne stesti a dobre vetranou garaz :)
Prvne sem si rekl ,ze na to seru a delat to nebudu a koupim za 1000kc neposkozenou kapotaz. Jenze spolehlivost Ceske posty zapricinila to ,ze kapotaz ke me ani nedosla a uz se jako zniceny balik pri preprave sam vratil odesilateli.
Byla to jedina kapotaz za 1000kc. Zbytek stoji moc penez ,ktere sem nebyl ochotnej do toho investovat.
Takze sem se rozhodl ,ze to "nejak" zkusim.
V garazi mam rozbitej plastovej kufr. Takze plastu na vyplneni chybejicich mist bylo dostatek.
Pouzil sem plynovou pajku. Konkretne tuhle.
pajka
No a pak uz sem jen hrotem tavil plasty a daval to k sobe. Natavil sem to vzdy z obou stran tak se tam byla takova jakoby harmonika mistama durch protavena a pak sem vzal kus plastu z kufru a to sem tam vylozene roztavil a jakoby vlil do toho harmonikoveho spoje puvodnich plastu. Kdyz mi nekde chybel kousek tak sem toho plastu z kufru roztavil vic, ze spodu dal kus plechu a nalil to tam a nasledne pak vybrousil.
Bal sem se ze to bude praskat, ale bez laku jen v plnici sem s tim najel cca 2000km a po nalakovani mam najeto uz zhruba 4000km a nikde nic.
Predni maska ktera je z lamina se opravovala o neco jendoduseji :)
fotky z prace vypadaji takhle.
Vnitrni pohled na svar, kde je videt ,ze se tam plast vlyval. Musel sem na ten prolis pro uchyt a sroub do kapotaze byrobit takovou formicku, podle ktere sem to pak vylil roztavenym plastem.
no a komplet kapota po plnici.
kdyz se dobre podivas na fotku a treba si ji aji zvetsis tak okolo toho stribrneho sroubu co drzi tu bocni kapotu uvidis nedokonalosti v povrchu od toho svarovani.
To se ovsem pak plnicem a lakem zcela vyspravilo a ted nikdo nepozna ,ze byl na kapote nejakej problem.
stejnej zpusob sem pouzil i na opravu (pridelani) ulomenejch drzaku na svetle.
v laku pak ta kapota okolo toho sroubu kde kus kapotaze aji chybel vypada takhle:
lepsi fotku bohuzel nemam, ale proste tam neni naprosto znat to laicke svarovani kapot.
dulezite je aby svary nebyly na mistech kde dochazi k pnuti te kapotaze a kde je to vylozene uz diky svemu smyslu nachylne k prasknuti. Ale tam podle me nepomuze ani svareni od profesionala, protoze ten plast uz nikdy nebude mit takove vlastnosti jako kdyz je neposkozenej. Takze to bud praskne znovu a nebo hned vedle.
Preju hodne stesti a dobre vetranou garaz :)
1 reakcí na tento příspěvek Konec sezony 2012
DRN-ne,ten privec nebo co to tam je,uz tam mam od minuleho majitele.Nevim na co to tam mel,ale ja to jeste vzivote nepouzil a sem linej to odbrusovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Babetta 210 neřadí dvojku Babetta 210 | AndaVaki | 7 | 25.10.2024 v 19:42 pitbikeros |
babetta 210 zarezly píst Babetta 210 | pitbikeros | 15 | 22.10.2024 v 20:40 pitbikeros |
Přední vidlice Babetta 210 | AndaVaki | 6 | 22.10.2024 v 18:47 pitbikeros |
Babetta 210, nestartuje Babetta 210 | AndaVaki | 2 | 18.10.2024 v 19:46 pitbikeros |
Babeta 210 Babetta 210 | Tomas1164 | 14 | 17.10.2024 v 12:05 Krautkopf |