a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
mike.46 píše: Tak hlavně jde o to, že to je podvod a na západ od našich hranic je to trestný čin. Taky je asi rozdíl, jestli porovnáváš km na cesťáku, který je ježděný v úplně jiném režimu než třeba supersportová šestka. A taky bych se vsadil, že ty motory s xxxxxx km budou "zvadlé" a určitě nebudou dosahovat výkonů "zánovních" motorů.
kdyz se nebudeme bavit o motorkach ktery jezdi ciste jen okruhy, tak si myslim ze v dnesni dobe kdy se motory vyrabi s nejlepsima technologiema z kvalitnich materialu, doprejes tomu kvalitni oleje a pravidelny servis,nebudes ji huntovat za studena tak nemas sanci např. toho litroveho sporta vylozene uhnat, ikdyz jezdis rychle po silnich a parkrat treba verejnou jizdu na okruhu kde ta motorka dostava nejvetsi "cocku"
A ještě druhá otec obchoďák Škoda Octavia nevím kterej přesně rok řek bych tak 2008 taky přez půl miliónu km a vodešlo jen turbo a to tak že hvízdalo jinak zánovní auto
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Jinak na SV mám 61 000km, takže podle "legendárního" článku v Motorradu už 11 000km po smrti. Motor běží bez problémů, občas doleju zanedbatelné množství oleje...
Každopádně až najedu 99 999 a přetočím znova tacho, a najedu na nějakých 15000, tak to prodám jako motorku s poctivýma kilometrama a podobný bláboly :D
Naposledy editováno 28.10.2012 11:25:12
2 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Vendous píše: No já koupil bandasku v květnu s 52000km, teď má najeto 59000km a chci si ho ještě rok nechat tak sem zvědavej jak budu potom prodávat motorku která bude mít 65000 – 70000km na tachamometru
Musíš ještě nalítat 50tis abys měl na tachu 8tis1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
v komentáři píše že zrovna překonal 247 tis mílí (397.508 km). Je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
e: :)
e2: ještě byly při 120tkm měněny všechny kotouče, jo a ještě ložiska v kolech, rozetě a krku řízení
Naposledy editováno 28.10.2012 12:11:01
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Blackbird má silně předimenzovaný motor a jak vím od kluků ze servisu - nájezd hodně přes 100.000 není vyjímka a motory jsou v dobrém stavu.
Já jsem jednou měnil napínák rozvoďáku. Dvakrát za celou dobu jsme kontrolovali vůle ventilů a seřízení dosud nebylo potřeba!
Na druhou stranu:
u dvoutaktní závodní Jawy 250ccm je motor před smrtí když máš najeto cca 300km.
A teď si vyber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
Packyn píše: dewwil> Tvuj nájezd km sleduju a obdivuju měl by bejt inspirací pro ty co si myslí že 50tis a motor je před smrtí
no myslím, že kdybych k tomu neměl vztah a lítal furt v omezovači nebo po zádech tak už tu Telátko není, ale TLR má krásnou vlastnost, když ho točíš k omezovači tak cca od 10500ot/min. jeho výkon klesá, tudíž jsem v omezovači málokdy, protože to ztrácí smysl ho tam vytáčet(proto na tom spousta pilotů 4V neumí ), ideál je tak do 9-9,5tis. ot/min...
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
B2HC4 píše: 152 222km.No asi po tomhle příspěvku neprodejná.Tak si ji nechám
To víš já mám taky lehce nad 100tis a každá motorka nad 50 tis je u nás neprodejná,to musí být dovoz z ciziny,od důchodce nebo baby a nikdy nepadlá a poslední velký servis s výměnou všeho nejvíce před 10tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
Cami píše: To víš já mám taky lehce nad 100tis a každá motorka nad 50 tis je u nás neprodejná
protože lidi jsou oslové. Já např. sháním virago 250 pro mojí ženskou. V bazarech je málo kusů a nájezd víc než podezřelej (stačí se podívat na ty rozházený číselníky v počítadlech ). V průměru chtějí kolem 38 t. Prostě to nekoupím, mají smůlu hošani. Kdyby nechali původní km - já klidně za tu motorku dám těch 38, i s tim velkým nájezdem. A nemuseji si zvyšovat cenu stočením. Ale budu na rovinu vědět, co můžu očekávat a naco se připravit - budu zkrátka kupovat s klidným svědomím. Ale tohle? Čekáme holt, až nabídne virglíka k prodeji nějakej jeho dlouholetej soukromej majitel, a radši mu zaplatím těch 38 klacků za motorku s najetejma 60 tisícema ale jasnou historií - ne za za vyleštěnou stočeninu, která má za sebou bůh ví co.
Asi budem čekat dlouho....