1. naked = siroka riditka. Priklanim se k predelani puvodnich bryli navrtanim a osazenim drzaku riditek. Nekdo tu na foru psal ze hlinikove, tak tedy hlinik nebo neco pevnejsiho? Dale, staci prez bryle protahnout sroub a poradne zafixovat, nebo je nutne to k brylim este privarit? Z jakeho materialu jsou vlastne bryle?
2. Svetla a masky na street stojej za prd. Napadlo me ze bych pouzil svetla co mam ted v masce, ale nemam na ne zadny kryt. Je schopen nekdo vyrobit (odlit? vyfrezovat?) plastovy kryt světla, pripadne je mozne to napriklad nechat udelat z plechu a pochromovat? Mam na mysli takovou tu kuklu v ktere je zasazene sklo.
edit: mam tam 2 kulata sklenena svetla, maska z fireblade
Podotykam ze nemam v planu do toho cpat mnoho financi, jen chci aby to trochu vypadalo. Celou sezonu jsem jezdil se sundanejma kapotama a odrenou maskou s tim, ze to udelam v zime, co kdybych s tim nekre riznul.
Díky za rady, pripadne jine napady, zatim uvazuju co s tim vlastne provedu.
CBR 600 F
r.v. 1993
Naposledy editováno 07.10.2012 23:06:30
Brýle se prý většinou vrtají, ale ze spodu se k nim dávají (a teď nevím jestli i přivařují/spíš ne) podložky, který padnou do těch výlisků ze spodu brýlí, aby je zpevnili. Pak počítej, že možná budeš muset dělat nové nějaké lanka, protože prostě budou krátké, to samé se může stát u brzdových hadic. Píšu může, ale nemusí. Já musel dělat nové na spojku a na sytič. Není to těžké, na netu je i video s postupem, ale překvapivě to není hlavně kvůli teflonové vložce nulová položka.
Maska je problém sám o sobě, já teda neměl světla a tak hleda nějakou s homologací. Je jich (pokud nechceš provařené Ufo) strašně málo a i tak prd svítí. Jestli chceš vlastní, zkus si udělat vlastní, buď si vybruš formu z extrudovaného polystyrenu, nebo si upatlej formu třeba z hlíny/moduritu atd. opět jsou návody na netu. Spousta lidí od toho zrazuje, že je to těžké, mě to celkem bavilo, když se nepovedla napoprvní, tak jsem hold přidal další vrstvu, spravil tmelem atd. Pak musíš vyřešit uchycení masky. Nakonec ještě blbinky, zrcátka atd.
No a pak nezapomeň, že budeš mít problémy na STK.
Hlavně dej pozor aby jsi na tom měl všechny věci homologované aby jsi prošel STK.
Ze do toho neco vrazim s tim pocitam, ale nechci nasobit cenu motorky. Mimochodem kdyz se tu jednalo o puvodnim stavu, da se nekde sehnat ciste jen plast, kterej drzi pristroje budiku? Ja ho nikde nemohl najit na bazaru ani partdepostu. To sami leseni, ale to bude asi tim ze ani nevim co to za leseni je.
1 reakcí na tento příspěvek Otazecka k CBR-> Street
1 reakcí na tento příspěvek Otazecka k CBR-> Street
2 reakcí na tento příspěvek Otazecka k CBR-> Street
Masina co vyjela jako kapota ma podle me zustat kapotovana. Jinak to vypada uplne stejne hnusne jako ta otanzova s tim nachcavacem. to je fakt hodne usmevne takovej zjev motorky.
Moje motorka bez kapot ani nechce jet. Nechapu proc, ale jakmile neni nasazena predni kapota s tunelama az do airboxu tak to proste nejede tak jak ma.
jen tak pro ukazku jak vypadala moje masina hnusne bez kapotaze.
za me teda fakt ne. Jinak oprava bez laku me vysla vylozene na par supu. bocni plasty sem si svaril sam plynovou pajkou (najeto s nima mam od opravy uz cca 4000km a z toho tak dva s lakem a nic nepraska) Predni masku mam laminat, tu sem opravil laminovaci sadou na lode, jen sem pouzil fasek z lekarnicky jako nosnou tkaninu. Cenove naklady abych to dostal do faze v cernem matnem plnici byly maximalne 1000kc. Ulomene uchyty svetla sem opravil stejnym zpusobem jako bocni plastove kapoty...zkratka zadnej extra problem.
Pokud nechybi velike kusy tak se to da udelat doma na koleni.
Za me oprav kapotaz a na takovejhle bastl se vykasli.
tady jeste par fotek an rajceti.
http://cuir.rajce.idnes.cz/crash/
Naposledy editováno 09.10.2012 22:20:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazecka k CBR-> Street
Jenze, co uz mi dela vetsi starosti:
Svetla maj domrveny drzaky, jsou hodne vylezli dopredu, vypada to dost hrozne a nejdou poradne stelovat, to bych musel nejak zahadne predelat.
leseni je dost ohly a kdyz pominu ze jsem ho uz rovnal, tak je porad cela maska trochu spadla
Budika maj popraskanej plast co je drzi, i plast co je kryje a je videt, Drzaky ktere maji drzet budiky na leseni jsou oba ulomene,
Leseni ani samotnej plast na budiky jsem nikde nenasel na prodej.
Plexi je samozrejme taky v haji, ale to asi neni zas takovej problem, dal bych ho do cerne a ikdyz ma ulamane drzaky, tak celkem drzi.
Mensi problemy jako chybejici srouby, rozmlacene bocni kapoty nepocitam.
Tak proto se priklanim k naked.
Jsem rad ze tu probiha nejaka diskuze, ale nevite nekdo z ceho pripadne udelat drzaky na riditka a zda staci srouby nebo este privarit?
xluke79 píše: cuir> Teda nic ve zlým, ale proč jsi se nesnažil aspoň trochu chytit tu barvu? Takhle to vypadá fakt divně, když máš lesklý podsedláky a bandu, ale matnou kapotu...
Protože to jsou původní plasty,ale obroušený na plnič Lak příjde na to.
1 reakcí na tento příspěvek Otazecka k CBR-> Street
Putos píše: Asi tak jako pise jandys, tak bych to pojal. Vsichni vedej jak je spatnej napad delat z toho naked, ale jinak jsem se teda moc nedozvedel :D.
No nápad to špatnej je...tak jestli chceš tak se mě zeptej konkrétně co chceš vědět. Mám to doma, jak to vypadá vidíš a ten nesmysl asi prodám, protože du jezdit supermoto a ty motorky fakt už nemám kam dávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazecka k CBR-> Street
1 reakcí na tento příspěvek Otazecka k CBR-> Street
Jestli bych mohl teda pozadat o radu, jak jsi delal uchyceni riditek? Podle toho co jsi psal tipuju ze jsi kupoval nove bryle co :). Pripadne mi jde hlavne o material z jakeho to udelat.
Brejle:
Nejsem už si jistý, ale ty brejle jsou asi z CBF, někde mám ještě brejle z Horneta, podívám se po nich...ty by tam měli jít a pokud je najdu tak tě s nima obdaruju.
Pokud tě omezují peníze, lze využít stávajících brejlí a použít tyhle kosti. Pokud je chceš můžu ti je někam poslat.Nevyráběj nové, použij již vyrobené je to levnější a rychlejší.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazecka k CBR-> Street
SCANDAL píše: cuir> Než sem viděl toho tvýho černýho ftáka, tak sem žil v domění že mám nejškaredější motorku v evropě.
myslis? :D
asi te musim zklamat ,ze uz mas zase nejhnusnejsi motorku v evrope :D :D
ta cerna matna bylo jen provizorni reseni ,nez skonci sezona abych motorku nalakoval.
Ta naked varianta byla jen znouzecnost abych zjistil jestli jede motorka po nehode rovne a nema nejakej problem. U toho sem zjistil ,ze bez kapot mi to nejde vytocit nad 5000. Coz doted nechapu jak je mozne, kdyz je to karburator. Po nasazeni opravene kapotaze je vse ok.
no a nynejsi vzhled po laku:
xx
takze za me co bylo kapotovane ma zustat kapotovane. Nikdy zadna predelavka z kapoty na nahace nebude vypadat pekne , pokud do toho nechces zainvestovat vetsi obnos penez a tim to v zasade udelas prestavbu nez upravu. A jak uz pisou borci co se do toho pustili tak to neni levne a jednoduche. Pouvazoval bych o prodeji a porizeni neceho jineho, kdyz ti vadi ,ze motorka nebude dokonala.
Konecne rozhodnuti je samozrejme na tobe. A uprimne ti to nezavidim. Nesnasim kdyz se musim rozhodnout a nevim jak to bude vypadat.
Naposledy editováno 14.10.2012 11:13:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazecka k CBR-> Street
Pokud nechápeš proč ti nejela motorka bez kapot, tak je to tím že do podtlakovejch karburátorů šlo málo vzduchu, tak že ty tvý napodobeniny VFR stačilo nahradit jedním ušmudlaným trychtýřem. Na tu ohlou značku to chce ještě tanga.