Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vzhledem k tomu, ze maji gumicky v pumpe nejakych 13 let, neni zanovni pumpa za par korun (dnes uz radialni) zase tak spatna investice. Precejenom i ty gumicky na pripadnou repasi neco stoji.
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1. Podvozek. Ma nekdo nejaka nastaveni serioveho podvozku jak ho jezdi na okolnich okruzich ? Mam seriovy podvozek, a navic v seriovem tovarnim nastaveni. Zadni pero pri mych 74 kilech (s vystroji necelych 90) asi nema cenu resit, protoze tovarni kompromis tyhle vaze presne odpovida.
Ted naposledy v brne se mi motorka tak jako lehce "pohupovala" na vetsine vyjezdu pod plynem. Pravdepodobne je to vzadu moc mekke ? Ale na co sahnot ? a o kolik ? Predek se zda dobry, alespon na muj styl jizdy, ale treba to pri lehkem pritvrzeni pujde lip zlomit ? Nevim ...
2. Prevod. Jezdim zatim seriovy prevod 16/45. Kdo co jezdite na jakej okruh ? Trosku bych to zkratil, ale rad bych zustal na univerzalni hodnote. Most i Brno jezdim petikvalt, na slovaci jsem sestku radil na obou rovinach, ale k omezovaci bylo jeste daleko.
3. Co jste davali za pancer hadice ? Proyoze pocitam ze original gumove asi jezdim uplne jediny
Dik za postrehy a rady.
Ozzy_ píše: Cau kluci co jezdite R6R. Shanim na pristi sezonu par rad a tipu.
1. Podvozek. Ma nekdo nejaka nastaveni serioveho podvozku jak ho jezdi na okolnich okruzich ? Mam seriovy podvozek, a navic v seriovem tovarnim nastaveni. Zadni pero pri mych 74 kilech (s vystroji necelych 90) asi nema cenu resit, protoze tovarni kompromis tyhle vaze presne odpovida.
Ted naposledy v brne se mi motorka tak jako lehce "pohupovala" na vetsine vyjezdu pod plynem. Pravdepodobne je to vzadu moc mekke ? Ale na co sahnot ? a o kolik ? Predek se zda dobry, alespon na muj styl jizdy, ale treba to pri lehkem pritvrzeni pujde lip zlomit ? Nevim ...
2. Prevod. Jezdim zatim seriovy prevod 16/45. Kdo co jezdite na jakej okruh ? Trosku bych to zkratil, ale rad bych zustal na univerzalni hodnote. Most i Brno jezdim petikvalt, na slovaci jsem sestku radil na obou rovinach, ale k omezovaci bylo jeste daleko.
3. Co jste davali za pancer hadice ? Proyoze pocitam ze original gumove asi jezdim uplne jediny
Dik za postrehy a rady.
zadni pero přitvrď kouskem dřeva mezi pero(třeba zbytkem z plovoučky) a isolepou omotej
předek přitvrď olejem (ten nalej do trubky do plna)
kde do jara.................
Ozzy_ píše: Ted naposledy v brne se mi motorka tak jako lehce "pohupovala" na vetsine vyjezdu pod plynem. Pravdepodobne je to vzadu moc mekke ? Ale na co sahnot ? a o kolik ? Predek se zda dobry, alespon na muj styl jizdy, ale treba to pri lehkem pritvrzeni pujde lip zlomit ? Nevim
zkusil bych přidat na kompresi. Bohužel nevím kolik kliků, já u svojí bych šel o půl otáčky a kdybych nebyl spokojenej tak dalších půl. Když bych cítil že je to na dobrý cestě, tak bych to buď nechal nebo ladil o čtvrt otáčky víc nebo míň. Ale nedokážu říct jakej to je ekvivalent kliknutí, mně tam nic necvaká
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Plejba jr. píše: Tak Ozzy, já teda jedu podvozek úplnou sérii (repas dělám každý rok) a dobrý. Nejedu žádný extra časy (Most 50, Brno 18) a přijde mi, že je v pohodě (84kg). Převod jedu 15-49 a vychází to do Brna i do Mostu O.K......
Uplnou serii jedem skoro vsichni, ten podvozek je na seropvku super, ale i seriovy nastaveni ?
Za prevod diky.
Naposledy editováno 30.09.2012 19:53:06
Co se týká převodu tak mám 15-45 a SKring mě pěkně vychází na rovinkách. Ale Brno na cílovce nevytočím šestku plný, takže zde zkusím ještě o zub přidat. Ale CBR 600 RR je jiné než R6.
Pancíře budu na novou sezónu dávat taky a půjdu do PP Tuningu. Zkušenost nemám, ale zde si myslím není co pokazit jakou koliv firmou co pancíře prodávají.
Plejba jr. píše: Tak Ozzy, já teda jedu podvozek úplnou sérii (repas dělám každý rok) a dobrý. Nejedu žádný extra časy (Most 50, Brno 18) a přijde mi, že je v pohodě (84kg). Převod jedu 15-49 a vychází to do Brna i do Mostu O.K......
Ozzy, přesně, dej do repasovat, ať ty náplně dobře pracujou...a kup si velkou rozetu dozadu - já jezdím 49 Most a 50 Brno a je to jinej frčák než 45tka...
Jen bacha - nebude ti asi stačit řeťez...R6 by měla mít kolo spíš na konci kyvky než naražený nakrátko....
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nemam tam zadnej Ohlins abych to repasoval kazdej okruhovej den
Za prevody dik, delsi retez je mi jasnej u velkejch rozet, to nemuze vyjit. Ale tak to neni zas tak strasna castka. Akorat se pokusim zustat u 525ky, 520 ka je pro me zbytecne malo vydrzici retez a ten kun navic me v mem snazeni nespasi
Co ten podvozek ? Nerikejte mi ze vsichni jezdite tovarni nastaveni delany jako kompromis na silnice ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Repas je samozrejmej, ale moje motorka je na jare nova, a ma za sebou cca 2500 okruhovych kilometu, myslim ze jeste jednu sezonu na naplne v tlumicich bez problemu da
Nemam tam zadnej Ohlins abych to repasoval kazdej okruhovej den
Za prevody dik, delsi retez je mi jasnej u velkejch rozet, to nemuze vyjit. Ale tak to neni zas tak strasna castka. Akorat se pokusim zustat u 525ky, 520 ka je pro me zbytecne malo vydrzici retez a ten kun navic me v mem snazeni nespasi
Co ten podvozek ? Nerikejte mi ze vsichni jezdite tovarni nastaveni delany jako kompromis na silnice ....
Neblázni na 525 se pak budou blbě shánět převody.. na 520 seženeš v depu v každym druhym boxu nebo stanu.. je pak naprd když to někde nevychází a ty se nesvezeš, jen proto že to nemáš za co vyměnit.. a ten rozdíl ve výdrži je minimální.. musíš se o řetěz starat a nekoupit to nejlevnějíš bláto..
Přední tlumiče :
odskok 15 kliků
komprese 11mm/ 10
předpětí 3 čárka od vrchu
spuštění o 1 čárku
zadní tlumič :
odskok 10 spodní
komprese 15 modrá a 7 žlutá
délka tlumiče- 6. žlábek
Jinak převod mám 14-47, mám ještě 46 ale na to jsem nesáhl. Na tu 47 jsem šestku stejně nikdy nedotočil.
Na podvozek já jsem nemakal, je to pro mě španělská vesnice.
Naposledy editováno 02.10.2012 11:31:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Licenci nemam A prskafka uz je na dilne Priprava na sezonu se nesmi podcenit
ti půjčim svojí předloňskou jestli chceš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35866 | Včera v 21:16 Veverčák |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |