- výška 195cm, váha 105kg
- rozpočet 60.000 (maximálně 70.000 ale čím méně, tím lépe)
- chci něco na zábavu, takže ne chopper, ne cesťák
- jednou za čas se rozhodnu objet si Šumavu apod., takže by to mělo zvládat cestování v rámci možností
- už dlouho se mi líbí designově VFR od roku 2002, což je na hranici rozpočtu a nevim, jestli se na ní vejdu
Takže tipy, zkušenosti? Doporučte klidně něco netradičního, koukal sem, že za 60.000 se dá pořídit hodně strojů. Docela mě láká něco silnějšího než 600ky, abych to nemusel tolik točit.
Za nápady předem dík
Naposledy editováno 24.09.2012 17:46:49
Ale VFR JE urcene na cestovani, neni to klasicky cestak, uzijes s nim i sportovnejsi jizdu a snese hodne vesele prujezdy, ale supersport ani motard to neni
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro vysokou postavu
(jinak z rozumně velkých kapot třeba ještě RF 900, ThunderAce, devítka Ninja)
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro vysokou postavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro vysokou postavu
Rod píše: Na VFR se vejdeš, jezdil jsem GSX 750F (198 cm, 115 kg) a měl možnost přímýho srovnání, motorově jsou dost podobný, VFR je o trochu silnější, na eFku mi zase víc vyhovoval posez - o trochu sportovnější - stupačky víc vzadu, je o něco delší mezi sedlem a řídítkama, možná že řídítka byly i trochu níž, ale to už si nejsem jistej; každopádně s oběma se dá jak zablbnout v zatáčkách, tak ujet delší štreka v kuse..
(jinak z rozumně velkých kapot třeba ještě RF 900, ThunderAce, devítka Ninja)
Čéče jak jsi se na to vlez? Já mám 182cm a na tom Fku mi to přijde tak akorát
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro vysokou postavu
Naposledy editováno 24.09.2012 20:16:18
2 reakcí na tento příspěvek Moto pro vysokou postavu
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro vysokou postavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro vysokou postavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro vysokou postavu
boban01 píše: Dovi> Vlastní zkušenost? Já na něm jel, cca 10km, a leč se zdá jako minibike, dobře, možná pitbike, poskládal sem se na to parádně, a posez byl hodně pohodlný, a to jsem rozmlsanej z Varadera s rozšířeným a zvýšeným sedlem a +35mm podstavci pod řidítky třeba oproti XT125 je to fakt pohodlný podle mně to CBRko .. a to mám 185/100
jj, vlastní zkušenost.
Když jsme se před lety rozhodovali se synem pro nějaké spolehlivější 4T dvácy, ve hře nakonec zůstaly Yamaha YBR125, Honda CBR125 a Honda CBF125.
To YBRko si tehdy nakonec vzal syn, a já CBFku, na kterou se i se svou velikostí a hmotností (mám podobné parametry jako Ty) poskládám úplně v pohodě, a ani několikahodinové jízdy nejsou problémem pro záda, ruce ani nohy (kolena). Akorát samozřejmě zadek začne po čase dřevěnět.
Ale ten "závodní" vodník CBR125, to je fakt prcek proti těm ostatním dvěma vzducháčům. Jinak kousek jsem se tehdy svezl i na Varanovi 125, a to už je mezi dvácama úplnej silniční koráb v tom nejlepším slova smyslu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro vysokou postavu
..jasně, jsou stroje, co jsou na tom líp - Busa, Black, ZZR 1200 atd., ale kořeň chtěl přestupovat z ER-5, tak nebudu doporučovat tohle, když mu po pětikilu udělá stokoňovej sport-touring jako VFR nebo GSXF daleko lepší službu..
Jsem na tom podobně jako ty (192/108) a to tvoje zmiňované VFRo jsem jezdil 4 sezóny - zcela bez problémů. Ale protože nemám rád, když narazím u motorky na hranici výkonu, tak se od letoška v poho vejdu i na Agustu F4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro vysokou postavu
FiZzeR píše: TLR. za málo peněz hodně muziky.
22 let,letos papíry. aby té muziky neměl zbytečně moc
jinak souhlas
sharkis píše: Jinak mě docela zaujala nabídka modelu Aprilia RST 100 futura - prý mají "pár systémových, ale relativně snadno odstranitelných neduhů" a ta cena mi přijde prostě skvělá na to, jakej je to bajk
tvl to je tak hnusný že už to asi víc nejde. navíc to měl kamarád a byl rád že to dlouhé době co inzeroval prodal..