Knowhow si můžeš koupit - tzn koupit hotovej válec, výfuk, sání a doporučené nastavení - a pak ladit, ladit, ladit a když už to pojede tak odejde spodek motoru, pokud do toho nenasypeš adekvátní množství peněz.
A nebo jít vlastní cestou pokus omyl - nevím co dvoutaktech víš... a nakonec Tě to bude stát o mnoho více, než ta první cesta. (A ještě budeš pořád nasranej..)
No a pak je třetí cesta. Udělat si mopeda, kterej jen pěkne vyšlapuje, a na závody se jet jenom podívat... a tato cesta je nejlepší :)
1 reakcí na tento příspěvek Úpravá kanálu stadion s11
Hnida píše: Ano,ano v třebechovicích je toho opravdu dost.Zrovna v pátek se jede ukončení sezóny ''dřevěná prdel'' Asi jsem si zvolil tu nejhorší cestu Pokus omyl Zeptám se takhle.Je možný zvětšit kanály podle uvedené fotografie?Bude to mít nějaký účinek?Jinak vložku nebudu dělat dokud nebude nějaká dobrá rada na kanály.Nechci to nějak uspěchat
ten plánek asi fungovat bude,ale realizace je dost složitá a pokud ti někdo neukáže jak na to-protože není kanál jako kanál,tak to 100% zdupeš i kdyby jsi měl ruce ze zlata.
1 reakcí na tento příspěvek Úpravá kanálu stadion s11
Uprav to jehovým pilníkem, a snaž se zachovat úhly vyůstění kanálu do válce. Udělěj si šablonky ať máš oba přefuky stejný.
A pokud hodláš jít pokus omyl, tak tady :
Se skrývá mnoho pravdy...
doufám že máš spojku ve bezvadném stavu, stejně tak i klikovku ?
Naposledy editováno 24.09.2012 21:55:42
1 reakcí na tento příspěvek Úpravá kanálu stadion s11
1 reakcí na tento příspěvek Úpravá kanálu stadion s11
Stáčet si výfuk podle sebe je strášná práce, pokud k tomu člověk nemá potřebné vybavení...
Jen tak mě napadá, když nejsi omezován převodovkou - proč babettu neroztočíš víc ? :)
Hlavně Až s tím odjedeš alespoň jednu sezónu, tak začni shánět dělanou převodovku, odlitek hlavy, jinou spojku, klikovku, zapalko a mnoho dalších věcí. Protože udělat 70ccm válec na sériovej zbytek je fakt nesmysl.
Neodradil jsem Tě??
1 reakcí na tento příspěvek Úpravá kanálu stadion s11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravá kanálu stadion s11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravá kanálu stadion s11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravá kanálu stadion s11
A koupil bych novej karburator, nebudes pak muset resit, ze to dejde doladit, protoze je karbec vybehanej. Koupil bych neco takoveho - bud 17,5mm, nebo 19mm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravá kanálu stadion s11
Právě kvůli průběhu ji neroztočím víc. Bez převodovky musim mít široký rozsah výkonu a se zvětšováním časování se mi rozsah snižuje. A nemůžu chtít po jednoduchým dvoukanálovým válci (výfuk bez pomocných okýnek) aby točil přes 12000 ot/min a zárověn táhnul už od 7000 ot/min. Ty kanály na to nemají dostatečný průřez.
http://www.motojelin...idel-Stadion-NOVA!!!
Naposledy editováno 25.09.2012 17:52:44
1 reakcí na tento příspěvek Úpravá kanálu stadion s11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravá kanálu stadion s11
Jakou mas kompresi - mysleno od zavreni vyfukoveho kanalu ?
Naposledy editováno 25.09.2012 19:02:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravá kanálu stadion s11
Jinak tahle klika na naprosto prasacky presahy na klikovych cepech. Dostat to do lozisek, kdyz je ohrata na 200+ a loziska schlazeny na -40 neni jen tak... - a nebo ta co se mi dostala do rukou, byla zmetek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravá kanálu stadion s11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úpravá kanálu stadion s11
Kdyz budes snizovat nesnizuj moc, na hlave neni moc materialu, a kdyz se slizne moc, tak se hlava krouti.
Zapalko ani nemusis, standartni upravu v pohode veme puvodni s novymi kladivky.