1 reakcí na tento příspěvek Představení Kymco Myroad 700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Představení Kymco Myroad 700
LeonKrkon píše: Mně se docela líbí, těším se na test. Každopádně výkonný je a Kymco není špatná značka
A koupil by sis to? A za tyhle peníze?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Představení Kymco Myroad 700
1 reakcí na tento příspěvek Představení Kymco Myroad 700
Naposledy editováno 13.10.2011 22:16:09
PRETORIAN88 píše: 200 litrů? když si uvědomíte jaký např. auto a jakou užitnou hodnotu za ty prachy můžete mít, tak si uvědomíte jak sou ty motorky předražený
Ne všechny motorky jsou předražený. Ale tenhle plastovej šikmovokej těžkej sráč tedy je předraženej pořádně
1 reakcí na tento příspěvek Představení Kymco Myroad 700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Představení Kymco Myroad 700
Cooker píše: No kdyby to mělo na boku logo Honda, tak to sráč nebude a o nějakým předražení tu nikdo neřekne ani slovo
.
Nota bene, když s kvalitou to bude v porovnání s tou hujdou skoro stejný. Kymco je z těch "zlých šikmookých" značek top. V BMW už to ví , jen čecháčci jsou takový neandrtálci, který nevidí za hranice svýho kraje .
Janek píše: .
Nota bene, když s kvalitou to bude v porovnání s tou hujdou skoro stejný. Kymco je z těch "zlých šikmookých" značek top. V BMW už to ví , jen čecháčci jsou takový neandrtálci, který nevidí za hranice svýho kraje .
Kymco jsem prodával když jsem dělal u motorek a sám jsem měl doma Agilitku 125-ku .... pokud mi zůstanou penízky, tak si zase Kymco koupím, určitě né předraženou Hondu ....že by byla Honda s kvalitou ve stejné cenové kategorii někde jinde se rozhodně říct nedá ...
Naposledy editováno 14.10.2011 19:15:34
V Miláně na výstavě EICMA 2007 byla představena nová atraktivní novinka od Kymca, a to na pohled docela sympatický MYROAD 700i. Firma Kymco pro tento model vyvinula paralelně horizontální dvouválcový motor s osmi ventily a vstřikováním paliva. Motor je dále vybaven dvěma vyvažovacími hřídeli, takže jak už je u dvouválů známé, měli by odpadnout nadbytečné vibrace. 55 koní a momentálně předurčená maximální rychlost 170 Km/hod by snad měla být už i zbytečná, dvojitá kotoučová brzda o průměru 280mm v předu a 260mm v zadu bude jako vždy dávat skútru perfektní brzdný účinek a to nemluvě o ABS , které automaticky spíná při náročnějším brždění (nemusí se nijak aktivovat). Bezklíčové zapalování aktivované čipem na klíčích, které je velmi podobné KI-PASS technologii firmy Kawasaki dělá tohoto skútra zase o něco komfortnějším. O zadním třípolohovém, elektricky nastavovaném odpružení z přístrojové desky, a systémem kontroly tlaku v pneumatikách ani nemluvě.
1 reakcí na tento příspěvek Představení Kymco Myroad 700
1 reakcí na tento příspěvek Představení Kymco Myroad 700
1 reakcí na tento příspěvek Představení Kymco Myroad 700
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|