paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Aprilia Tuono a PRI motorbikes
 
18.10.2007 v 20:23
Ahoj, chci si koupit od firmy PRI motorbikes predvadeci stroj. PRI neni v CR autorizovanym dealerem.
1) Zjimalo by me, jak je to s tim, kdyz by se s moto neco stalo, kde budu reklamovat problemy v zaruce a jak je to s tim, ze Aspirit jako autorizovany servis nemusi tyto zarucni opravy delat zdarma a vubec ji nemusi prijmout pokud budu trvat na bezplatne vymene.

2) mate nekdo zkusenosti s PRI motorbikes? Jsou to solidni obchodnici?


Diky za odpoved

(reakce na) Aprilia Tuono a PRI motorbikes

18.10.2007 v 20:53 | Nahoru | #1
MartinFary>Zkušenosti s nima nemám a jsem zvědavej, jestli někdo odpoví, taky mě to zajímá. Taky tam chci koupit motku...

Aprilia Tuono a PRI motorbikes

19.10.2007 v 08:25 | Nahoru | #2
nekdo od nich pise sem na forum.... ted bych asi popletl nick.... a myslim ze se vyjadroval i k tomuhle.... tusim ze psal ze zaruku neuznava dovozce...ale oni ...tzn na reklamace atd musis jezdit k nim, maji tusim dilnu a servis delaj sami

Aprilia Tuono a PRI motorbikes

19.10.2007 v 08:50 | Nahoru | #3
Maji to na webu..

(reakce na) Aprilia Tuono a PRI motorbikes

19.10.2007 v 12:28 | Nahoru | #4
MartinFary>Byl jsem se tam podívat a udělali na mne dobrej dojem, ani by mi nevadilo, že autorizonanej dovozce nedělá záruční servis. Jen si nejsem jistej, co nastane ve chvíli, kdy se mi přihodí problém s motkou v zahraničí, jestli lze uplatnit záruku u ofic prodejce třeba v Chorvatsku...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuono a PRI motorbikes

19.10.2007 v 12:58 | Nahoru | #5
Běžnej záruční servis asi nemůže být problém, ale asi by mě na tvém místě zajímalo, jak řešej třeba složitější problémy, na který potřebujou diagnostiku, podobně svolávací akce atd.

(reakce na) Aprilia Tuono a PRI motorbikes

19.10.2007 v 14:34 | Nahoru | #6
Stanovisko společnosti A Spirit a.s. k záruce u individuálně dovezených motocyklů
03.04.2007

Společnost A Spirit a.s. v poslední době zaznamenala zvýšený počet dotazů ohledně možnosti případného uplatnění záruky ze strany spotřebitelů, kteří si zakoupili motocykl přímo v zahraničí nebo od nezávislého a neautorizovaného prodejce. Tito spotřebitelé často odůvodňují svůj požadavek bezplatného odstranění vad výrobku poukazem na skutečnost, že výrobek zakoupili s dvouletou zárukou platnou v celé Evropě a často odkazují na blíže neurčené „zákony o volném obchodu v Evropské unii“ nebo "zákonná 2-letá záruka výrobce" apod.

Společnost A Spirit a.s. zaujímá k těmto požadavkům následující stanovisko:
Problematiku poskytování záruky a provádění bezplatných záručních oprav řeší v rámci Evropské unie zejména směrnice Evropského parlamentu a Rady č. 1999/44/ES ze dne 25.5.1999, o některých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na toto zboží, která je do českého právního řádu promítnuta v ustanoveních § 612 – 627 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Uvedená směrnice ve svém článku 1 odst. 1. písm. e) charakterizuje záruku jako „každý závazný slib vrácení kupní ceny, náhradního dodání spotřebního zboží nebo opravy nebo zjednání jiné nápravy ze strany prodávajícího nebo výrobce v případě, že výrobek neodpovídá údajům uvedeným v záručním listě nebo v příslušné reklamě, které jsou spotřebiteli poskytovány bez zvláštního příplatku“. V § 619 odst. 1 občanského zákoníku je uvedena následující definice: „Nejde-li o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se jeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka)“. Z uvedených ustanovení závazných právních předpisů tedy vyplývá, že záruka je poskytována prodávajícím (nebo případně výrobcem) výrobku. V případě, že si spotřebitel zakoupí výrobek u jiného prodejce než u společnosti A Spirit a.s. či u jejího autorizovaného dealera, se kterým má společnost A Spirit a.s. uzavřenu smlouvu o prodeji výrobků, není společnost A Spirit a.s. ve vztahu k tomuto spotřebiteli prodávajícím (a ani výrobcem, neboť výrobky sama nevyrábí), a nemá tudíž povinnost provádět bezplatné záruční opravy takových výrobků. Společnost A Spirit a.s. takovému spotřebiteli záruku neposkytla, a nikdo ji nemůže nutit, aby plnila závazek přijatý jiným prodávajícím. Spotřebitel tedy může buď požadovat bezplatnou záruční opravu u osoby, u které výrobek zakoupil, nebo běžnou opravu u společnosti A Spirit a.s. nebo jejího autorizovaného dealera, za kterou však musí zaplatit dle stanoveného ceníku. To samozřejmě neplatí pro spotřebitele, kteří si zakoupili výrobek u společnosti A Spirit a.s. či u jejího dealera. Tito spotřebitelé mají záruční opravy samozřejmě zdarma.

Co se týče oněch blíže neurčených „zákonů o volném obchodu v Evropské unii“, na které se někteří spotřebitelé odvolávají, je třeba upozornit na skutečnost, že v rámci Evropské unie sice existuje zásada volného pohybu zboží, na jejímž základě má spotřebitel právo zakoupit si výrobek v kterémkoli státě EU, tato zásada však již nezahrnuje povinnost prodejce výrobků plnit závazky vyplývající ze záruky sjednané mezi spotřebitelem a jiným prodejcem. Taková povinnost by naopak mohla být považována za překážku volného pohybu zboží, neboť by pro prodejce znamenala neúměrnou finanční a administrativní zátěž.


tož asi tak....

jinak Tuňáčka doporučuju :D :D btw 4 roky záruka je mazec ( ale nevim zda předváděčku, ty dostávaj fakt za uši )

Aprilia Tuono a PRI motorbikes

19.10.2007 v 16:13 | Nahoru | #7
Kupoval jsem od nich letos busu a jednání je velmi dobré a jejich ochota je taky vynikající, tak že z mé strany mohu jen doporučit.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuono a PRI motorbikes

19.10.2007 v 22:06 | Nahoru | #8
Mě by jen zajímalo, když to byla předváděčka jak se k tomu chovali?Vem si jen to, když ti někdo půjči moto na svezení točíš to jen do 6000ot./min ???Já ne!Pač to od tichto otáček začíná jed !!! Koupě tohoto Tuono nemusí být ta pravá volba!Jo a ještě když stím někdo lítá 300 mětrů po zadním atd při testování to tomu motoru taky asi moc nesvědčí......Nevím no

Aprilia Tuono a PRI motorbikes

20.10.2007 v 10:35 | Nahoru | #9
kupoval jsem novou GSX-R 750 v německu od autorizovaného dealera (proti ČR o 30 000,- levnější) a na dotaz ohledně záruky mi prodejce odvětil, že celá oficilní sít prodejců Suzuki, na celém světě mi musí během záruky vyjít vstříc. Jedinou podmínkou je dodržení garančních podmínek, tj jezdit k Suzuki na prohlídky. V ČR se se mnou o tom taky dohadovali, ale člověk se nesmí nechat odbít...já vím neměli kšeft tak jsou naštvaní, stejně bych v případě reklamace jel radši do německa, je to tam ve vztahu k zákazníkům úplně o ničem jiném

(reakce na) Aprilia Tuono a PRI motorbikes

20.10.2007 v 20:51 | Nahoru | #10
srsen600> NO hele s tim nesouhlasim, ten kdo nezna 2V do V avezme za nej, tak se se zlou potaze... jezdil sem na tom na testovaci jizde u PRI. Neni to predvadeci stroj, ale je to motorka po 1. majiteli, ktery ji prodal zpet do PRI, protoze motorka pro nej nebyla. Takze sem ji vzal, jelikoz jsme s kamarady co byli na miste po jizde a prohlidce zkonstatovali, ze je to dobra motorka a ze motor je v poradku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia Tuono a PRI motorbikes

15.11.2007 v 13:18 | Nahoru | #11
srsen600>>
to mi prosimtě řekni co je špatnýho na tom jet na Tuonu 3OOm po zadnim? ono to nějako ublíží té technice? :lol: :lol: :lol: to sem se zase pobavil

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia Tuono a PRI motorbikes

15.11.2007 v 17:29 | Nahoru | #12
Asi Vám nic neříká dobře zajetá motorka.............
0-1000km max 6000ot/min
1000-1500km max7500ot/m
nad 1500km 10500ot/m

(reakce na) Aprilia Tuono a PRI motorbikes

15.11.2007 v 17:36 | Nahoru | #13
kaCZer> Tuonu nebude nic, protoze co? protoze ma suchou klikovou skrin!

(reakce na) Aprilia Tuono a PRI motorbikes

17.11.2007 v 13:01 | Nahoru | #14
srsen600>

ono v těch zmíněnejch otáčkách nejde na Tuonu jet po zadnim ????:))))

Jinak s tim zajížděnim souhlasim.... jen to nesmíš brát tak vážně.... i při zajíždění za to musíš občas vzít...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist