globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motard,který mě nezruinuje ?
19.9.2012 v 09:23
Hledám motarda,který by mě nezruinoval,který má delší servisní intervaly.Co tu tak čtu,tak jsem koukal po Husqvarna SM 510r,Aprilia SXV 550,ale tam je to prej děs! Nejlíp to vychází na Husqvarna SM 610 a bergy,ale tech ted fakt moc neni. Klidne dejte typ na jinyho motarda v ceně do 85tkč. Jezdit s tím budu prevažně po měste a občas nejaky ty zatačky a Vysoky Mýto,chcu nějakej funbike prostě. Díky
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 09:30 | Nahoru | #1
Takový je žádný!

Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 09:32 | Nahoru | #2
DUKE II, KTM LC4 640 SM, 625SMC

Duke a LC4 maji intervaly po 5000km doporucuju durazne dodrzovat!

625 SMC nevim jak ma intervaly

1 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 09:33 | Nahoru | #3
a co Suzuki DR-Z 400 SM,ale to se bojim,aby se mi to nezdálo být dost slabý

1 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 09:40 | Nahoru | #4
Líbí se mi jak čím dál tím víc lidí přichází na chuť motárdům, přesně jak psal KubaLC8 Jinak DR je fakt slabunké.

Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 09:46 | Nahoru | #5
Klube se nám další motárdista

(reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 09:54 | Nahoru | #6

Tomáš_Repsol píše: Líbí se mi jak čím dál tím víc lidí přichází na chuť motárdům, přesně jak psal KubaLC8 Jinak DR je fakt slabunké.



Taky bych si dal rict, ale momentalne na druhou motorku v cene 50 a vic nemam lowe.

3 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 09:57 | Nahoru | #7
Po pristi sezone bych si chtel taky poridit motard/enduro...Mate nekdo zkusenot s vyuzitim motorky jak v terenu tak na silnici.Neco co by sneslo oboji.Koukal jsem na takove wrko 450f,to by se me zamlouvalo.Ale zase nevim zda to nebude pro zacatek moc silne v terenu.Preci jenom je to neco jineho nez silnice...aA za dalsi jak je to se servisem ty intervaly.Jsou porad stejne at jezdi v terenu nebo na silnici?

Diky za rady

2 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 09:59 | Nahoru | #8
U toho DR-Z jsou servisní intervaly jaký? Olej,go motoru atd? Koukám,že olej i olej. filtr po 1000km,ale jak se to s ostatníma servisnima ukonama? Dík

Naposledy editováno 19.09.2012 10:10:23

2 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:09 | Nahoru | #9
hypermotard

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:10 | Nahoru | #10
Demon90> WRko je pěkná bestie tak bacha, servisní intervaly jsou podle MTH.
kadett> Mrkni tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:13 | Nahoru | #11
Hockin> Hypermotard nemí motárd, to je naháč co se tak tváří. Nedovedu si představit jezdit s hypermotardem ( 190 kg ) někde na motárdové trati

Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:17 | Nahoru | #12
Hypermotard byl v plánu,bohužel se všechno posralo,tak řeším asponněco,abych mohl na něčem příští rok jezdit po městě.

1 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:21 | Nahoru | #13
no, já koupil před 5ti lety novýho Husaberga FS 650 08 a dodnes ani jedna závada, až teď nová Aku gelovka. vůle ventilů stále ok, takže se jenom kontrolujou, píst spojka řetězovka vše původní a OK. je fakt, že má za těch pět let jen něco přes 5.000km (100mth), občas s ním jen divočim po okrajích Prahy. spotřebu má kolem 5ti litrů a servis? - vždycky přes zimu nechám vyměnit olej a ob rok olej ve vidlicích i brzdovku, jednou jsem měnil antifreeze...
párkrát jsem sebou i plácnul, ale co je supr, konstrukci motárdu to prostě nevadí - jen se odřely padáky v osách kol a blastry na řidítkách... takže tomuhle modelu od Husaberga já musim dát 1A

(reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:37 | Nahoru | #14

Demon90 píše: Po pristi sezone bych si chtel taky poridit motard/enduro...Mate nekdo zkusenot s vyuzitim motorky jak v terenu tak na silnici.Neco co by sneslo oboji.Koukal jsem na takove wrko 450f,to by se me zamlouvalo.Ale zase nevim zda to nebude pro zacatek moc silne v terenu.Preci jenom je to neco jineho nez silnice...aA za dalsi jak je to se servisem ty intervaly.Jsou porad stejne at jezdi v terenu nebo na silnici?

Diky za rady



mel jsem LC4 E rok 2005 a k tomu jsem si koupil SM kola, v terenu vykonu az az, na silnici nedostatek (jako u kazdeho jednovalce, proto jsem to prodal) na SM kolech nevadil ani mekky podvozek, jako slabsi predni brzda, ale na limit se nikdy nedostala. prehozeni kol cca 20 minut a jelo se, mel jsem 2 rozety takze jsem si mohl vybirat. Kdybych nebyl tak narocnej tak bych nemenil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:38 | Nahoru | #15

kadett píše: U toho DR-Z jsou servisní intervaly jaký? Olej,go motoru atd? Koukám,že olej i olej. filtr po 1000km,ale jak se to s ostatníma servisnima ukonama? Dík



DRZ je slaboulinky, to jede jak otevrena 125, ja tim byl vylozene zklamanej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:39 | Nahoru | #16

Hockin píše: hypermotard



to je jina liga, to neni SM, ale cista silnice, ja si nedokazu predstavit jak na tom nekdo leti po polnacce

(reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:45 | Nahoru | #17

kadett píše: a co Suzuki DR-Z 400 SM,ale to se bojim,aby se mi to nezdálo být dost slabý



Slabe ani tak ne (29kW vs okolo 35kW u tech ostatnich co mas ve vyberu) ale prubeh vykonu je dost uhlazenej a chybi tomu objem, musi se to tocit. Jedine ze bys do nej dal karbec Keihin FCR z prvnich rocniku DR-Z 400 E a ladak, pak uz to ma daleko lepsi a zabavnejsi reakci na plyn a priblizis se ostrejsim strojum, ale objem bude porad chybet.

Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:46 | Nahoru | #18
Tomáš_Repsol>To verim ze to bude bestie,tam jdou asi zkusenosti ze silnice stranou co?

KubaLC8>Na ty KTM jsem nejak pozapomel Tak ja bych to vyuzival vylozene na to kraveni na silnici.Ale vylozene ze bych jezdil jen po silnici jak na cbrku to ne.A i ten teren bych chtel aby zvladala.Protoze ted vlastne nevim co chci zda teren nebo cistokrevnyho motarda,tak bych chtel zkusit oboji na jedne masine...Ale cbrko by z domu neslo,takze nejake velke akce na motardu nehrozi..Ale jak sem psal chtel bych to az na zimu 2013.Pristi rok chci uzivat cbrko a mozna si ujasnim co vlastne chci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:47 | Nahoru | #19

KubaLC8 píše: DRZ je slaboulinky, to jede jak otevrena 125, ja tim byl vylozene zklamanej



Jelikoz mam i DR-Z i otevrenou 125 tak ti musim rict, ze kecas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:48 | Nahoru | #20

oxygen píše: no, já koupil před 5ti lety novýho Husaberga FS 650 08 a dodnes ani jedna závada, až teď nová Aku gelovka. vůle ventilů stále ok, takže se jenom kontrolujou, píst spojka řetězovka vše původní a OK. je fakt, že má za těch pět let jen něco přes 5.000km (100mth), občas s ním jen divočim po okrajích Prahy. spotřebu má kolem 5ti litrů a servis? - vždycky přes zimu nechám vyměnit olej a ob rok olej ve vidlicích i brzdovku, jednou jsem měnil antifreeze...
párkrát jsem sebou i plácnul, ale co je supr, konstrukci motárdu to prostě nevadí - jen se odřely padáky v osách kol a blastry na řidítkách... takže tomuhle modelu od Husaberga já musim dát 1A



Problem je, ze na prodej jich je celych nula a jeste tam ma nekdo poptavku, ze ho koupi Husary z teto doby jsou hodne povedene stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:51 | Nahoru | #21

Tomáš_Repsol píše: Demon90> WRko je pěkná bestie tak bacha, servisní intervaly jsou podle MTH.
kadett> Mrkni tady



WR450 ma interval na olej v km a to konkretne 1000km. Dostat na papiry motardovy kola v CR nelze, jedine koupit uz hotovyho motarda na papirech z venku. Na silnici mi prijde WRko slaby, musis ho porad tocit na krev, aby jelo.

Pokud chces opravdu motarda, tak mas na vyber jen Husku 510 a nebo Berga. Enduro na motardovych kolech prestane za chvili bavit. Na blbnuti je to tezky a slaby, na cestovani pomaly a nepohodlny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:59 | Nahoru | #22

SirIndy píše: Jelikoz mam i DR-Z i otevrenou 125 tak ti musim rict, ze kecas



me to tak proste prislo, motorka ktera neudrzi 100km do celkem normalniho kopce, proste nejede.

rozdil 29kw (DRZ) vs. 35kw vs 40-44kw u KTM je tak propastnej ze se divim, ze to vubec muzes napsat. kazdej KW je poznat, hlavne v teto kategorii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 10:59 | Nahoru | #23
TTrs> No tak ten interval 1000 km by odpovídal téměř těm mth. Já jsem maximálně spokojený s KTM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 11:03 | Nahoru | #24

KubaLC8 píše: me to tak proste prislo, motorka ktera neudrzi 100km do celkem normalniho kopce, proste nejede.

rozdil 29kw (DRZ) vs. 35kw vs 40-44kw u KTM je tak propastnej ze se divim, ze to vubec muzes napsat. kazdej KW je poznat, hlavne v teto kategorii



Nejak neverim, ze by DR-Z nejelo stovkou do kopce.

Mozna je to tim, ze na tech DR-Z s 29kW jsem jezdil jen kratce, zatimco doma mam to silnejsi (Suzuki uvadi 36,5kW ale tomu neverim).

(reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 11:03 | Nahoru | #25

Tomáš_Repsol píše: Já jsem maximálně spokojený s KTM



ja taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 11:04 | Nahoru | #26

SirIndy píše: Nejak neverim, ze by DR-Z nejelo stovkou do kopce.

Mozna je to tim, ze na tech DR-Z s 29kW jsem jezdil jen kratce, zatimco doma mam to silnejsi (Suzuki uvadi 36,5kW ale tomu neverim).



seriova motorka s ladakem, ja ve 2, duke ve 2 - oba 140km/h, DRZ sam a kilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 11:15 | Nahoru | #27

KubaLC8 píše: seriova motorka s ladakem, ja ve 2, duke ve 2 - oba 140km/h, DRZ sam a kilo



Treba prisel o koniky prave kvuli tomu ladaku. Jakej to byl kopec?

(reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 11:15 | Nahoru | #28

Tomáš_Repsol píše: Hockin> Hypermotard nemí motárd, to je naháč co se tak tváří. Nedovedu si představit jezdit s hypermotardem ( 190 kg ) někde na motárdové trati



nevím jak na trati,ale lehký terén a polní cesty zvládá opravdu překvapivě dobře.Je pravda,že nejsem motárdysta,ale přišel mě dost v pohodě.Spíš bych viděl nevýhodu,že to není jednobuch.
A váha je 170kg

1 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 11:16 | Nahoru | #29
tak hlavně včera se ve svým druhým tématu bavil o SXV 550 a o Mýtu nebyla řeč...

oxygen to napsal dobře, ale u něj je vidět že už to má najetý

brečet nad tím že něco nejede? má to 400 ccm, interval 6 tis. km... ano nejede, ale tak at si koupí husaberga a mění po 10 mth.... ale brečet že to nebo ono, ať nekupuje nic

KubaLC8- kolik má SE? 185? 190? ty nepřejedeš polňačku?

(reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?

19.9.2012 v 11:16 | Nahoru | #30

KubaLC8 píše: to je jina liga, to neni SM, ale cista silnice, ja si nedokazu predstavit jak na tom nekdo leti po polnacce



Já ano a sám sem to jel.Jel si na tom??Zdání totiž klame.
Ale je pravda,že v porovnání s husou je to mín motárd a víc silnice

Naposledy editováno 19.09.2012 11:18:02
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna sm 610 ie - podložky pruž... Husqvarna SM 610 ie M4rť4s 2 19.10.2022 v 07:40 M4rť4s
Husqvarna 610 Kw Husqvarna SM 610 ie Kalvis 7 25.9.2022 v 19:50 assassin
Husqvarna 610 Kw Husqvarna SM 610 ie Kalvis 6 23.9.2022 v 19:13 Yaluroo
Zvýšení výkonu Husqvarna sm 610 ie ... Husqvarna SM 610 ie M4rť4s 11 19.8.2021 v 14:18 mike033
Husqvarna začla vibrovat Husqvarna SM 610 ie wrick 10 17.5.2021 v 13:24 LMgroup


TOPlist