1 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?
1 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?
3 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?
Diky za rady
2 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?
Naposledy editováno 19.09.2012 10:10:23
2 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
kadett> Mrkni tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
1 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?
párkrát jsem sebou i plácnul, ale co je supr, konstrukci motárdu to prostě nevadí - jen se odřely padáky v osách kol a blastry na řidítkách... takže tomuhle modelu od Husaberga já musim dát 1A
Demon90 píše: Po pristi sezone bych si chtel taky poridit motard/enduro...Mate nekdo zkusenot s vyuzitim motorky jak v terenu tak na silnici.Neco co by sneslo oboji.Koukal jsem na takove wrko 450f,to by se me zamlouvalo.Ale zase nevim zda to nebude pro zacatek moc silne v terenu.Preci jenom je to neco jineho nez silnice...aA za dalsi jak je to se servisem ty intervaly.Jsou porad stejne at jezdi v terenu nebo na silnici?
Diky za rady
mel jsem LC4 E rok 2005 a k tomu jsem si koupil SM kola, v terenu vykonu az az, na silnici nedostatek (jako u kazdeho jednovalce, proto jsem to prodal) na SM kolech nevadil ani mekky podvozek, jako slabsi predni brzda, ale na limit se nikdy nedostala. prehozeni kol cca 20 minut a jelo se, mel jsem 2 rozety takze jsem si mohl vybirat. Kdybych nebyl tak narocnej tak bych nemenil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
kadett píše: U toho DR-Z jsou servisní intervaly jaký? Olej,go motoru atd? Koukám,že olej i olej. filtr po 1000km,ale jak se to s ostatníma servisnima ukonama? Dík
DRZ je slaboulinky, to jede jak otevrena 125, ja tim byl vylozene zklamanej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
Hockin píše: hypermotard
to je jina liga, to neni SM, ale cista silnice, ja si nedokazu predstavit jak na tom nekdo leti po polnacce
kadett píše: a co Suzuki DR-Z 400 SM,ale to se bojim,aby se mi to nezdálo být dost slabý
Slabe ani tak ne (29kW vs okolo 35kW u tech ostatnich co mas ve vyberu) ale prubeh vykonu je dost uhlazenej a chybi tomu objem, musi se to tocit. Jedine ze bys do nej dal karbec Keihin FCR z prvnich rocniku DR-Z 400 E a ladak, pak uz to ma daleko lepsi a zabavnejsi reakci na plyn a priblizis se ostrejsim strojum, ale objem bude porad chybet.
KubaLC8>Na ty KTM jsem nejak pozapomel Tak ja bych to vyuzival vylozene na to kraveni na silnici.Ale vylozene ze bych jezdil jen po silnici jak na cbrku to ne.A i ten teren bych chtel aby zvladala.Protoze ted vlastne nevim co chci zda teren nebo cistokrevnyho motarda,tak bych chtel zkusit oboji na jedne masine...Ale cbrko by z domu neslo,takze nejake velke akce na motardu nehrozi..Ale jak sem psal chtel bych to az na zimu 2013.Pristi rok chci uzivat cbrko a mozna si ujasnim co vlastne chci..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
KubaLC8 píše: DRZ je slaboulinky, to jede jak otevrena 125, ja tim byl vylozene zklamanej
Jelikoz mam i DR-Z i otevrenou 125 tak ti musim rict, ze kecas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
oxygen píše: no, já koupil před 5ti lety novýho Husaberga FS 650 08 a dodnes ani jedna závada, až teď nová Aku gelovka. vůle ventilů stále ok, takže se jenom kontrolujou, píst spojka řetězovka vše původní a OK. je fakt, že má za těch pět let jen něco přes 5.000km (100mth), občas s ním jen divočim po okrajích Prahy. spotřebu má kolem 5ti litrů a servis? - vždycky přes zimu nechám vyměnit olej a ob rok olej ve vidlicích i brzdovku, jednou jsem měnil antifreeze...
párkrát jsem sebou i plácnul, ale co je supr, konstrukci motárdu to prostě nevadí - jen se odřely padáky v osách kol a blastry na řidítkách... takže tomuhle modelu od Husaberga já musim dát 1A
Problem je, ze na prodej jich je celych nula a jeste tam ma nekdo poptavku, ze ho koupi Husary z teto doby jsou hodne povedene stroje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
Tomáš_Repsol píše: Demon90> WRko je pěkná bestie tak bacha, servisní intervaly jsou podle MTH.
kadett> Mrkni tady
WR450 ma interval na olej v km a to konkretne 1000km. Dostat na papiry motardovy kola v CR nelze, jedine koupit uz hotovyho motarda na papirech z venku. Na silnici mi prijde WRko slaby, musis ho porad tocit na krev, aby jelo.
Pokud chces opravdu motarda, tak mas na vyber jen Husku 510 a nebo Berga. Enduro na motardovych kolech prestane za chvili bavit. Na blbnuti je to tezky a slaby, na cestovani pomaly a nepohodlny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
SirIndy píše: Jelikoz mam i DR-Z i otevrenou 125 tak ti musim rict, ze kecas
me to tak proste prislo, motorka ktera neudrzi 100km do celkem normalniho kopce, proste nejede.
rozdil 29kw (DRZ) vs. 35kw vs 40-44kw u KTM je tak propastnej ze se divim, ze to vubec muzes napsat. kazdej KW je poznat, hlavne v teto kategorii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
KubaLC8 píše: me to tak proste prislo, motorka ktera neudrzi 100km do celkem normalniho kopce, proste nejede.
rozdil 29kw (DRZ) vs. 35kw vs 40-44kw u KTM je tak propastnej ze se divim, ze to vubec muzes napsat. kazdej KW je poznat, hlavne v teto kategorii
Nejak neverim, ze by DR-Z nejelo stovkou do kopce.
Mozna je to tim, ze na tech DR-Z s 29kW jsem jezdil jen kratce, zatimco doma mam to silnejsi (Suzuki uvadi 36,5kW ale tomu neverim).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
SirIndy píše: Nejak neverim, ze by DR-Z nejelo stovkou do kopce.
Mozna je to tim, ze na tech DR-Z s 29kW jsem jezdil jen kratce, zatimco doma mam to silnejsi (Suzuki uvadi 36,5kW ale tomu neverim).
seriova motorka s ladakem, ja ve 2, duke ve 2 - oba 140km/h, DRZ sam a kilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motard,který mě nezruinuje ?
KubaLC8 píše: seriova motorka s ladakem, ja ve 2, duke ve 2 - oba 140km/h, DRZ sam a kilo
Treba prisel o koniky prave kvuli tomu ladaku. Jakej to byl kopec?
Tomáš_Repsol píše: Hockin> Hypermotard nemí motárd, to je naháč co se tak tváří. Nedovedu si představit jezdit s hypermotardem ( 190 kg ) někde na motárdové trati
nevím jak na trati,ale lehký terén a polní cesty zvládá opravdu překvapivě dobře.Je pravda,že nejsem motárdysta,ale přišel mě dost v pohodě.Spíš bych viděl nevýhodu,že to není jednobuch.
A váha je 170kg
1 reakcí na tento příspěvek Motard,který mě nezruinuje ?
oxygen to napsal dobře, ale u něj je vidět že už to má najetý
brečet nad tím že něco nejede? má to 400 ccm, interval 6 tis. km... ano nejede, ale tak at si koupí husaberga a mění po 10 mth.... ale brečet že to nebo ono, ať nekupuje nic
KubaLC8- kolik má SE? 185? 190? ty nepřejedeš polňačku?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna sm 610 ie - podložky pruž... Husqvarna SM 610 ie | M4rť4s | 2 | 19.10.2022 v 07:40 M4rť4s |
Husqvarna 610 Kw Husqvarna SM 610 ie | Kalvis | 7 | 25.9.2022 v 19:50 assassin |
Husqvarna 610 Kw Husqvarna SM 610 ie | Kalvis | 6 | 23.9.2022 v 19:13 Yaluroo |
Zvýšení výkonu Husqvarna sm 610 ie ... Husqvarna SM 610 ie | M4rť4s | 11 | 19.8.2021 v 14:18 mike033 |
Husqvarna začla vibrovat Husqvarna SM 610 ie | wrick | 10 | 17.5.2021 v 13:24 LMgroup |