Moje otazka tedy zni. Jaká je ta prkotina :D Ted to musim pekne vytlacit nakopec a hurááááá ... tepla uz chytne na slapnuti.
díky za radu
1 reakcí na tento příspěvek Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
1. Jestli není nová, vyměň svíčku. Každopádně nastav elektrodovou vzdálenost svíčky
podle výrobce. To je dost častá příčina.
2. Zkontroluj vysokonapěťový obvod zapalování, není-li přerušen VN kabel (ke svíčce).
3. Zkontroluj zda motor nepřisává faleš. vzduch (sáním nebo guferama kliky).
4. Má-li motor dostatečný kompresní tlak. (Není-li netěsnost pístu ve válci)..
Není to vše, ale je to asi to nejpravděpodobnější.. Hodně zdaru.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
třeba bodem 1...
nebo tím nejjednodušším.. svíčka a ten kabel k ní...
Mám ten istý problém s Hondopu CR500. Za studena len roztlačiť, a ani to neni jednoduché lebo 1valec 2T má komresiu ako tank. Ešteže mám blízko domu dosť veľký kopec... Za tepla chytí na kopnutie na 1. krát.
Nezdá sa mi to byť sviečkou, vymieňal som ju už x-krát a kábel takisto asi nie, lebo ak by to bol kábel nechytala by ani teplá. Skúšal som už všetko možné, neviem si rady....
1 reakcí na tento příspěvek Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
sytič funguje, ale zdá sa mi že aj za studena lepšie chytne bez sytiča ako so sytičom. Teda na roztlačenie. So sytičom to dlhšie pretáča kým odpáli. Ak kopem do nej za studena so sytičom veľakrát-pretože nechce chytiť, keď potom vyberiem sviečku je uplne mokrá.
Pomôže potom nahriať sviečku nad plynovým varičom a horúcu ju našrobovať naspäť a rýchlo kopnúť kým nevychladne-vtedy chytí. (Ale to je riešenie jak bejk...všakáno)
Ale toto za studena je tuším problém väčiny 2Taktov.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
1 reakcí na tento příspěvek Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
Niekedy ju nakopnem aj za studena, ale to sa podarí málokedy, a keď veľa kopem zamokrí sa sviečka, takže vyndať... atd... Preto radšej za studena roztláčam. Mojmu dedovi takisto kedysi Pionier-Jawa 05 za studena chytal len na roztlačenie, ale to bol rozdiel v tom že pioniera roztlačil na 2-3 metroch, nebol problém.- kdežto CR500 roztlačiť to je iné cafe.... skáčem na ňu ako kozel na kozu až sa okoloidúci smejú hehe
Ja si už neviem rady..., vyčistil som karbes, podoťahoval všetky tesnenia či to nesaje odniekal falošný vzduch, možno by bolo treba nejako nastaviť karbes ale na CR500 neni na ňom ani čo nastavovať, možno hladina plaváku (???), na karbesi je iba 1 nejaký šróbik (Karbes KEIHIN) a ten neviem na čo je. Neporadí niekto na čo to slúži???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
jinak já mám teda karburátor Dell Orto ale taky je na něm jedinej šroubek na nastavování. takovej velkej a pod ním je pružinka. nechá se sním pootáčet rukou takže si myslím že je pouze na nastavování volnoběhu. ani nevím jak se šteluje směs,ale pevně doufám že tou to nebude.... a taky mi přijde že o hodně víc kope. nechytne,jen mě kopne jako svině. to dřív taky tak často nedělala :marod:
jinak když tu padla zmínka o manuálu, taky by se mi hodil na mou ktm mx 500 89-92 nebo 93 tuším nikde jsem nic nenašel,ani mi zatím nikdo nedokázal poradit kde ho najít tak kdyby náhodou,byl bych vděčen :cool:
Na nastavování karbecu se vykašli na tom sem strávil dvy dny a bez výsledku a měl sem i druhý karbec z mašiný která 100% chytá a stejně nic. Jinak ten šroubek je tam na obohacování a ochuzování směsi dotahuješ=obohacuješ univerzální nastavení je 1,5otáčky od úplného utažení ale pokud ti motorka dobře jede a svíčka je po jízdě hezky cihlová radši na to nastavení vůbec nesahej
1 reakcí na tento příspěvek Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
takhle na dalku tezko radit....
assassin píše: tak jestli to jde roztlacit a nejde naslapnout je celkem divny.... jestli to ma zapalovani bez baterky tak by mohla byt slaba jiskra... az ve vetsich otackach OK - sel bych po zapalovani - kabel muze vypadat hezky na pohled a nemusi byt ok, pak je moznost ze motor nema kompresi.... to se da zjistit.... a pak uz jen ze je to chudy nebo ulity..... jak nekdo psal ze jde tvrde a kope... muze to byt znamka uliteho motoru.....
takhle na dalku tezko radit....
Tak jediné co můžu ještě zkusit je ten kabel jinak komprese s novým pístem sou opravdu OK a nastaveních karbecu sem zkoušel asi 100% a měl sem tam i nastavený karbec z jiné mašiny jak už sem pal a stejně to chytnout nechtělo. Tudíž už bych v karbecu chybu nehledal a navíc mi bylo řečeno jedním mechanikem co se na krosky specializuje že by to mělo chytnout i s docela rozhozeným karbecem že to spíš někde přisává vzduch
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
To jen drobný zamyšlení nad tim, proč motorky vlastně kopou :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
mados píše: MaRRos> Jestli tě motor kope, hledej závadu pravděpodobně v přestihu, jak už bylo řečeno. Pokud motor kope, přestih je příliš velký. Když našlapuješ motor a tlačíš píst k horní úvrati, jiskra padne příliš brzy, kdy je píst ještě daleko před horní úvratí, a tlak zažehnutých plynů vrátí píst zpět proti směru rotace kliky, ráz se přenese spojkou na soukolí našlapovací páky a urazí ti sandál :lol: Kvůli tomu, že při brzkém zážehu zbývá klice do HÚ podstatně větší úhlová dráha, vznikne tak mnohem větší páka, která přenáší sílu z pístu na tvojí nohu.. Takže jednoválce 500 cm3 pěkná rána :lol: Takže seřiď předstih, najdi předepsaný hodnoty, strovoskop a je to..
To jen drobný zamyšlení nad tim, proč motorky vlastně kopou :)
stroboskop ;) předstih je sfině už sem viděl borca s přeraženým chodidlem od páky :marod:
1 reakcí na tento příspěvek Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
Startpáka nekope, predstih je OK. Za tepla bezproblémov chytí na našlapnutie. Skor som premýšľal nad sviečkou. Niekto vo fóre písal že dal do moto namiesto odporúčaneho typu sviečky svičku iridiovú a zlepšilo sa tým štartovanie. Máte skúsenosti aké sú to iridiové sviečky? Mám tam predpísanú champion QN86, neviem či champion nejaké iridiové vyrába.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Cr 250 1996 - studena proste nechytne
Dovezl jsem si svou současnou motorku Rm 250, vyndal z auta a s několikanásobným tepem jsem pustil benzin, sytič a šlápnul na páku. Nic. Znova. Nic, takto se to opakovalo dále, zkoušel jsem to roztlačovat, kontrolovat svíčku, vypínat benzin, sytič. . . NIc nepomáhalo, takto jsem na to poskakoval půl dne, pravou nohu jednu celou velkou hodřinu, spocenej jsem byl takovým způsobem jako nikdy a v duchu jsem proklínal všechny, co kdy vyřkli, že motocross není fyzicky náročý sport. když už jsem měl celou bundu promočenou potem, krví nasáklé kalhoty a srdce bi bušelo tak rychle, že už se zdálo, že nebuší, tak jsem vzal rozklepanou rukou plnou naběhlých žil telefon a začal jsem vyhrožovat smrtí a zapálením majetku předchozímu majiteli. Ten mi řekl, že s tím problém neměl, vždy mu to šlo.
Takto se to opakovalo několik týdnů, ale začaly do toho přibývat i situace, kdy chytla.
Nakonec jsem zjistil to samé, co fredy1. . . Páku zcela nahoru, patou boty na páku a co nejvíce dolů. . . Chytla poprvé, podruhé a teď už s tím moc problémy nejsou. Jen pokud je už opravdu zima a dlouho nejela, tak chytne tak na 10. tokus bez sytiče, protože sytičm bych jí uchcal.
Ale tyto problémy má hodně lidí s podobnýma motorkama. Tak doufám, že jsem to teď nezakřik a bude startovat dobře. . .
Jinak vám přeji, ať to nějako vyřešíte, protože vím, co je to za muka. .. Nikdy více. . . :rolleyes:
To som nevedel kedysi aj ja, treba sa to naučiť, všetko sa dá, treba prax...
Tlačiť páku pomaly dolu, tým dať piest do hornej úvrate, alebo málinko za hornú úvrať, potom páku uplne hore a poriadne na to šlapnúť....to mi je jasné.
Ja to štartovať viem, nakopnem bez problémov hociktorú inú mašinu ktorá chytá, a na druhej strane túto moju za studena nenakopne zase nikto iný, skúšali to viacerí.
Za tepla chytne väčinou na 1. kopnutie - to mi je divné....
ale zpět k tomu předstihu. Ono ten sem ted " ladil " pořád,ale nemůžu to chytit. hlavně já se ho snažil nastavit podle toho že sem sledoval v jaký pozici je pist a kde by to tak mohlo pálit,ale to mě motorka ani nekopla. a pak sem to už zkoušel pokus omyl. respektive jen ty omyly :puke: . každopádně nemám na to žádný věci jak přesně nastavit onen správný předstih.
taky mě právě napadlo jak tu někdo psal že jestli se mi nerozhodila i směs. že by to bylo moc ulitý? jasně sama se rozhodit jen tak nemůže ale já měl motorku rozpulenou takže by to bylo i možný. horší je že netuším taky jak jí nastavit,nerad bych to moc ochudil abych kátu hvízdnul :(