Honda CB ( 400, 450, 550 )
Yamaha XJ ( 600, 900 )
BMW R ( 450, 650 )
BMW K ( 750, 1000 )
Dík za vaše názory ev. zkušenosti. Boka.
Naposledy editováno 22.08.2012 08:13:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
2stroke: ...já má teď v plánu si konečně pořídit nějaký starý 2T - Mach III, GT 500 (550) apod...
Tywoe, vzhledem k tomu jak často pořádáš motorkám letecké dny, tak se nemůžu zbavit dojmu, že 2T bude cesta na hřbitov
taky zajímavej počin sv650 café racer
1100Virago píše: Tywoe, vzhledem k tomu jak často pořádáš motorkám letecké dny, tak se nemůžu zbavit dojmu, že 2T bude cesta na hřbitov
Hele, já vím, mám to na paměti a sypu si pořád popel na hlavu. Jsem prostě crusher, njn, co nadělám. To bych nesměl jezdit v/na ničem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
BoKa píše: čurdaracer> zdar čurda, tak jedu pro R80RT, je to nádherná mašina,alespoň na fotkách,sice až v Lübecku-800kiláků,ale nic lepšího jsem nesehnal,prosim Tě ještě dotaz, předpokládám že jsou všechny víka ventilů dosedací plochou stejný ?totiž ta stará forma se mi líbí mnohem víc než ty ohraněný.
1 reakcí na tento příspěvek stavba Cafe Racera
víka se nechaj prohodit za ty starý bez problémů...kouknu měl sem odkaz na krám v de. kde je maj za rozumnou cenu...
tady ti posílám odkaz na foto z našeho srazu...http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-reportaze/krkonosske-setkani-cafe-racer-clubu-22437.html
1 reakcí na tento příspěvek stavba Cafe Racera
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
BoKa píše: čurdaracer> zdar čurda, tak jedu pro R80RT, je to nádherná mašina,alespoň na fotkách,sice až v Lübecku-800kiláků,ale nic lepšího jsem nesehnal,prosim Tě ještě dotaz, předpokládám že jsou všechny víka ventilů dosedací plochou stejný ?totiž ta stará forma se mi líbí mnohem víc než ty ohraněný.
Skvela volba ... doufam ze monolever co to je za rok? Ta 'stara' vika pasuji bez problemu, lze je koupit na ebay.de nebo v milionu ruznych nemeckych eshopu v ruznem provedeni - matna, lestena, chromovana, cernena ...
Tohle je moje R80RT poskladana na jare - to byl vychozi stav, uz neni aktualni, jsem o kousek dal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
R 80 RT , r.v. 06/1988, 62.000 najeto, nový gumy,starter 1,2kw,zapalování, je to z privátu a pokud se mi nepodaří ještě něco srazit, tak je za 1.800€ to máme nějakých 43.200.
Má to pěknou RT výbavu kterou samozřejmě sundám, dá se ještě něco takovýho prodat ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
BoKa píše: Medved> tak že zřejmě závěrečná volba padla na brumlu z Mnichova
R 80 RT , r.v. 06/1988, 62.000 najeto, nový gumy,starter 1,2kw,zapalování, je to z privátu a pokud se mi nepodaří ještě něco srazit, tak je za 1.800€ to máme nějakých 43.200.
Má to pěknou RT výbavu kterou samozřejmě sundám, dá se ještě něco takovýho prodat ?
Takze monolever - vyborna volba, ja mam totez z r.1986.
Az pro to pojedes, koukni do airboxu, jestli tam neni olej - ono ho tam trochu bude, ale nesmi ho byt tolik aby tekl do leveho karbu (kdyz stoji moto na bocaku. Vyplati se sundat saci hrdlo mezi airboxem a karbem) - to by mohlo byt bud vybehane nebo spatna membrana v odvzdusneni. Sahni do odvzdusnovaci hadice - pokud tam bude olej a airbox bude suchy, tak to borec pred tebou utrel . Potom se koukni, jestli netece olej mezi prevodovkou a motorem - je to dobre videt na horni plose olejove vany pod prevodovkou - to by bylo gufero motoru nebo gufero prevodovky nebo tesneni mezi klikou a unasecem spojky. V kazdem pripade pokud by to teklo vic (specialne ten o-krouzek mezi unasecem spojky a klikou) bude mastna i spojka.
S tim prodejem - ja nevim. Mam komplet velkou RT kapotaz hozenou mezi ostatnimi rozebranymi motorkami a jejich dily ve 'skladu' . Prodavat jsem to nezkousel, ale vzhledem k tomu, ze ani o R80, R100 a podobne motorky jako takove neni zadny extra zajem, tak bych nepredpokladal, ze ty kapoty se budou dat nejak extra vyhodne prodat. A za par korun to nikomu nedam, chleba to nezere tak si to necham. Ale na ebay v nabidce kapotaze vcelku i po dilech jsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
jsou na tomhle modelu běžný karburátory nebo je už nějaký vstřikování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
BoKa píše: Medved> dobrá rada nad zlato ! víš jak, celej život motocykly dělám ale každá mašina má svoje,když to neznáš-skošíš si do pasti,dík, když bys ještě věděl o nějaký záludnosti,nebo na co dát bacha, budu za to rád,
jsou na tomhle modelu běžný karburátory nebo je už nějaký vstřikování?
Nejanci je to dvouventilovej airhead ... delaly se do r.1995 a pokud vim, tak vzdy jen karburatory - 2x Bing 32mm (pro R80, R100 ma 40mm).
1 reakcí na tento příspěvek stavba Cafe Racera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
Hellborn píše: A jak je to vlastně s STK u těhle staveb?
Jo, to ti tak někdo řekne a zavřou tu STK...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
rancher píše: Jo, to ti tak někdo řekne a zavřou tu STK...
To mi stačí.
Ještě jsem nic nestavěl... Jen trochu auta a tam jsem se snažil o věci aspoň s TÜV.
Naposledy editováno 27.08.2012 20:22:03
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
není to ojedinělí a když jsem se jednoho majitele R65 ptal tak mi řekl že pouze opsal to co má v TP.
BoKa píše: Medved> zdar, tak zase nějakej ten dotaz, jak velkej problém by byl s tím, kdybych chtěl dát na R80 88 místo stávajících ráfků dráty?
nevim, nezkousel jsem to. S tim vykonem - R65 by mela mit 44 nebo 50 koni (podle roku vyroby). Tech 27 koni bude zavrena na 25kW.
BoKa píše: Medved> zdar, tak zase nějakej ten dotaz, jak velkej problém by byl s tím, kdybych chtěl dát na R80 88 místo stávajících ráfků dráty?
ani neni..jen musíš koupit kola z pozdějšího modelu MISTIC (je to tern co tu byl v inzerci nabořenej) nebo z gs 80-100 a přeplist do správnejch ráfků.... takže vcelku bez problémů...jen to stojí peníze
edit: ještě toto http://flatracer.com/#/photo-gallery/4526458183
Naposledy editováno 30.08.2012 18:28:06
1 reakcí na tento příspěvek stavba Cafe Racera
je až tak složitá Na to bych prostě neměl