Chci se zeptat jestli jde převrtat válec třeba na 175ccm nebo 190ccm kolik to stojí...? jak je to potom na stk... a nějaké informace okolo toho ... Díkec.. neřešil ych to ale přece jen mám 185 cm a 105kg
Naposledy editováno 28.08.2012 23:04:42
kit500dolacu plus vyfuk a kokotinky ajsi na litru... strejda poradi... na stk se mlci jeto 125 preci ne
Osobne kaslat nato nejak tovydrzet a pak poridit neco vetciho.... pri tve vysce a rozmerech bych bral spis valaredo tam se ti bricho vejde
Naposledy editováno 28.08.2012 23:14:42
1 reakcí na tento příspěvek převrtáí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) převrtáí
1 reakcí na tento příspěvek převrtáí
Koupí YZF by sis vůbec nepomohl, jede to naprosto identicky. Je to také stejně spolehlivé, jen mi to přijde o dost nepohodlnější a někomu se líbí víc.
RS by jezdila lépe než CBR s 170ccm, ale ten rozdíl už nebude tak velký, je to tak na půli cesty od sériové verze, zase ale trochu kultivovanější.
Znám spoustu lidí, kteří si koupili RS a pak do toho jen rvali peníze a také nemálo těch, kteří měli jen občasné závady. Rozhodně to bude mít mnohem dražší provoz a také o něco vyšší pořizovací cenu, pokud půjdeš do novějších kousků, které se nebudou tolik sypat.
Ale opravdu nejlepší řešení podle mě, počkej, stejně tu CBR budeš mít jen dva roky, to je nic, v 18 si udělej papíry na velkou, CBR prodej a pořiď si rovnou něco, co nechá za sebou jak RS, tak překitovanou CBR . Ať už bys šel do 2T nebo kitu, obojí bude stát zbytečně moc peněz, které lépe využiješ při koupi dospělejšího stroje.
Mr.Dreamer píše: Pokud tomu dáš 170ccm, tak ten rozdíl znát rozhodně bude. To, že to má úzké gumy je jen dobře, znamená to menší odpor, rychlejší klopení do zatáček atd.
Koupí YZF by sis vůbec nepomohl, jede to naprosto identicky. Je to také stejně spolehlivé, jen mi to přijde o dost nepohodlnější a někomu se líbí víc.
RS by jezdila lépe než CBR s 170ccm, ale ten rozdíl už nebude tak velký, je to tak na půli cesty od sériové verze, zase ale trochu kultivovanější.
Znám spoustu lidí, kteří si koupili RS a pak do toho jen rvali peníze a také nemálo těch, kteří měli jen občasné závady. Rozhodně to bude mít mnohem dražší provoz a také o něco vyšší pořizovací cenu, pokud půjdeš do novějších kousků, které se nebudou tolik sypat.
Ale opravdu nejlepší řešení podle mě, počkej, stejně tu CBR budeš mít jen dva roky, to je nic, v 18 si udělej papíry na velkou, CBR prodej a pořiď si rovnou něco, co nechá za sebou jak RS, tak překitovanou CBR . Ať už bys šel do 2T nebo kitu, obojí bude stát zbytečně moc peněz, které lépe využiješ při koupi dospělejšího stroje.
Taktak
1 reakcí na tento příspěvek převrtáí
Naposledy editováno 29.08.2012 18:31:23
2 reakcí na tento příspěvek převrtáí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R | Hugomela12273i3jek | 2 | 12.6.2024 v 07:32 Finalex |
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |