1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka
Naposledy editováno 24.08.2012 13:56:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka
DMRS píše:
Tohle je z hlediska bezpecnosti urcite super ale ruku na srdce kdo splnil vsech 9 bodu v postupu k silny motorce ? Ja radsi ani nepisu kolik jsem splnil ja
Flisker píše: Tohle je z hlediska bezpecnosti urcite super ale ruku na srdce kdo splnil vsech 9 bodu v postupu k silny motorce ? Ja radsi ani nepisu kolik jsem splnil ja
Ja tak stridave, stabilne jezdim na svem chciplem TA, obcas si vyjedu na den dva na necem sviznejsim, po dvou dnech zjistim ze delam veci, ktere delat nechci, jezdim rychleji nez chci, atd, no a pak si zase poslusne sednu na TA a je na pul roku pokoj. Ja vim ze bych 80kw motorce neprezil kazdodenni provoz a nebojim se to priznat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka
DMRS píše:
Tak podle tohohle by sme vsichni meli sedlat max 50kw.....uz podle odstavce...Dokazu jezdit s rozvahou...nevyuzivat ani polovinu vykonu...atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka
DMRS píše: dj.holland> To je jen návod k delšímu motorkářskému životu pro lidi, kteří nemají dostatek zkušeností aby pochopili rozdíl mezi dvácou a litrem. Stejně většinou pokud si někdo jako svou první motorku chce pořídit otevřenou šestku nebo litra, tak si jí koupí ať mu říká kdo chce co chce. Pak v horším případě skončí v sádře nebo plastu, v lepším se s motorkou pere v každé zatáčce nebo z pohledu na motorku dostává osypky.
Tohle je takovy kontroverzni tema a resi se to porad dokola, aby lidi nejzdili na tehle silnych sportech ...
Ja jsem mel RS125 zavreny na 11kw takze horor na tom sem lital rok a neco a co se tyce pobranych zkusenosti tak bych rekl celkem minimum protoze bike je to proste lehouckej, jede to pomalicku, akcelerace zadna no ... skill nulovej bych rekl.
Pak rok R6 na tom jsem lital jako bezmozek ale klasika - rovinka kotel - zatacka krokem takze skill jsem ziskal za rok asi takovej ze jsem byl schopnej rychle otocit plyn tu jsem pak prodal s tim ze je to draha sranda ...
No ale bez moto se to nedalo vydrzet takze jsem nakonec koupil R1 a to je prvni motorka na ktery vlastne vubec delam nakej pokrok z myho pohledu.
Takze ja si myslim ze na ostry sestce se zacit da kdyz ma clovek vsech 5 pohromade.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka
Flisker píše: na ostry sestce se zacit da kdyz ma clovek vsech 5 pohromade.
To je takový oxymoron, člověk který začne na otevřené šestce nikdy nemůže mít všech 5 pohromadě
A taky, málokdo otevřeně přizná, že to nemá v hlavě srovnaný. Dokud to nerozhází po silnici...
Edit: Jinak taky nejsem zastánce začínat na 50/125, na tom člověk získá návyky, které jsou na velké těžké motorce nanic. Jak uvádím v grafu, podle mě ideál začít do 30 kW v případě, že má člověk nulové zkušenosti s provozem, pokud už má něco najeto aspoň v autě (a ví co ho na cestách čeká), tak i něco silnějšího do 50 kW. Silnější motorky pak až po zkušenostech s těmi slabšími.
Naposledy editováno 27.08.2012 13:47:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka
DMRS píše: To je takový oxymoron
No jeste prichazi v uvahu reseni jako mas v avatarovi Pridavna stabilizacni kolecka na R1 zrejme nejnovejsi bomba na trhu
e: ted kdyz koukam na to slovo "oxyMoron" tak si rikam jestli to nema nakej zaklad v anglictine
Naposledy editováno 27.08.2012 14:52:12
Flisker píše: ted kdyz koukam na to slovo "oxyMoron" tak si rikam jestli to nema nakej zaklad v anglictine
jinak stabilizační kolečka OK, ale nesmí se člověk rozvášnit a rozjet to v zatáčkách na víc jak 20 km/h....
Naposledy editováno 27.08.2012 15:40:39
At si to kazdy prebere jak chce. Ted litam na okruhovy sestce, a stejne si chci kvuli treningu poridit lehoucky trial s 12ti semikama protoze zkusenosti nejdou nijak ochcat, zabavy je na tom az az, a okruhovyho jezdeni neni tolik kolik by si clovek pral. A nacvicovani v provozu je z dlouhodoby perspektivy jasna sebevrazda.
- na slabý motorce začíná jen přizdisráč
- navíc si na ní jen vytvoří špatný návyky, kerý by ho brzdily
- seškrcením motoru motka též ztratí polovinu hmotnosti, gumy se zúží a brzdy se stanou lépe dávkovatelnými
- ten, kdo na silným ss nezačínal, nemá do toho co kecat, protože to nezažil a nerozumí tomu
- ss motka má speciální trojúhelníkový gumy, kerý sou po všech stánkách lepší a je proto bezpečnější a ovladatelnější, než nějaká trapná dvěpade
vysvětlení podstaty jevu tuna
Naposledy editováno 28.08.2012 06:47:55