mám problém ohledně zapojení alarmu na moto..předem bych chtěl poprosit, aby jste mě nesežrali..znám obecný názor, ale kamarádovi minulý týden ukradli motorku ..takže se snažím aspoň pro svůj pocit udělat něco pro ,,ochranu´´..
Bohužel na pořádný GPS alarm není a dvoucestný pro mě nemá cenu, jelikož to mám do garáže daleko, takže jsem pořídil tento alarm návod a schéma je ke stažení zde .
Dnes jsem se s tím celý den crcal a rozebral půl motorky..napájení a blinkry samozřejmě ok..zkoušel jsem rozfungovat dálkový start(prosím o shovívavost, vím, jaký na to máte názor, ale když už to alarm umí, chtěl jsem funkci využít)..
Koupil jsem relé a zapojil takto..do spínacího obvodu jsem zapojil modrý vodič a druhý kontakt uzemnil..do hlavního obvodu jsem zapojil oranžovo/bílý vodič od spínače startu(ten vede až k řídící jednotce) a žlutozelený(v místě před relé startéru)..tím se mi povedlo obejít spojkový spínač, bez použití dalšího relé..dále jsem připojil oranžový kabel na tlustý oranžový kabel vedoucí ze spínací skříně..
Vše funguje, motorka točí startérem, ale nechytne..pokud zkusím nastartovat klasicky přes klíček, vše funguje..
Ze spínačky vede 6 drátů a podle manuálu jsou při zapnutém klíčku spojené po dvojicích (žlutý s červeným, hnědý s šedým a oranžovočervený s černobílím)..při startu přes dálku ale ,,spojuji´´ jen červený s oranžovým - je v tomto onen problém?Taky jsem proměřil, že na oranžovočerveném kabelu vedoucím ze spínačky do řídící jednotky je při startu přes klíček 1.46V , ale v případě startu přes dálku je tam 12,4(voltáž baterie)!..tkví tedy celý problém v nepropojení drátů ze spínačky do dvojic, jako to dělá klíč?Máte prosím někdo zkušenost?Děkuji za každou radu!!
1 reakcí na tento příspěvek Alarm - nevím si rady..
1 reakcí na tento příspěvek Alarm - nevím si rady..
Edit.: Spojkový a stojánkový atd. všechny tyhle ,,zabezpečení´´ jsem obešel, jinak by mi netočil startér
Naposledy editováno 18.08.2012 10:25:04
I.n.s.o.m.n.i.a píše: No do knížky jsem právě koukal..a při pozici klíčku na ON maj bejt spojený ty dráty po dvojicích(jako jsem psal v prvním příspěvku) a právě že když to startuju dálkou, tak vlastně ochčiju jen jedno spojení a spojím jen oranžovej s červěným, ale už ne ty další dvě dvojice..jinými slovy když zapnu moto klíčkem, tak přes dálku nastartuju, ale to je blbý, chtěl bych to udělat tak, aby šla natočit přes tu dálku i bez klíčku..takže pokud říkáš, že to musí bejt i při dálkovým startování stejně, jako při normálním, tak mi nezbyde nic jinýho, než teda ještě zapojit další dvě relátka a simulvat tím spojení všech tří dvojic, jako při zapnutém klíčku na ON..?
Edit.: Spojkový a stojánkový atd. všechny tyhle ,,zabezpečení´´ jsem obešel, jinak by mi netočil startér
ja bych tam pridal relatka a spojil s nema pro startu vse co je potreba i pri normalnim
1 reakcí na tento příspěvek Alarm - nevím si rady..
1 reakcí na tento příspěvek Alarm - nevím si rady..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarm - nevím si rady..
Vsici kluci ho davaj do hajzlu...jen to zere baterku a cela el se ti bude srat.
Nechtel bych to ani zadarmo..Kdyz tak ti stejne tu mrdku kazdej nalozi do dodavky a jsi bez motorky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |