Materiál je lepší hliník, nebo voděodolná překližka? Bržděný, nebo nebržděný? Co maximálka? Stačí 100km/h, nebo mám jít raději do 130km/h (tam se výběr omezuje jen na Agados)? Při přepravě na větší vzdálenosti (cca 500km) vozíte motorky jen přikurtovaný, nebo je potřeba aby stála i v nějakým držáku, nebo "U" profilu? Vítám jakékoli zkušenosti. Cenově to naštěstí moc řešit nemusím.
tohle me docela prekvapilo.vidim poprve...
vezeko.cz/cs/produkty/products/view/38-moto-prepravniky/276-motomax
a kdyz koukam na tohle a na ten rozmer.tak prsote tri normalni motorky se tam vejit nemuzou.je to fakt na tri krosky a tim konec
1 reakcí na tento příspěvek Vozík na přepravu moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vozík na přepravu moto
Ernan píše: hlavně nezapomente že na vlek kterej má max hmotnost nad 750kg je už potřeba mít v řidičáku skupinu E ;)
Nemas pravdu ... Jizdni souprava do 3,5T = skup. B
Je to par let zpatky, co probehla zmena
B Motorová vozidla, která nespadají do žádné ze skupin A1, A2, A a B1, s největší povolenou hmotností nepřevyšující 3,5 tuny a maximálně 8 místy k sezení mimo řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3,5 tuny (schválený pozměňovací návrh připouští rozšíření na 4,25 tuny). Řidičské oprávnění skupiny B platí i pro vozidla skupiny A1 s automatickou převodovkou a pro vozidla skupiny B1. Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje držitele, který dosáhl věku 21 let, i k řízení tříkolových vozidel skupiny A.
Naposledy editováno 29.07.2012 10:57:02
1 reakcí na tento příspěvek Vozík na přepravu moto
1 reakcí na tento příspěvek Vozík na přepravu moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vozík na přepravu moto
FishX3 píše: otazka odjinud - už někoho z Vás vážili? tj je tu nějakéá zkušenost s převažováním malého vozíku? - jde mi o to že není problém kopit vozík který i přes větší nosnost má papíry 750kg, ten naložíte dle jeho skutečné nosnosti a tím se samozřejmě dopouštíte přestupku - - víte někdo o případu kdy by toto bylo kontrolováno zde nebo v zahraničí?
Já bych se ani tak nebál policajtů jako spíš toho, co by ten přetíženej vozejk udělal - nehledě na to, že bys měl na tom vozíku (v motorkách) určitě něco přes půl mega
Osobně mám zkušenost z letošní motodovolené - na klasický agados se 3 lyžinama narveš možná 3 krosky, ale určitě né 3 cesťáky
My to nakonec vyřešili plaťákem o ložné ploše 150 x 230cm, kde byly motorky doslova naštosované - viz foto, které se snad přiloží
Motorky jsme upevnili do těchto stojanů (podařilo se nám usmlouvat množstevní slevu) - stojany jsme zapustili do trámků a pak se to celé jen přikurtovalo
I tak to bylo ale knap - nakládání docela oříšek a já kvůli tomu musel sundavat výfukovou koncovku, jinak bychom to tam skládali asi půl dne
Takže pokud vozík na 3 motorky, tak ložná plocha minimálně 150x230cm, na 100% bržděnej a nezapomenout rozšířit řidičák na B+E Dle autoškoly to stojí 3500 - 6000Kč - jak kde
...teď zkusím nahrát illustrační foto
E: tak koukám, že už to nahrávání fotek vychytali, díky za to!
Naposledy editováno 30.07.2012 00:20:13
4 reakcí na tento příspěvek Vozík na přepravu moto
přetížení neřeším protože jsem psal, že není problém koupit vozík s nosností 1000kg a nechat si k němu vystavit papíry 750kg - tj technicky ho nepřetěžuješ protože jeho skutečné parametry neodpovídají papírům. takže zde nejsou rizika s tím že by jsi to někde rozlámal, ale opravdu jen když tě nekdo zváží a zjistí se že tam máš místo papírově přípustných cca 550kg třeba 650... azajímalo mne zda to někdo už absolvoval - to ře se váží velké soupravy je jasné, ale co tady tyto malé??
ohledně převozu krosky vs ostatní moto jsem psal :)
Binladin- slušnej oddíl, jsem si myslel že když v září budu transportovat 11mašin do livigna, tak tu budu za krále, ale koukám že ty to máš na jednom vozíku a ještě si vezeš 2 na náhradní díly . jesli počítám dobře, tak ten transit táhne cca 3tuny
Naposledy editováno 30.07.2012 10:53:04
Přetížení, jak vidno není potřeba tolik řešit. U malého vleku prakticky vůbec. Nikdy mě s malým vlekem nevážili. Najeto po Německu a Itálii několik set tisíc kilometrů bez problému.
Ten transit táhne cca 2,5tuny a to v tom je 2.0di 55kw
Na vleku za ivecem jich je třináct a dalších šest jich je v autě, králem tudíž nebudeš
Ten vlek na tři moto je Kangáro, tuším 150x230cm. Jdou tam dát i velké motorky, ne jen krosky jak tu někdo psal. Taky není potřeba nic sundávat (koncovka, jak tu někdo psal). Měl jsem tam třeba. Volusii s přední a !zadním! padákem, GS1200 a mezi tím virago 535 . Ale tohle tam narovnat už nějakou hoďku trvá a krajní motorky musí stát trochu vykloněné..
1 reakcí na tento příspěvek Vozík na přepravu moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vozík na přepravu moto
aldakaw píše: jen k tomu rozsireni na E, pokud se souprava vejde do 3,5 tuny a vozik neprekroci hmotnost tazneho vozidla, tak E byt opravdu nemusi, to by musel kazdy s karavenam mit E a to nema
Takže když se všude říká do 750kg, tak mi chceš říct, že si za octávku můžu dát 1200kg a je to v pořádku? K čemu by pak bylo to E?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vozík na přepravu moto
E je pro tezke soupravy, nakladni dodavka + tezky vozik na material (tahani aut atd...)
ja to znam z prostredi karavanu a neznam nikoho, kdo by tahal karavan a dodelaval si E, ani pri pujcovani po tobe E nechteji a to ty karavany maji dalece nad tunu
proste pokud se vejdes do 3,5t jako souprava a tazne vozidlo je tezsi nez tazeny naklad, tak E nemusis
znam jednoho, co E dodelaval, ale ten ma auto tusim 2,5t a dvou-osy karavan, ktery vazi kolem 1,8t
1 reakcí na tento příspěvek Vozík na přepravu moto
Naposledy editováno 07.06.2019 11:18:24