přeju Těrličákům hodně pevný nervy v náročný přípravě
a ještě víc nervů po oba dny
jak treninkový, tak i ostrý závodní
bude to náročný...9 kubatur, to je nářez
tak se držte
ať to vyjde
video Těrlicko 2010
video Czech Road Racing
video Těrlicko 2011
Naposledy editováno 25.07.2012 09:33:24
1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012
petridas píše: imoladu mas pravdu ,mozna ze jiz pristi rok se to zmeni a budem si vybirat ,ponevadz ikdyby ta cena ALPE zustala stejna a priroda by pokracovala ve zdrazovani tak uz se to zacina vyrovnavat! na prirode dva dvacetiminutove treninky a zavod cca 18 min! dohromady 58 min! a v ALPE dva 30min treninky zavod cca 30min a jeste warm 10 min coz znamena 1hod40min! kdyz k tomu pripoctem bezpecnost a zazemi dromu tak se to zacina pomalu vyrovnavat! ale jak pises je to o tom kdo kam chce! co se tyka poctu kol tak smo poradatel si muze urcit ale zase clovek priste bude vybirat ! tady musim pochvalit horice ,!!! ty daksny by mela byt levna trida ale jak to clovek spocita tak to vyjde nejdraz!!
no tak pochybuju že se v alpe hne nějak závratně se startovným...a i kdyby, což by bylo fajn, tak pak ale ještě připočti třeba úplně jinou spotřebu gum a samozřejmě víc investic do dílů a oprav, protože na dromu tě čeká i mnohem víc pádů...
i když teda zrovna u tebe nevim, to by bylo možná nastejno
k tomu holé tribuny...jo a taky peníze za tréninky ještě mimo závody, protože pokud někdo jezdí druhou polovinu pole na přírodě, pak mezi těma co mají okruhy najetý (=zase jsme u peněz) tak bude totální chvost pokud ty okruhy nezačne najíždět i mimo ofiko závody.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012
petridas píše: dvašestset za start??? stejne jako litry??? hmmm proc teda nejedem stejny pocet kol??? a jeste prachy jen prvni tri ?? taky zklamani!
je to logické a naprosto souhlasim, pokud zaplatim stejné penéze jako litry, tak chci stejné podmínky, mělo by to tak být
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012
vypouštím Těrlicko ze svého kalendáře. Já chci závodit a ne financovat závody pro jezdce IRRC.
Kde jou ty sliby ČSMS.
Svoboda J. supermono
HUSABERGno30 píše: fleglpavel> Závod na 6 kol je výsměch všem jezdcům 125SP, monům, twinům. Já tedy po letech
vypouštím Těrlicko ze svého kalendáře. Já chci závodit a ne financovat závody pro jezdce IRRC.
Kde jou ty sliby ČSMS.
Svoboda J. supermono
Naposledy editováno 29.07.2012 19:53:50
1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012
Sest kol je skutecne malo - zavodu je moc a museli to osekat kazdopadne 7,45 prvni zavod to je mazec
Osobne si nemyslim ze sponzorujeme cizince - ze jim vychazi vstric je podle mne dobre - v Irsku je to stejny a nemyslim si ani ze to platime
Startovne meli kluci vzdycky o kousek vyssi a ani toto mi neprijde nejake nadstandartni
Hlavne teda aby byla tepla voda ze jo
Obávám se že žádný kvanta lidí nepřijdou ani s reklamou bohužel, už si za tolik let odvykli a bude těžký je tam dostat zpátky. Tatínkové už dávno nevodí kluky koukat se na motorky a dost lidí je tak znechucených současnou situací, že se jim už ani nikam nechce.
Sada gum je cca deset tisíc. Když budu dobře shánět tak za sedm. Je to ta nejhorší položka v závodění vůbec a na dromech si nemůžeš prostě dovolit rok a více jezdit na jedné sadě gum.
Pády a tudíž opravy a díly rozhodně nevyjdou na stejno. Na okruhu se prostě padá více už z podtstaty toho, že si tam člověk podvědomě dovolí víc a samozřejmě často přestřelí, což si na přírodňáku prostě nedovolí.
Na Roads se pátek sice nejede, ale aspoň to není o tom, že kdo na to má potrénuje a kdo nemá, tak je prostě v nevýhodě, protože všichni ví, že jezdec co trať nakrouží pojede prostě líp. A když někdo třeba několik dní před závodem trénoval a ojel sloup gum a doladil podvozek, tak můžeš být extratalent a třeba se i rozkrájet a nepojedeš ho.
Jo šest kol je fakt málo.
Naposledy editováno 29.07.2012 20:38:58
1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012
Poměr kol by měl být tedy v poměru ke startovnému, takže 2600 v průměru není strašné, ale logičtější by bylo třeba 2000-2200 SP a 2800-3000 šestky a litry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012
Veronika-Suzuki píše: Je to blbý, a asi opět někoho naštvu, ale když už se tam jede to IRRC, tak se mělo ustoupit od těch Klasiků úplně a nebo nechat jako loni max jeden závod, a ne na úkor toho zkracovat závody ostatním
Poměr kol by měl být tedy v poměru ke startovnému, takže 2600 v průměru není strašné, ale logičtější by bylo třeba 2000-2200 SP a 2800-3000 šestky a litry.
a co takhle odpískat ty Dakšny když jsou tak Levý
1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012
litry a šestky atd nejedou třeba na Strahově a tam to bude zase o Vetoších...to samé Nepomuk...to samé Dvůr Králové...to samé Branná...a vlastně i Starák...proč nenechat opravdu jeden okruh jen "rychlým"?
Naposledy editováno 29.07.2012 22:33:39
Veronika-Suzuki píše: fleglpavel> To IRRC je ale pěkný, okruhy na litry tu jiné krom Hořic už nemáme a zrovna Těrlicko není nějaká bašta pro Vetoše...
ano souhlasim, ale ty kluci co ty veterány maj, chtěj taky jezdit a kde jinde by měli než na přírodáku
1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012
Veronika-Suzuki píše: fleglpavel> To IRRC je ale pěkný, okruhy na litry tu jiné krom Hořic už nemáme a zrovna Těrlicko není nějaká bašta pro Vetoše...
litry a šestky atd nejedou třeba na Strahově a tam to bude zase o Vetoších...to samé Nepomuk...to samé Dvůr Králové...to samé Branná...a vlastně i Starák...proč nenechat opravdu jeden okruh jen "rychlým"?
asi máš možná pravdu, já jen preferuju aby se svezli naši
1 reakcí na tento příspěvek Těrlicko 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těrlicko 2012
walii píše: Irové přece jen diváky táhnou a závody loni byly parádní, takže to chápu. Je pravda, že v neděli jedeme fakt dost brzo, ale nějak se s tím popereme . Veru, jak Indi? Jel tento týden?
Ne je nemocnej, zánět průdušek, bez kašle nevyjde ani schody ...ale už se léčí na Ulster, i když to Armoy je mu hodně líto, jsou tam moc fajn organizátoři a tu trať má rád...Nedá se nic dělat