Mám takový problém. Mám papíry A1 a chci si koupit Hondu CBR 125r, ale otec si myslí, že je to pořád na mě moc silné, když nemám žádné zkušenosti a tak jsem našla něco o snížení výkonu motorek, ale nikde nic nebylo psáno o snížení výkonu u 125. Tak se chci zeptat, zda-li by to šlo u Hondy CBR 125r a jak?
ale to kilo max. 110 reálně (dle gps a ne s větrem z macochy) není až tak závratná rychlost...´borka tu lítá na husqvarně sm 125... ale furt nevím jestli už jí tata dovolil ji otevřít
co by říkal kdyby jsi chtěla 2T?
A k těm zkušenostem si myslím naopak, že je to nejideálnější motorka na začátek.
Nic to nežere, údržba za hubičku.
A jestli se mu nezdá, že to jezdí rychle, tak ať ti udělá doraz na plyn....
do začátku se nevyplatí kupovat nějakou voňavku, učitě se ti povede to někde upustit či odložit , takže na krásu nehleď...
u mě taky rodiče nechtěli aby jsem si koupil moto, pak jsem si jí koupil bez jejich vědomí, sice se 14 dní semnou nebavili a pak když jsem dvacku vyměnil rovnou za litra tak se semnou nebavili skoro měsíc. ale časem je to pustí když uviděj že se vracíš domu celá..
když máš v hlavě mozek tak můžeš jezdit na čemkoli.
prostě kup motorku a s respektem si ji ošahej a jezdi kdyžtak přijeť na nějakou naší akci od stopnehodam , kde je motočkola pod vedením zkušených instruktorú na uzavřeném okruhu
Takže se nemáš čeho bát, riziko není v motorce, ale v člověku. Když např. přeženeš rychlost do zatáčky, můžeš se zabít i na Pionýru. A pokud bys přece jen motor u CBR125 přiškrtila (stačilo by udělat mechanický doraz na ovládání plynu, aby nešel dát plný), motorka bude tak "líná", že Tě to bude za chvíli iritovat a navíc nedostatečný výkon může být v některých situacích paradoxně nebezpečný.
Pokud chceš jezdit na silničních a sportovních motorkách, tak CBR125 bude pro začátek ideální. Nedostatek zkušeností "vyrovnáš" rozumnou jízdou a sebeovládáním. Já jsem dělal rovnou neomezené papíry, začal jsem na GS500 a XV 535 bez zkušeností na slabších motorkách a bylo to bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu CBR 125
Naposledy editováno 15.04.2020 17:35:25
Nicméně má táta pravdu, že ježdění po polních cestách Ti sice dalo nějaké zkušenosti s ovládáním motorky, ale nemáš zkušenosti v provozu a na to pozor. Umět se v provozu orientovat, předvídat, jet defenzivně, očekávat možné chyby druhých - to se na poli nenaučíš a na silnici se to také nenaučíš během hodiny!
Takže s tím, že "zkušenosti máš", opatrně, to trochu zavání začátečnickou nerozvážností, přehnaným sebevědomím a nepřipouštěním si možnosti dělat chyby.
A především: Pokud jsi na tom simsonu jezdila jen po prašných a štěrkových cestách, tedy spíše enduro stylem, tak pozor - silniční motorka se ovládá zcela jinak, zvláště ohledně projíždění zatáček a klopení do nich.
Takže... každopádně, ať se otec na CBR125 projede a až pozná, že oproti LS650 je to "motokolo" a (s trochou nadsázky) že kdyby vzal CBR125 do vleku, tak LS650 pojede pořád stejně a přítěž nepozná, tak snad otevře oči a změní názor.
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu CBR 125
Btw.musis tatika zpracovat, je hloupost to nejak zavirat. Ale treba se boji ze bys tomu jeho vydechlymu jednobuchu pak ujela - to vis to je to chlapske EGO.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení výkonu CBR 125
PS: Je to dvacka a to prostě nepojede ani nebude mít odpich jak nějaká 6tka nebo litr...
Docela mě zaráží, že taťka je tak na větvi :) Jeslti se mu nelíbí sporty, tak ať ti koupí Varadero, které bude minimálně o 10 litrů dražší (bavím se o bazarových cenách) než malé CBRko (pokud si teda nechtěla model 2012 ) Jestli nemáš aspoň 180 cm tak ať si rovnou připraví peníz i na snížení ;)
PSS: Varadero má stejný motor jako VTčko Shadow (Honďácký 125cc Chopper)
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu CBR 125
J.M.K. píše: honza_> To je pravda. Jezdil jsem jeden čas do práce na skútru 50ccm (Yamaha SA22) a ve městě byl sice ideální, ale ve stoupání za městem, kde nebyl schopen jet více jak 65 - 70km/h, to nebyl dvakrát příjemný pocit, když i kamiony mě předjížděly s půlmetrovým bočním odstupem.
50ka skutr ma význam pro 15tky nebo čistě jen město, jinak už radši nějakej dvackovej, velikostně to zas tolik větší není a dá to i těch 110...
jinak na savagu jsem jezdil v 15
1 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu CBR 125
když máš karburátor tak stačí vytočit kroužek nad šoupátko, jaképak upravování. Jezdim od 7mi let a když jsem se učil tak mi to táta takto jakoby omezil aby jsem nemohl dát full gaz .. nic víc...
Naposledy editováno 28.07.2012 09:49:48
poli46 píše: neznamyScooterD: k čemu vrtačku plech a sadu trysek ?
když máš karburátor tak stačí vytočit kroužek nad šoupátko, jaképak upravování. Jezdim od 7mi let a když jsem se učil tak mi to táta takto jakoby omezil aby jsem nemohl dát full gaz .. nic víc...
do rovnotlakýho by se krouzek asi daval blbe, kdyztak silnejsi pruzinu, ale to uz je vyssi divci
nejlip doraz na plynu, kolik ma cbr 8kw? ti z toho chce udelat pionýra?
2 reakcí na tento příspěvek Snížení výkonu CBR 125
jinak já bych to taky nezavíral, u tohoto stroje to vážně neni potřeba... a dělat překážku v silničnim provozu je mnohem nebezpečnější než držet aspoň krok s ostatními..
poli46 píše: DRN.: všechno jde když se chce ...
jinak já bych to taky nezavíral, u tohoto stroje to vážně neni potřeba... a dělat překážku v silničnim provozu je mnohem nebezpečnější než držet aspoň krok s ostatními..
mno to jako o tom zadna, ale tady by to bylo dost slozitý
já jsem měl u dvacky normální šoupátko. tak nevim jak je to u jiných strojů, ale vždy bych se to snažil řešit cestou nejmenšího odporu...
osobně dělám různé zakázkové díly jako jsou přepákování, padáky, rychloplyny, atd .. takže možností jak omezit otevření plynu musí být určitě víc, stačí se nato jen podivat a zjistit nejvhodnější a nejjednoduší způsob ... páč stejnak to z toho zachvilku vyhodí ...
http://www.poliracing.estranky.cz/clanky/nase-vyrobky-a-jete-pneu/
Na 125ku má krásný zvuk, dobře ovladatelná, hlavně pro menší postavy (a holky především). Asi nejdostupnější (kvalita/cena/vzhled) "sportovní" 125ccm čtyřtakt. Výkonu se bát nemusíš, do těch 50km/h je to celkem svižná motorka, ale pak už jí dochází dech. Po vyjetí z města se (se zhruba stejným zrychlením jak v "normálním" autě) rozjedeš na 70-80, pak už se tomu moc nechce (ale těch -+95km/h se jezdit dá).
Za pár měsíců tě začne štvát nedostatek výkonu, resp. potřeba neustále hnát motor do vysokých otáček). Abys trochu jela (třeba těch 90) musíš mít plný plyn a točit asi 7-8 tis. O předjíždění a kopcích ani nemluvím.
Ale pro začátek si myslím, že toho výkonu je tak akorát - ani moc, ani málo.
Rozhodně nedoporučuji přiškrcení, to je tak na zabití (vyjedeš z ulice na hlavní a někdo to do tebe ze zadu napálí, protože ti to nejede)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně funkční sytič Honda CBR 125R | Marcus_23 | 21 | 25.10.2024 v 19:00 mira008 |
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R | lukyfrci | 6 | 21.10.2024 v 21:41 Slávek-TDM |
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 2 | 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff |
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R | sasasasa | 1 | 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf |
Bílý dým Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 17 | 17.7.2024 v 11:22 Medved |