globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět regulátor
Takže zdá se, že došlo i na mě. Dneska 150km v jeseníkách, pak kuřpauza a už jsem nenastartoval, mrtvá baterka. Na roztlačení chytla v pohodě, dalších 150km domů žádný problém, všechno svítilo i blikalo. Jel jsem i na benzín a start v pohodě, doma před garáží taky. Při 6-7000 ot. dobijí něco málo přes 13V.
Takže se ptám, mám rovnou koupit regulátor od vape/ignitech nebo ještě hledat závadu jinde? A jestli hledat, tak je tady někdo ochotný a schopný se na to podívat. ideálně tak třinec, těšín, ostrava.
Ještě přikládám fotky, neřekl bych že jde o originál regulátor. Vygooglil jsem něco o blackbirdovi?!




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět regulátor

8.7.2012 v 22:30 | Nahoru | #31
jerzy_VFR> Podle schéma by do regulátoru měly vést 5 + 3 dráty (jen modely 99-00)
6 pin konektor:
červenobílý (2x) - tváří se jako +12V, ve schématu jsou za konektorem spojené
zelený (2x) - tváří se jako kostra, ve schématu jsou za konektorem spojené
Zdvojení bude imho kvůli vysokým proudům.
černý (za konektorem černobílý) - je napojený na stop senzor a relé startéru/vypnutí motoru

3 pin konektor:
3x žlutý - jednotlivé fáze altíku.

Modely 98 jsou bez černého drátu, s tím souvisí i jiný regulátor (údajně se nekazí)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět regulátor

8.7.2012 v 22:56 | Nahoru | #32

Paťa. píše: černý (za konektorem černobílý) - je napojený na stop senzor a relé startéru/vypnutí motoru
.


To bude asi to co popisuje Motoblazen5. V manuálu co mám stažený to vůbec není.
Takže to normálně můžu zaslepit/omotat izolačkou.
Zbytek co popisuješ mám stejně, ale i tam mi nejde do hlavy to zdvojení, přece tam nemůžou být takové proudy...

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

9.7.2012 v 20:10 | Nahoru | #33
Opět nějaké novinky. Dneska mi kámoš proměřil altík, mezi fázema je 0,4ohmů, v manuálu píšou 0,1 - 1 ohm, tak myslím ok. Ale co ta barva vinutí, je to ok?

Regulátor mám objednaný od vape, má tři fáze, pro jistotu jsem si je označil, ale můžu je zaměnit nebo ne?
Pak dva červené, ty zaměnit můžu nebo ne?
Zbudou mi dva zelené a jeden černý, co s tím? zaizolovat a nechat být?

(reakce na) Opět regulátor

Skvělá odpověď, děkuji! 9.7.2012 v 20:47 | Nahoru | #34
jerzy_VFR> Barva je dobra, lakova izolace...tedy s ohledem na kvalitu fotky.
Faze muzes libovolne zamenit. Ty dva cervene sly na jeden konektor ? Predpokladam ze to jsou jen 2 kabely na + . Projistotu mezi nima zmer odpor mel by byt nulovej.
Zmer kam jdou zeleny a cernej, neco musi byt - pol.

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

9.7.2012 v 21:00 | Nahoru | #35
fotka z mobilu, sorry
Ty červené se podle schématu spojujou a jdou na plus baterky přes pojistku 30A. Ale zase ve schématu vape jsou označené jako + a - to mě mate.
zelené se taky spojujou a jdou např. na všechny zadní žárovky a kdo ví kam ještě, takže podle mě minus, ale na nový regler je stejně nemám kam zapojit.
No a ten černý ve schématu motorky není pro jistotu vůbec

blbě čtu, vape má černý a červený, takže moje dva červené na červený, černý na černý a zelené zaizolovat?
jsem z toho už docela dobře zmatený, počkám až to dojde, pak budu moudřejší

Naposledy editováno 09.07.2012 21:09:40

(reakce na) Opět regulátor

9.7.2012 v 21:10 | Nahoru | #36
jerzy_VFR> Cerveny budou plus. Zeleny + cernej bude kostra. Vem ten starej regler a na tech puvodnich pozicich kde byly zeleny + cernej mezi nima zmer odpor. Pokud byly na stejnym potencialu bude tam 0.

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

9.7.2012 v 21:16 | Nahoru | #37
Ok, stejně si k tomu přizvu kámoša, snad bude mít čas. Šlo mi hlavně o ty fáze, to jsme totiž nevěděli, zbytek mi už proměří.
zatím díky všem za rady!

(reakce na) Opět regulátor

9.7.2012 v 21:19 | Nahoru | #38
jerzy_VFR> Jsem ti hned na zacatku at se podivas do meho manualu pro lamy. Tam by ses to docetl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět regulátor

Skvělá odpověď, děkuji! 9.7.2012 v 22:02 | Nahoru | #39
jerzy_VFR> Jak nemůžou, psal jsem 470W - při 14V to máme 33,57A.. tohle poděl dvěma a máme skoro 17A na každý drát z těch 4 silových. Navíc taky může být zdvojeno vnitřní zapojení regulátoru

Zapoj to, jak jsem ti psal nahoře.
Červenobílé jsou +12V, spojit (u VAPE zapojit na červený). Zelené jsou kostra, spojit (u VAPE zapojit na černý).
Černý drát z motorky zaizoluješ!!! Fakt nejde o kostru!! Nechápu gugo:

Zeleny + cernej bude kostra

- četl jsi, co tady celou dobu píšem?
U fází je to naprosto jedno (3 žluté na 3 žluté).

(reakce na) Opět regulátor

9.7.2012 v 22:03 | Nahoru | #40
Paťa.> Necetl, taky jsem mu ale napsal at si promeri kam cernej vede nez ho s necim spoji.

Opět regulátor

9.7.2012 v 23:19 | Nahoru | #41
Paťa.>Nevím proč, ale pořád mám zafixováno 350W, moje blbost. Udělám jak píšeš. A nehádejte se mi tady kluci

Opět regulátor

10.7.2012 v 10:07 | Nahoru | #42
To bych nebyl já, aby se něco neposralo, vape ani elesys není skladem a budou až příští týden. Kdybyste o nějakém věděli, dejte vědět

Opět regulátor

10.7.2012 v 22:03 | Nahoru | #43
Když už jste měřili altec, měli jste také klešťákem proměřit, zda dává symetrické proudy. Jen proměření odporu cívek stačit nemusí. Jestli nebudou proudy symetrické, dokáže to nadělat pěknou paseku a nabude to pořádně dobíjet, ani kdybyste vyzkoušeli tisíc zlatých reglerů.

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

12.7.2012 v 15:29 | Nahoru | #44
J.K.K>Proud budu měřit až dneska. Regler došel, všechny spoje nové, ale co mě zaráží, všechny tři kabely z altíku se trochu hřejou, nevím jestli je to normální. Jinak vypadají zdravě, žádná oxidace nebo opálení po celé délce.
Co jsem vyčetl tak se měří při 5000ot, napětí kolem 60V, ale jaká je tam tolerance?
+/-1,2,5V?

(reakce na) Opět regulátor

Skvělá odpověď, děkuji! 12.7.2012 v 16:23 | Nahoru | #45
jerzy_VFR> Jestli se nerozpalují tak, že by se poškozovala izolace, tak to nevadí. Při plném výkonu altecu tudy tečou proudy cca 25A a to už se kabel o průřezu, jaký tam je, hřeje znatelně. U toho napětí může být tolerance +- několik voltů, ale hlavně musejí být všechna tři napětí (mezi kterýmikoli dvěma fázemi) stejná. Meření fázových proudů je ale přesnější. Spojiš tři žárovky 24V/21W do hvězdy a na každé z ramen hvězy napojíš jednu fázi. Nastartuješ, držíš jen nízké otáčky, aby žárovky neshořely a v případě silné nesymetrie bys to poznal už na nejstejném jasu žárovek, ale přesné je vzít klešťový ampérmetr a změřit jím proud v každé fázi. Nejsou-li stejné, je altec vadný.

Opět regulátor

12.7.2012 v 18:30 | Nahoru | #46
Co je to klešťový ampermetr netuším, mám klasický multimetr. To co popisuješ, jsem zkoušel. Na volnoběh mi to dávalo nějakých 20V, trochu to kolísalo, ale to proto, že motor byl studený a trochu kolísaly otáčky. Mám jenom dvě ruce, takže v otáčkách už jsem to vyzkoušet nemohl
Vzájemně se napětí lišilo tak +-2V. zítra to ještě vyzkouším pořádně, ale myslím že to bude ok. (aspoň doufám)

Opět regulátor

12.7.2012 v 19:16 | Nahoru | #47
Rozdíl dvou voltů by neměl markantně vadit. Klešťák vypadá třeba takto . jeho výhodou je, že nemusíš rozpojovat měřený obvod, vodič, ve kterém chceš změřit proud "obejmeš" kleštěmi, musíš je potom pořádně dovřít na doraz a pak odečteš naměřenou hodnotu.

Opět regulátor

14.7.2012 v 11:15 | Nahoru | #48
Dneska jsem se trochu projel s měřákem a tady jsou čísla:
bez světel - volnoběh - 14,0V, 5000ot. - 14,2V
se světlem - volnoběh - 12,8V, 5000ot. - 13,8-14,0V

Po dojetí měla baterka 13,1V, po dvou hodinách 12,9V.
Takže já myslím, že ok.

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

15.7.2012 v 00:07 | Nahoru | #49
To jsou hodnoty s tím novým reglérem?

(reakce na) Opět regulátor

15.7.2012 v 14:18 | Nahoru | #50

Paťa. píše: To jsou hodnoty s tím novým reglérem?


Jo, elesys.

Opět regulátor

15.7.2012 v 14:24 | Nahoru | #51
Tak uvidíš, co bude po nějaké době Snad to bude ok

Opět regulátor

15.7.2012 v 17:05 | Nahoru | #52
Né že snad, musí, zítra odjíždím do čech na dovču.

Opět regulátor

15.7.2012 v 17:30 | Nahoru | #53
Si puč kolo voe! My tě počkáme v hospě.

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

15.7.2012 v 17:31 | Nahoru | #54
Jo a ještě jsem chtěl dodat jednu důležitou věc - tohle by se mi na italovi stát nemohlo. Děkuji.

Opět regulátor

15.7.2012 v 18:18 | Nahoru | #55
To ne, ital odjížděl na vozíku...

Opět regulátor

15.7.2012 v 19:18 | Nahoru | #56

1 reakcí na tento příspěvek Opět regulátor

26.7.2012 v 14:12 | Nahoru | #57
Tak abych to shrnul, dovolená za námi, nějakých 1900km. Dobíjení funguje bezvadně.

(reakce na) Opět regulátor

26.7.2012 v 20:47 | Nahoru | #58
jerzy_VFR> Radost slyšet

Opět regulátor

8.8.2012 v 18:33 | Nahoru | #59
Já bych jen dodal, měl jsem podobný problém. Prvně jsem koupil novou baterku, nepomohlo. Pak jsem něco početl, nechal promeřit regler a byl špatný, nechal jsem ho opravit. Stejně mi to nedalo a než mi to známej udělal, jsem proměřil ještě altík a zjistil, že i ten je v háji. Tak jsem zalovil a našel jsem toto www.previjeni-regulatory.cz/index.php?page=alternatory cena asi 2000. Došlo to po 14ti dnech v pondělí, v úterý jsem dostal opravený regler, jenže bohužel špatně. Honil mě čas protože jsme ve čtvrtek měli odjíždět na dovču. Volal jsem vape i eleys, ale neměli skladem, pak ještě nějake obchody co měli v nabídce eleys, ale nikdo nic. Pak jsem si vzpoměl na web pana Mareše, že jsem tam nějaké reglery viděl, jeden telefon a ve středu byl doma, namontoval a ve čtvrtek jsme v klidu odjeli. Kdybych nebyl krkovička a nechtěl ušetrit opravou původního, tak bych si ušetrit 1 den stresů a 1500 co stála ta nezdařená oprava. Ponaučil jsem se, že na něčem takovém opravdu nešetřit a udělat to jak to má být. Ještě dodám, že pan Petr Mareš je maximálně vstřícný člověk a ví co dělá. Např, sám se mě zeptal na délku kabelů od rega, což mě v tu chvíly ani nenapadlo a dobře udělal......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět regulátor

9.8.2012 v 20:02 | Nahoru | #60

Luďazz píše: Jo a ještě jsem chtěl dodat jednu důležitou věc - tohle by se mi na italovi stát nemohlo. Děkuji.

Kámoš má monstera s4r...Během dvou let,už je tam třetí regulátor,nejdřív orig,pak ignitech,teď zas orig.Taky třetí baterka (bosch a yuasa).Změřil jsem fáze proti sobě,proti kostře,teplej,studenej motor,dobíjení,všechno jak podle manuálu.Akorát,než vyjede nádrž,se regulátor upeče.Pod ten regulátor jsem přišrouboval hliníkovej plech dvojku tak 20cm,kam až se to dalo a hřeje se to tak,že kdybych na něj dal větrák z pc,jak jsem se tu někde dočetl,tak by se na něm roztekl na kaši a to jako bez legrace.Né že by se na něm dali dělat vajíčka,ale rovnou steaky Je mi ho líto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist