Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
xavier>ja co jsem měl ACE bylo první seřízení ventilů ve 42000km. Teď mám najeto 30000km a kupoval jsem ji při 28000km. mám servisku, ale tam se podrobný zápisy nepišou. Tak nevým jestly to bylo dělaný nebo ne. Dík :/
Davátor>Dík za radu děláš su je sám nebo servis. Asi na tom taky nic moc nebude, ale v motorce dadši nechávám hrabat servis. Co to prosím tě popřípadě stojí nevíš, dík. :mad:
Já sice nemám Fireblade, ale mám z něj motor. Nevím jaké úpravy se na něm dělaly pro CBF, ale když jsem se ptal na ventily, tak mi bylo řečeno, že se dělají po 24 tis.km a jde spíš jen o kontrolu než seřízení...
Paradox>No snazim se delat na motorce co nevic sam ale ventili a prace v motoru jeste nezvladam tak to nechavam na servis. U 929 jsem u ventilu podlozky ktery musi mit tu spravnou velikost nebovuli. V servisu je nejdriv zkusi povymenovat mezi ventilama a ty ktere nesednou zavezou nastrojari na upravu nebo daji nove. Ja psal Bubrak cena kolem 300 za kus. Celkem prace asi ty dva litry. no a ja bych to vazne radsi delal po 12000km