dokáže mi někdo poradit nějaký fígl (pokud existuje), jak zvednout motorku v jednom člověku z policajta na zadní stojan http://www.motorkar...to-stojan-84995.html(varianta s rolnami)? Buď jsem nešikovnej, nebo dement, nebo obojí, ale když jsem se o to pokoušel, tak mi málem mašina žuchla na zem. Musel jsem potupně zavolat starou, aby mi motorku podržela kolmo a pak to šlo jako po másle. Ale abych jí volal před každým mazáním řetezu, tak to se radši vrátím k původní metodě pootáčení kolem které stojí na zemi a v tom případě prodám stojan zn. jednou použitý
Díky za rady.
Zorek
Kocik.o píše: Pod policajta si dám kousek dřeva aby motorka stála SKORO kolmo. Pro jistotu jí pak trochu přitlačuju rukou na stranu kde je policajt. Vezmu zvedák dám pod kyvku a zachytim packy. Zvedák trochu ze šikma ale jak motorka je už skoro kolmo tak de "překlopit" rukou na druhou packu a pak už jen zvednout
....presne kdyz se ti blbe dava prava strana srovnej si moto skoro do roviny ...vypodloz si necim bocni stojanek pak tam jde zvedak daleko lepe a nemusis si tolik hlidat kyvku aby jsi ji neodrel
Delam to tak ze slezu z moto, jednou rukou drzim za sedacku moto a druhou vemu stojanek. Pak si popojdu do zadni casti a moto drzim pres sedacku nebo jen mam polouzenou dlan na poslednim plastu - kdyz je motorka rovne tak to udrzis i malickem pak dam stojanek skoro na stojaka, podsunu pod kyvku a na jedny strane dam to Lko primo za svar na konci kyvky s tim ze na tu stranu trochu naklonim moto. Pak uz jenom narovnas moto, srovnas drzak a zmacknes dolu. Uz se mi teda stalo ze se mi moto zacala naklanet ale staci vystrcit prdel dozadua poradne se chytnout a je to ok
Zorek píše: ... díky všem za rady. Potvrdila se nešikovnost a min. slabší demence (u mne). Zřejmě celé operaci také prospěje, když si trošku snížím pozici těch háčků na rolny, abych to nemusel rvát přes takovou páku a šlo to lépe podložit i v šikmé poloze moto. Donesu si do garáže starý matrace basu piv a budu trénovat ...
nešikovnost a slabší demence - vem si toho piva radši 2 basy
Lucek píše: Hele u 125 to problém nebyl, ale co mám Z750, která má o 100kg víc, tak to tam sám taky nedám, ani za boha .. takže přes zimu posilku ať to tam příští léto dáváme sami
to si delas srandu ne? ja se svyma 75kg zvedam litrovyho Zeda bez problemu (vcetne otaceni pres policajta). Je to jen o sikovnosti, ne o sile....1 reakcí na tento příspěvek zvednutí na zadní stojan v jednom?
už stojí na stojanu?
vzorová situace: mašinu mám na bočním stojánku, přijedu si se stojanem, levou rukou vemu za madlo spolujezdce a narovnám ji, podsunu stojan a pravou ji zvednu. Žádná věda, jenom to chce trochu citu pro rovnováhu, sílu nepotřebuješ...
když je mašina rovně, tak nepotřebuješ žádnou sílu aby si jí tak udržel. stejně tak jako na samotný zvedání, od toho má ten stojan páku.. naučil jsem to tak i svojí křehkou sestru, a ta je rozhodně slabší než ty.. akorát doporučuju natrénovat s dalším člověkem co ti tu motorku bude jistit než to dostaneš do ruky
mám 178cm, 80 kilo, nejsem žádná trasořiťka ale když jsem minulý týden parkoval u kamaráda na zahradě na tráve čumákem z kopce, tak tohle byla jediná možnost jak s tou motorkou pohnout
Naposledy editováno 12.07.2012 23:23:53
Zorek píše: ... díky všem za rady. Potvrdila se nešikovnost a min. slabší demence (u mne). Zřejmě celé operaci také prospěje, když si trošku snížím pozici těch háčků na rolny, abych to nemusel rvát přes takovou páku a šlo to lépe podložit i v šikmé poloze moto. Donesu si do garáže starý matrace basu piv a budu trénovat ...
Asi takhle.
1 reakcí na tento příspěvek zvednutí na zadní stojan v jednom?
Přijedeš na místo, držíš si motku jednou rukou za řidítko druhou za držadlo. Na hlaváku máš takovej ten "ocas" nebbo jak to říci boční "nášlap" - na ten si dáš pravou nohu a přeneseš na ní váhu svýho těla. Jakmile na ní stojíš současně zatáhneš s motkou dozadu a je to. Nic natom nehledej, je to jednoduchý!
Tomidlo píše: Podívej:
Přijedeš na místo, držíš si motku jednou rukou za řidítko druhou za držadlo. Na hlaváku máš takovej ten "ocas" nebbo jak to říci boční "nášlap" - na ten si dáš pravou nohu a přeneseš na ní váhu svýho těla. Jakmile na ní stojíš současně zatáhneš s motkou dozadu a je to. Nic natom nehledej, je to jednoduchý!
Prosím Tě, a četls vůbec dotaz, na který odpovídáš?
Celou dobu se tu řešilo ne postavení motorky na centrální (hlavní) stojan, ale ZVEDNUTÍ ZADNÍHO KOLA NA ZADNÍ STOJAN (u motorky, která centrál nemá)...
A kromě toho - tazatel už to dávno (před půl rokem) zmáknul a teď už to v pohodě dává levou zadní.
V_i_c_i píše: Já myslel že ho má každá normální motorka
A ta nenormální (M-72) má nejen centrální stojan který zvedne zadní kolo, ale i stojánek na přední kolo
moc motorek hlavní stojen nemá, nebo aspoň v mém okolí, na KTM je to příplatkový za 4500 a to je asi zbytečný, lehčí dávat na zadní, asi je to i lehčí když vezmu v potaz že je motorka dcl vysoká a nedá se asi ani tak zabrat jak u min. motorky Hornetu. a hlavně tam netrčí nic co za jízdy nepotřebuju
1 reakcí na tento příspěvek zvednutí na zadní stojan v jednom?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |