dlouho jsem hledal po internetu a rozhodl jsem se, že si nechám vyrobit a sám nakóduji (přižadím k jednotce) nový klíč s chipem.
Jelikož mám na moto Honda CBR 600 F (99) imobilizér HISS a pouze jedním funkčním (existujícím) klíčem, tak Tak nechci riskovat jeho ztrátu a následnou investici do nové ECU.
Moje otázka je: Budu si kupovat z ebay 10 kusů chipů (ID 46 - používá Honda) a jelikož potřebuji jen 2, tak mě zajímá, zda byste někdo neměl zájem o nějaký volný chip.
Tyto chipy se dají použít na všechny modely Honda s imobilizérem HISS.
Přiřazování klíčů k jednotce není zrovna těžká záležitost. Celkové náklady na jeden klíč odhaduji zhruba na 250 korun. (chip zhurba 5$ a klíč tak za 130 korun) - kabel stačí vyrobit z jedné koncovky, 2 drátů a jednoho odporu.
Uzavřeno 03.11.2012 v 15:17 uživatelem DeLaky
1 reakcí na tento příspěvek Klíček Honda a prázdné čipy
1 reakcí na tento příspěvek Klíček Honda a prázdné čipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíček Honda a prázdné čipy
kodl77 píše: 700 za jeden nebo 500 za 2 kusy? A za ušetřený 200 jít třeba do kina?
Abych rekl pravdu tak jsem chtel mit original klic, protoze neorigo polotovar klice + transponder chip jsem tenkrat netu na netu nasel vyrazne drazssi. Nevim kde to autor sehnal tak levne. Me tenkrat stacilo, ze mi to vyslo za polovinu, nez mi nabizeli v honde (1500) a ctvrtinu ceny autoklicich (tam mi to nabizeli za 2500!). Original polotovar s cipem vysel asi na 630 i s postovnym z UK, a 60 Kc vybrouseni v kauflandu.
1 reakcí na tento příspěvek Klíček Honda a prázdné čipy
Řekl jsem že si to rozmyslím a panáček v Mazdě že at se přijdu pochlubit jak jsem pořídil.
Padla mu huba až na zem, když jsem tam za hodinu přijel i s klíčem. (Interspar, 900 i s kroužkem na klíče).
Klidně si koupím originál, ale za rozumnou cenu.
Jo a když jsem řešil čip, tak by byl za cca 30kč, ale balení bylo po 1000ks...
A ty čipy už dneska jdou, http://www.motordia...rodukt/transponderT5
prázdnej klíč taky
Naposledy editováno 05.07.2012 12:31:12
Co tohle? čip za stovku, to by šlo.
1 reakcí na tento příspěvek Klíček Honda a prázdné čipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klíček Honda a prázdné čipy
DeLaky píše: petrvtr_new> Chip musí být prázdný, nenaprogramovaný, aby se dal přiřadit k motorce. Jinak se musí jednat o ten specifický typ chipu. Žádné klonování v případě hissu není potřeba a neprovádí se.
NE! ECU prostrednictvim spinacky do cipu nic nezapisuje. ECU pouze precte kod noveko klice a zaregistruje ho. Zadne klonovani se samozrejme neprovadi. Proste ECU v registracnim modu precte a zapamatuje novej cip. Pokud nema co precist a/nebo precte neco cemu nerozumi, nemuze nic registrovat.
Transponder musi obsahovat predprogramovany kod!
Pri registracni procedure se musi zaregistrovat vsechny klice co chces pouzivat, klic ktery se vynecha je z pameti vymazan a neni mozne ho znovu zaregistrovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |