Potřebuji cestovní gumu, zas takový střelec na SS nejsem tak píšu radši cestovní...
O roadsmartech 1 a BT021 toho bylo napsáno dost.
Ale ještě mám v hledáčku conti force-ta cena vypadá zajímavě.Dočetl jsem se že není moc na sport,ale já stoupačky nebrousím.
Preferuji nájezd kolem 10tis km
a kvalitu odpovídající stroji zx-9r
190/50
Mám v plánu ted pár tisíci km dovolenou...
Popřípadě budu vděčný za linky na prodeje gum kde máte zkušenosti..
Dík a neupečte se v tom vedru
1 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
1 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
1 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou gumu by jste volili vy?
parezi píše: tak vybráno a včera i objednáno Dunlop Sportmax Rodsmart II SADA mě vyšla na 6250kč - MEGALEVNEPNEU.CZ
urcite nebudes zklamany gratulace1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou gumu by jste volili vy?
dewwil píše: Teď lítám na novinkách ContiSportAttack 2 a nemůžu si stěžovat Od Conti vybírej pouze RaceAttack Endurance(s homologací) nájezd cca 3500km, SportAttack - 4500km, RaceAttack Street - 3500km(ukončena výroba, místo ní je ta Endurance), RaceAttackCompetetion Medium - 3000km teď ty SportAttack 2 zatím 6000km a ještě zbývají 3mm vše najeto na TL1000R zadní guma 190/50ZR17, jen ten RA Comp. Medium byl 150/55ZR17(nehomologovaný), jo a ještě Pirelli Rosso Corsa nájezd 5600km dvousměs(Super gumy)...Jinak co ti vydrží určitě 10tkm je Road ATTACK první generace, ale ohříváš ho svižnou jízdou snad 20km, aby ti to neustřelilo(zkoušeno na B12), RoadAttack 2 má o dost lepší přilnavost, ale dá tak 7-8tkm a je KO, taky záleží hodně na stylu jízdy, pokud někdo tahá jen na rovince tak mu nevydrží skoro nic, na rovince hezky pozvolna za plyn a dávat kouř až v zatáčkách resp. na výjezdech z nich. Ty Force jsou nízkorozpočtovky stejně jako Motion, taková z nouze ctnost(uspokojí, ale nenadchne - něco jako Honda, sorry Honďáci-taky jsem dvě měl a dost jich měl popůjčovanejch ) a předek jsem měl kdysi na B12 z Koreje a ten vzorek se tuze rád chytal podílných nerovností a byla sranda to ukočírovat, ale jinak na dobrým asfaltu s ní nebyl problém, držela a neklouzla na SSmoto bych se ale bál ji nazout, lepší byl její předchůdce ContiForceMax, ale už se nevyrábí...
K te Honde - na SPcku si jel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou gumu by jste volili vy?
dewwil píše: SirIndy> jj, tak u té bych udělal vyjímku, ale i Aprilia RSV je záživnější, SP je skoro jak čtyřválec(chováním motoru), no snesl bych to v garáži jen díky rozvodům ozub. koly, který jsou nesmrtelný a pak ještě CB900-1100F Bol'dOr
Tomu se mi nak nechce verit, Firestorm ma do ctyrvalce opravdu daleko. Ale je mozny ze jak se z toho snazili vymacknout max vykon tak to ztratilo dvouvalcovej charakter. Ja prave myslel ze RSV je takove vic tocive. Si chci jednou koupit bud tele, millku nebo SPcko, z nich je teda nejvetsi kladivo odspoda tele?
1 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou gumu by jste volili vy?
dewwil píše: Kladivo je Tele a stará Mille Factory RSV 04 se chovala taky pomalu jak 4V, ale stačí Racing mapa a laufy a je to zas 2V
já nevím, to už je trochu zprofanovaný, ve skutečnosti firestorm není o moc menší kladivo a jede to skoro stejně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou gumu by jste volili vy?
Stev píše: já nevím, to už je trochu zprofanovaný, ve skutečnosti firestorm není o moc menší kladivo a jede to skoro stejně
Ten tvuj mozna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou gumu by jste volili vy?
Stev píše: SirIndy> i sériovej, rozhodně si myslím že kdybys projel tele nebo rsv, vyndanej bys z toho nebyl. Jo taková Ducati 1098, 1198, KTM 1200, to by byl upgrade
No ja mam navic VTR nejspis zavreny na 72kW, takze myslim ze prechod na 100kw TLR/RSV bych poznal. Ale je blbost o tom tady teoretizovat, za par let jestli budu mit finance, tak se projedu a uvidim.
2 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
vhml píše: Conti Force má aktuálně nástupce - Conti Motion. Mám jí obutou a nemůžu říct křivýho slova. Drží perfektně a za ty prachy skvělá volba. Otázka bude životnost, protože to je jednosměs. Ale zase oproti dvousměsím o to levnější.
Ja uz te zivotnosti jednosmes vs dvousmes prestavam verit. Koupil jsem motorku s obutou sportovni jednosmesi Qualifier 1 (rv 2008) sjetou na 50% a jeste jsem na ni najel 4000km. Ted jsem obul sportovne-cestovni dvousmesove Roadsmarty (rv 2011) a odhad najezdu tak 6000km, coz vychazi mene nez Qualifier...
Stev píše: já nevím, to už je trochu zprofanovaný, ve skutečnosti firestorm není o moc menší kladivo a jede to skoro stejně
Zrovna Firestorma jsem nikdy neprojížděl, takže to může být taky dobrý kladivo, ale ta SP2 mě moc svým projevem motoru nenadchla, rychlý to je, ale toho pocitu, že to tahá skoro jak čtyřvál jsem se nemohl nějak zbavit, přesně jak bratrova 04 Factory s origo laufama, po nahrání racing mapy a otevření laufů už to je zas správnej 2V A hlavně to tvý VTR/F musí jet i kdyby nechtělo
1 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
Naposledy editováno 07.07.2012 10:06:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou gumu by jste volili vy?
jirka1389 píše: ja mem na ninje tu bt 021 a dobry jsem spokojenej je i za pekny penize a ted jsem si obednal tu bt 023 tak jsem zvedavej
Kolik si na ni vzadu najel?
Co se tyce meho stylu jizdy tak ted jezdim uz jen cestovne a bohuzel zatim vsude kam jsem jel tak 95% rovinka.na 80km ceste jen par zatacek.takze se obavam ze moje zadni guma bude fakt trpet na stred.nehodlam nikde brousit stupacky .
a navic pocitam ze z 50% budu jezdit ve dvou a s baglama.
tezky to vyber pro me,asi by mi nejlepe sedlo loukotove kolo s ocelovou obruci:D
vhml píše: Conti Force má aktuálně nástupce - Conti Motion. Mám jí obutou a nemůžu říct křivýho slova. Drží perfektně a za ty prachy skvělá volba. Otázka bude životnost, protože to je jednosměs. Ale zase oproti dvousměsím o to levnější.
Já mám taky Conti Motion na zadku a chová se tak jak jezdím a jakou mám motku.
Mám FZ6 N, neboli sportovně-cestovní, jezdím sportovně-cestovně, a nemám problém.
Předek už taky volá, taky dám Conti Motion.
Stupačky nebrousím, ale nejsem daleko, v náklonu hodně akceleruji.
A zadek se tak pěkně ojíždí, tak akorát.
A nezdá se mi, že by se moc sjížděl střed.
A v náklonech to drží předvídatelně.
Nevidím důvod, proč by měla být Conti Motion na sportovně-cestovní ježdění nějakou špatnou volbou.
1 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou gumu by jste volili vy?
lopik píše: Za mě Michelin Pilot Road. Najeto něco přes 11 000 km a pořád v pohodě. Drží skvěle. Vynikají zkušenosti mám s www.motorkar.net jednak dobré ceny, velmi dobré jednání a rychlé poslání.
A daji se jeste sehnat s rozumnym rokem vyroby? Kdyz uz jsou na trhu trojky?
1 reakcí na tento příspěvek kterou gumu by jste volili vy?
Naposledy editováno 08.07.2012 01:27:46