1 reakcí na tento příspěvek stk bez stitku
1 reakcí na tento příspěvek stk bez stitku
Jinak nevim jestli na tuhle moto, ale prázdné štítky se daji na netu koupit, pak uz si tam jen vyrazíš co potrebujes
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stk bez stitku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stk bez stitku
Nebo tu stk zkus a hledej až pak, kdyz to nevyjde
Však se tam muzes dojet zeptat, třeba jim to fakt bude fuk, kdyz je vin na rámu, to je pro ne podstatnější..
karloss200 píše: ahoj chtel bych se zeptat mam jit na stk ale nemam takovej ten stitek na ramu viz.foto cislo na krku je ale ten stitek neni bude s tim problem?
Výrobní štítek je povinný a pokud ho nemáš, vozidlo nesmí projít STK - toliko teorie. Před pár týdny jsem byl na STK se svoji Kawou, která nikdy z výroby štítek neměla, tak jsem to řešil. Známku mám, ale jen protože tam mám kamarády. Hlavně od letošního května se to začalo řešit v souvislosti s přechodem STK na nový systém. Pokud narazíš na vola, budeš mít trabl.
Štítek ti ale dodá za 1200,- zastoupení Kawasaki v Brně (ověřováno na KLX, ale předpokládám, že to nebude problém ani na tu tvoji mrdéčku ). Nebo kuk
Edit: VIN mám taky na rámu a ještě OM homologační štítek, ale to současné liteře zákona nestačí .
Přitom jsem s tím před dvěma lety bez protekce udělal dovozovou STK (dovoz z I)
Naposledy editováno 04.07.2012 10:32:22
1 reakcí na tento příspěvek stk bez stitku
http://www.buchtara....AWASAKI-INDUSTRIES-2
1 reakcí na tento příspěvek stk bez stitku
Jinak štítek je standardní náhradní díl a dá se normálně koupit, ale proč za to vyhazovat balík, když to jde levněji, že?
1 reakcí na tento příspěvek stk bez stitku
1 reakcí na tento příspěvek stk bez stitku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stk bez stitku
Anti píše: Štítek nemají ani mašiny z Itálie,což je problém.Potýkal jsem se s tím několik let(na naší STK štítek striktně vyžadují).Zastoupení Kawasaki na mě kašlalo,tak jsem sehnal maníka co štítky dělá.Vytvořili jsme společnými silami štítek a mám pokoj..
Myslíš tim motorky výrobou z Itálie nebo jakékoli moto pro Italský trh? Protože já mám SD z Itálie a štítek na něm je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stk bez stitku
mira008 píše: Mám pocit, že s tím štítkem to platí od určitýho roku výroby.
Bingo
Zatím nejsprávnější odpověď.
Jen doplním, že podle nějaké nové vyhlášky vozidlo starší 10ti let nemusí typový štítek mít čitelný nebo vůbec. Řešil jsem štítky několikrát (dovoz USA, pak. JAP verze, pak enduro bez štítku) a vždy prudili, když štítek nebyl. Nově u vozidel starších 10ti let štítek vážně být nemusí, mají na to přímo číslo "závady", je to lehká závada a hned za závadou je uveden paragraf blabla a jeho znění, že vozidlo starší 10ti let štítek mít nemusí.. Takže o starost méně
Platí to nově, řešil jsem to v květnu na KTM i na jawě (po přechodu na nový systém STK).
Naposledy editováno 04.07.2012 21:03:26
Tak si vyber . Dokonce to bylo na tý samý STK, kde jsem dělal dovozovou STK a jak píše Anti, chtěli jen homologační štítek (dovoz z Itálie) a VIN na rámu. Výrobní štítek pro dovozovou STK být nemusel. Na pravidelnou STK po 2 letech ano. Co STK a ouřada s razítkem, to originál .
Hold se asi budeme muset dopátrat přesnýho znění v zákoně. Kéž by byla pravda, co píšeš
opačný pohled Není-li vozidlo, uvedené do provozu od 1. 1. 2002, vybaveno 'výrobním štítkem' nebo je-li výrobní štítek nečitelný, některé údaje chybí nebo údaje na výrobním štítku neodpovídají údajům uvedeným v dokumentaci vozidla, bude tento stav hodnocen jako vážná závada"
0.2.2.1.1
Vozidlo uvedené do provozu před 1. 1.
2002 není vybaveno povinným štítkem
výrobce nebo je štítek nečitelný nebo
některé předepsané údaje chybí.
Závada A - lehká závada
karloss200 píše: nasel jsem jen toto ale jsou tam jine udaje
http://www.buchtara....INDUSTRIES-2 [/quote]
todle je taky způsob -vlastní zkušenost doporučuji
1 reakcí na tento příspěvek stk bez stitku
Jinak s těmi štítky. ČRo kdysi vysílalo rozhovor s technikem stk a už je v platnosti to, že štítek MUSÍ mít každé vozidlo. Není-li musíš kontaktovat dovozce atd. ať to vydají a jak je to tu už napsáno. Ale jak píše CJ je na to vyjímka.
Raviri píše: ...Jinak s těmi štítky. ČRo kdysi vysílalo rozhovor s technikem stk a už je v platnosti to, že štítek MUSÍ mít každé vozidlo. Není-li musíš kontaktovat dovozce atd. ať to vydají a jak je to tu už napsáno. Ale jak píše CJ je na to vyjímka.
Pokud myslíš rozhovor, který byl začátkem května v motožurnálu na ČRo, tak ten jsem na půl "huby" slyšel. Co si pamatuju, tak tam určitě ohledně výr. štítku zaznělo datum, ze kterýho si pamatuju pouze rok 2002.
Co píše c.j. mi dává logiku. Přeci pokud nebylo legislativně požadovaný mít štítek před nějakým datem, jak ho někdo může zpětně vyžadovat? Já snad na tu STK znovu zajdu .
1 reakcí na tento příspěvek stk bez stitku
a povinné údaje jsou:
Číslo homologace: najdeš ve velkém TP
Číslo VIN: najdeš ve velkém TP
Vnější hluk vozidla: najdeš ve velkém TP
Otáčky v chodu: najdeš ve velkém TP
Rozměry jsou mylslím 3x6cm, cena štítku byla 450 Kč + 110 Kč poštovné a balné.
Pak na STK jsem technikovi štítek ukázal a vybral s ním, kam ho nalepit.
Naposledy editováno 01.09.2016 16:00:12