1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
kodlisko> já na monsteru musím tak 2-3 vteřiny max startér držet aby to pravidelně chytlo, a nescíplo a to mám motku naprosto v pořádku
Tak to tak bude asi jen u stříkaček ne? Všechny karbcový Monstery co znám chytají na lehoučné přiblížení prstu k tlačítku ovládajícího startér! Opravdu cvrnk a běží! Ale je pravda, že 916 alespoň jedno, dvě - tři otočení potřebuje , a to je naprosto v pořádku...
DMC.motobiker>Tak to tak bude asi jen u stříkaček ne? Všechny karbcový Monstery co znám chytají na lehoučné přiblížení prstu k tlačítku ovládajícího startér! Opravdu cvrnk a běží! Ale je pravda, že 916 alespoň jedno, dvě - tři otočení potřebuje , a to je naprosto v pořádku...
jojo u stříkaček
1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
dasik píše: co to tam výše píšou o automatickém startéru??? mě to rozhodně neběží, mám první ročník 999 tak možná že pozdější už to měli. jinak k tématu přidám, že nad patnáct stupňů neřeším, pod patnáct to ani nemá cenu zkoušet apropo 1198S, kterou občas jezdím startuje tak po půl minutě točení za každé teploty... u Ducati říkali, že to tak prostě je
No tak to je kec, jelikož od tý doby, co jsem dal novou baterku se natočí hnedle...
Keď nejazdím,baterka je v motorke a cez konektor na pulznej nabíjačke.
Riešim to zatiaľ "naťahovaním" paliva dvojnásobným zapnutím-otočením kľúča do polohy štart
a miernym pootočením plynu pri tejto procedúre..
mechanik vravel,že vymeníme nejaký stepper a keď to nepomôže tak RJ...
Zohriata štartuje bez problémov.
nahllowSKY píše: Mam stejny problem s Duc 1098.Kdyz je tak pod patnact stupnu,tak ta cubka toci,toci a nic.Vzdycky chytne az na potreti a to ji musim trochu pridat plyn.Mam za to,ze to je kvuli umisteni vstriku nad skrticimi klapkami tzv."shower style".Po naskoceni bezi pravidelne.Se startovanim uz zahrateho motoru nejsou problemy.Jinak sytic je u teto vrany automaticky.
Já nevim, ale pod V3S jsme v zimě dávali zapálené noviny, aby si sání cuclo teplého luftu, nechcete to vyzkůšat taky????
1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
KARDAN píše: chlapi potřebuji prosím poradit...při otočením klíčkem u moji 999 neslyším, jak mi nesepne čerpadlo a nenatáhne si benzín...takže když chci nastartovat, jenom točí, ale nechytne...kde může být chyba - předpokládám ve slavné italské elektroinstalaci... díky za rady!
jestli netočí čerpadlo tak zkontroluj relátka a pojistky. Pak se zaměř na čerpadlo.
1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
ještě asi tak...dva týdny zpátky jsem ji umyl, kousek se proje a schoval ji do garáže...jela normálně a čerpadlo také fungovalo. včera jsem přišel a čepradlo nic...taky si myslím, že to budou pravděpodobně kontakty...či pojistka? ale nevím kde...pojistky pod maskou zkontrolovány, taktéž na boku u baterky...kontakty pod nádrži jsem rozpojil a zase zapojil...tak co ještě...
t_freedom píše: ...a sytič? Já ho teda nemám, ale nevím jak na superbiku ... a přidávat plyn při startování není moc řešení.
Tak on tam ten "sytič" vlastně nic jinýho nedělá, než že pootevře klapky... Takže je to vlastně stejný, jako když lehce přidáš plyn... Aspoň teda na těch starších kouskách to tak je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
mel jsem stejny problem u sve 749, na vine bylo zoxidovane rele (je za prednim kolem u chladice oleje, za deste na nej muze cakat voda od predniho kola) ... rele vymeneno a vse funguje jak ma
jinak problem byl vetsinou po umyti, nakonec uz se to stavalo nahodne i nasucho ...
dostanes se k nemu po demontazi leve kapoty a baterioveho boxu ...
[URL= with [URL=
Naposledy editováno 05.07.2012 22:34:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studené starty u Ducati 999
mel jsem stejny problem u sve 749, na vine bylo zoxidovane rele (je za prednim kolem u chladice oleje, za deste na nej muze cakat voda od predniho kola) ... rele vymeneno a vse funguje jak ma
jinak problem byl vetsinou po umyti, nakonec uz se to stavalo nahodne i nasucho ...
dostanes se k nemu po demontazi leve kapoty a baterioveho boxu ...
[URL= with [URL= přesně tak problém vyřešen a kde si sehnal nové relé? dík
Zkoušel někdo nainstalovat Booster plug? https://www.ebay.co...1:g:zzMAAOSwAL9Uje3V
Pak mě napadlo ještě nainstalovat vodní předehřev, jenže co když někam vyjedu a motor zchládne
Zlata Yamaha R6 ta startovala za všech okolností a to byl obyč karbec se sytičem
1 reakcí na tento příspěvek Studené starty u Ducati 999
https://www.ducati.o...ard-cold-starts.html
Naposledy editováno 29.02.2020 15:15:53
Při poruše popř. odpojení čidla tlaku oleje motorka normálně běží a jde i nastartovat.
Ta motorka prostě jenom v zimě blbě chytá protože je to chudý a pokud má baterka míň než asi 12,5 nepustí elektronika proud do startéru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 | mar36 | 1 | 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR |
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 | mar36 | 39 | 16.10.2019 v 06:06 gága0101 |
Značení pružiny tlumiče ohlins - sp... Ducati 999 | antipepek | 1 | 22.3.2018 v 17:58 CAGI |