Je teda někdo, kdo se o to pokoušel a (ne)podařilo se?
Prosím neodpovídat, že je to blbost a lepší prodat apod.
1 reakcí na tento příspěvek Zapsat zpátky plný výkon do TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapsat zpátky plný výkon do TP
Mirek12 píše: k čemu je to potřeba veracet na puvodní kw ? ještej jsem o tom neslyšel, třeba 125tadvácu bez 11kw to je sebevražednej kup
Kdyz muze jezdit otevrenou, a nechce se hadat na technicke :o)
3 reakcí na tento příspěvek Zapsat zpátky plný výkon do TP
Já např. mám v TP 25kW, reálnejch 32 - takže mi čistě teoreticky neodpovídá TP s fyzickým stavem motorky a tudíž /a opět čistě teoreticky/ je motorka nezpůsobilá k provozu na pozemních komunikacích.
Navíc mě další prodej netrápí, protože s novelou zákona budou moct 18ti letý řídit i tohle, protože to má míň než 35...
1 reakcí na tento příspěvek Zapsat zpátky plný výkon do TP
Mám dvacet let starou motorku, která měla jako nová 100 koní, teď když už má něco naběháno mi naměřili koní jenom 90, jak to asi zapíšu do TP?
Nebo dal jsem otevřenej homologovanej lauf a zvýšilo mi to výkon o 5kw a kurva už zase mi výkon neodpovídá s TP, asi to radši hodim ze skály
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapsat zpátky plný výkon do TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapsat zpátky plný výkon do TP
Nejde o to co může řídit, ale je to potenciální průser, pokud má motorka jiné parametry, než v TP.
Pokud platí pojistku na moto s 25kW, tak až dojde na lámání chleba a zjistí se, že řídil motorku, která měla jiné parametry, tak bude škodu platit sám. I kdyby měl pilotní průkaz na cokoli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapsat zpátky plný výkon do TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapsat zpátky plný výkon do TP
BagoBorec píše: Taky to teď řeším, čekám na stanovisko Hondy.
Já např. mám v TP 25kW, reálnejch 32 - takže mi čistě teoreticky neodpovídá TP s fyzickým stavem motorky a tudíž /a opět čistě teoreticky/ je motorka nezpůsobilá k provozu na pozemních komunikacích.
Navíc mě další prodej netrápí, protože s novelou zákona budou moct 18ti letý řídit i tohle, protože to má míň než 35...
Tak pak dej vědět, co na to Honda.
Já mám rozdíl 24 kW v TP, real 43.
Prostě bych to rád měl papírově v pořádku. V nejbližší době to prodávat nehodlám a navíc ani moc nevěřím, že se škrcená prodává o hodně líp. Stačí se podívat do inzerátů, kde škrcených je dost a dlouho hledají kupce.
Taky mám obavu, aby nebylo víc těchto témat:
http://www.motorkari...ft=129196&fid=20
Humusus píše: To maj v Hondě z takovejch dotazů asi radost, když řešíš rozdíl 7kw...
Mám dvacet let starou motorku, která měla jako nová 100 koní, teď když už má něco naběháno mi naměřili koní jenom 90, jak to asi zapíšu do TP?
Nebo dal jsem otevřenej homologovanej lauf a zvýšilo mi to výkon o 5kw a kurva už zase mi výkon neodpovídá s TP, asi to radši hodim ze skály
Tak já ti to asi řeknu jinak, abys to tak nějak líp pochopil. Například je lehce dohledatelný, že moje motorka s 25kW má homologovanou karburátorovou přírubu s číslem dílu xxx xxx xxx, jenže namontovanou mám přírubu (neomezenou) s výrobním číslem yyy yyy yyy. Tudíž je moje motorka po stránce homologace nezpůsobilá k provozu.
Nemluvě o tom, že si platím pojištění právě na těch 25kW...
Edit: Vodičské oprávnění mám neomezené..
Naposledy editováno 01.07.2012 20:17:02
"Pojistitel má proti pojistníkovi právo na úhradu částky, kterou vyplatil z důvodu škody způsobené provozem vozidla, jestliže její příčinou byla skutečnost, kterou pro vědomě nepravdivé nebo neúplné odpovědi nemohl pojistitel zjistit při sjednávání pojištění"
BagoBorec píše: Taky to teď řeším, čekám na stanovisko Hondy.
Já např. mám v TP 25kW, reálnejch 32 - takže mi čistě teoreticky neodpovídá TP s fyzickým stavem motorky a tudíž /a opět čistě teoreticky/ je motorka nezpůsobilá k provozu na pozemních komunikacích.
Navíc mě další prodej netrápí, protože s novelou zákona budou moct 18ti letý řídit i tohle, protože to má míň než 35...
pokud jsem to dobře pochopil tak máš papíry A25 a ty se ti po novele nerozšíří na 35kw
přečti si tohle http://www.motorkar...ft=118450&fid=21
U Hondy to proběhlo následovně:
-na brněnské pobočce mi motku prohlídli a telefonicky to pražské centrále potvrdili, že není škrcená
-za dva dny došlo potvrzení Hondy (1.000 Kč)
-došel jsem na DI (v Brně je na to speciální okýnko a skoro se nečeká)
-za 150 Kč mi to přepsali v TP
-teď se to pokouším nahlásit na pojišťovně (ČP), což je nečekaně největší problém. Na pobočce to ve smlouvě opravit nejde. Ale po telefonátu na infolinku to vypadá nadějně ))