tak mne zajímá jak je na tom proti litrům ....hledám zábavnej stroj s výkonem a jakštakš krouťákem... rok kolem 08-09....když si udělám radost tak 2010-2011
150koní do zatáček stačí na slušný svezení a jde mi spíš o ovladatelnost/váhu k poměru výkonu a zábavy...
na co si dát pozor se neptám poněvač to není předmětem je to japonec a má stejné neduhy jako ostatní...
Jsem velkej kluk a vím že všechno není jen o koních ... jezdit se slušně dá i na 6TCE ale proti litru by to bylo asi málo.
Vím že gsxr750 nemá ve třídě srovnání....6tky slabší ...litry výkonější
dík Marek
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Naposledy editováno 27.06.2012 06:36:41
2 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Nejvic zivota v seriove motorce bylo u K5/K6 (navic sucha hmotnost 166Kg), az pak v roce 09 prislo bawo s S1000RR, coz je vlastne upravena K6.
ZX10R jede.., ale uplne stejne jak R1 (v Brne odzkouseno).
Stejne bych si koupil to, co se mi nejvic libi a na nejaky papirovy hodnoty bych se vykaslal...
SLEEPER píše: Sleduju, jak si tu kazdej haji svuj pisecek, takze i ja se pridam.
Nejvic zivota v seriove motorce bylo u K5/K6 (navic sucha hmotnost 166Kg), az pak v roce 09 prislo bawo s S1000RR, coz je vlastne upravena K6.
ZX10R jede.., ale uplne stejne jak R1 (v Brne odzkouseno).
Stejne bych si koupil to, co se mi nejvic libi a na nejaky papirovy hodnoty bych se vykaslal...
Hele ja taky vim, ze bych byl na R1 nebo R6 v Brne dokonce rychlejsi nez na moji ZX10R, presto ZX10R je vetsi zabava a zazitek. Kazda je na neco jinyho a na kraveni kolem komina je desina nejlepsi. Mj. i diky tomu ze vydrzi asi 4x hrubejsi zachazeni.
Jinak kazdy soudruh podle sveho vkusu, o tom zadna. Jen ten vkus se kolikrat najde az po 14 dnech stravenych v sedle (muj pripad).
mám nabídku na 2010 s 2200km na budíku(ZX10R)...pán přišel na to že to asi neukočíruje... novou mašinu nekoupím ... je to hrozný proděl :)
jj toš val val ať ti ju někdo nevyfókne ... jinak pokud člověk neni gurmán ,tak je podle mě nová zbytečnost, tratí se jak jinak hoodně...K6 1000 sem zvažoval podle mě jedna z hodně povedených strojů ...
ZX10R uvidím v pátek...co a jak
ta 750 mě zajímala na odzkoušení... a inu myslím si že ty nové litry nebudou pro smrtelníky už prodejné ...není motorka pro každého ...proto ta 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Na okruhu to nepoznáš protože tam má stejně 90% lidí jinej převod a jinak zachází s plynem.
Jediný na tohle je nejlepší letmej sprint a pak prohození motorek a ten jsem zažil, dokonce jsem to i řídil a ta zx10 géčko stíhá rozhodně R1 nejede víc, jen je prostě klidnější takže tam můžeš srát víc plynu. K5 vs ZX 04 jsou tak jiný až jsou si hrozně podobný
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
akorát u zx10 je problém ta absence tlumiče takže se víc TLEMÍŠ
To nevim kuci. Spijkerovi se jednou na severu rozkmitala riditka stylem doraz/doraz a prislo mi, ze se moc nenasmal...
Posledne na Lausitzringu (strasnej tankodrom) jsme pochopili, ze ani seriovej nestaci...
mě taky semtam řidítka litaj i s tlumičem, jak mě všicni přesvědčovali, že s litrem není taková prdel, tak je
ne teď vážně, ta desítka jede hodně dobře a minimálně stejně jako GSXR a ačkoliv je víc nervozní tak takovou ovladatelnost jako má zx 04 jsem dodnes nenašel u ničeho a to ani u novýho 1000rr
Mě zx10 04 baví moc, je to fakt moc dobrej bajk stejně jako K5-6
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Naposledy editováno 01.07.2012 11:51:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
SLEEPER> tak je to měkkejš mě řidítka šli doraz doraz snad každou druhou vyjížďku, na jedný jsem dokonce dostal před kámošem hajda jako prase a tahal vesele dál
ne teď vážně, ta desítka jede hodně dobře a minimálně stejně jako GSXR a ačkoliv je víc nervozní tak takovou ovladatelnost jako má zx 04 jsem dodnes nenašel u ničeho a to ani u novýho 1000rr
Mě zx10 04 baví moc, je to fakt moc dobrej bajk stejně jako K5-6
-to jsou všechno subjektivní pocity, ptž co lidí to názorů... A co se týče zx10r 04 mám názor přesně opačný šéfe .....třeba zx10r 06 má podvozek lepší jak zx10r 04 a už vůbec ty motky nebyly ovladatelnější, přesnější, klidnější při průjezdu zatáčkou, atd. jak cbr1000rr 06 , natož pak cbr1000rr 08+ a GSXR1000 05/06 ......... už mi to přijde od některých lidí jako bludy a dezorientace , ale nic proti tobě tvůj názor respektuju , ale z vlastní zkušenosti se mi to jeví úplně naopak a i tady máme důkaz ,že subjektivita se dost liší...
Třeba O. Lelek na základní zx10 04 zajel ze všech seriovejch litrů nejlepší časy na okruhu, hned po ní na GSXR a jediný co ho sralo u zx10 bylo úplně to samý jako mě a to je nepřehlednej otáčkoměr a absence tlumiče
Ovladatelnost má zx10 04 famozní a to už jen kvůli tomu jak je kraťounká no a to si myslím že jsem něco malinko projel
jinak to že každej zvolí něco jinýho je bez keců a je to tak správně, já mám ale jasno
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
taky sem už myslím něco odjel ,ale zase nejsu žádný laminát
a zcela jistě , kur*a ,jak by to vypadalo kdyby tady jezdily furt a ty samé motky... by sa nebylo na co dívat
s tím příspěvkem co si teď napsal souhlasím a nikde jsem nezastával opak asi sis to špatně přečetl.
ZX10 06 je rychlejší, přesnější a stabilnější ale taky hodnější a méně ovladatelná než 04
CBR je oproti nim hračička ale na jízdu jako celek, ne ovladatelnost. Tu má ZX10 04 fakt excelentní, právě proto je taky tak nervozní na řízení i když jako třeba ten Lelek, když ti sedne tak z ní vydrtíš víc a hlavně z toho máš daleko větší emoce.
2 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
a cbr1000rr 08+ neni hodnější kamaráde jede víc jak zx10r 06-07 a to v celém spektru otáček kdežto ninja začíná jet až od 7tis, zatímco fároš tahá už od 4tis, střed taky lepší, ptž fároš už je v plném tahu zato zx začíná pořádně a na vrchu mi to přišlo +- stejně... mám vyzkoušené a porovnané možná ti nevyhovuje vyhlazenější křivka--- ale to je prostě alfa omega ideálního průběhu motoru a taky to že fároš má šasí , které toho víc pobere a tudíš není také nervozní při stejné dardě na plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR750-GSXR1000-ZX10R
jinak 08 Farose sem nejezdil, ale tam konecne trochu poladili motor, podle papiru, ale o tom taky Grassel nepise, to taky neni ovladatelnost
Za prvý, mluvil jsem o ZX10 04 od začátku, za druhý to že je motorka hodnější neznamená že je pomalejší ba většinou naopak, mám takovej pocit že si pleteš pojmy s dojmy nebo fakt odpovídáš někomu imaginárnímu.
To že je CBR 08 pomalejší jsem taky nikde neřekl.
s tou ovladatelností si mě sejmul, ani bych se nedivil že když řekneš o motorce že je výkonější tak tím budeš myslet že líp brzdí páč má výkonější brzdy omg
pokud si protiřečím, skopči mi to sem ať jsem v obraze pls dík
Naposledy editováno 02.07.2012 17:35:33
Bubrak ZX10R píše: prusles: no hele ja myslim, ze se pletes ty ovladatelnost je o tom, ze motorka lehce meni smer; kdezto klidnejsi najezd, stabilita, to je to co maj autobusy typu XX,Busa,ZX12, protoze sou dlouhy, ale mene ovladatelny, do ovladatelnosti nepatri stabilita
jinak 08 Farose sem nejezdil, ale tam konecne trochu poladili motor, podle papiru, ale o tom taky Grassel nepise, to taky neni ovladatelnost
Dík, aspoň jsem nemusel psát sloh jak kráva
co se týče CBR 08 tak na tom jezdím každou chvilku a ta motorka mě fakt baví, je to první litrová Honda co mi fakt sedla a dokonce bych jí snes v baráku a opravdu to jede pěkně, pěkně se na tom sedí... no prostě má dobrou ovladatelnost
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
A vlastně zbytečné sem něco písať,ptž si to otočíte jak vám to vyhovuje...
Jinak ok, beru tvůj poslední příspěvek ale nikde jsem nepsal opak
Marné to není, jak je vidět otočil sis to ty. Ne my takže ještě jednou, já nikde nepsal nic co by popíralo nebo se jakkoliv týkalo tvých příspěvků... ty o koze a já vo noze, nic víc.
prusles> ok, tak ale v tom případě nevím proč útočíš na nás když to "nedorozumění" máš teda na svědomí ty
Jinak ok, beru tvůj poslední příspěvek ale nikde jsem nepsal opak
Marné to není, jak je vidět otočil sis to ty. Ne my takže ještě jednou, já nikde nepsal nic co by popíralo nebo se jakkoliv týkalo tvých příspěvků... ty o koze a já vo noze, nic víc.
Divej, ANO to stěžějní slůvko jsem napsal jiné než bych chtěl a měl , ale úplně zsestné ty příspěvky nebyly , tak ze mě nědělej vola na to jsou přece ženské ty se o to neustále snaží ... přidal jsem tam pár dalších aspektů abych to shrnul , ptž o tom se tu často baví a ,,Vy dva´´ to tu furt omýláte a s něčím souhlasím , ale s dost věcma ne, tak sem to napsal jako něco navíc( srovnání s cbr1000rr 06 a 08+) a i průběh výkonu a udělal jsem Vám z toho guláš...
ono když nekdo řekne ,že 1000rr 06 nejede tak je nýmand, křivka jiná kopance vyhlazené, jen ho nemusí bavit a někoho zas baví , nebo 1000rr 08+ tyjo to je úplná liga motor o 2 třídy víš a podvozek o třídu víš a to už to mám možnost měsíc srovnávat...
a stejně tak uznávám kvality zx10r a gxr1000 , jelikož zvláště gsxr jsou hodně povedené motky i do provozu , kde člověk nemůže lovit ze strojovny neustále 10- 14tis .ot.
a ono ti něco sedne vic a něco míň to neříkám žádnou novinu, tak se mějte kluci. tím bych to zakončil a snad ste mě aspon v tomto pochopily....a sorry za to špatné názvosloví
Naposledy editováno 03.07.2012 11:48:04
1 reakcí na tento příspěvek GSXR750-GSXR1000-ZX10R
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |