měl jste někdo možnost se svézt na Hypermotardu 1100 a SM-T? Všechno, co se dalo vyčíst už jsem asi vyčetl. Ale zajímal by mě názor někoho, kdo jel na obou a zároveň není novinář.
Chtěl bych motorku, která zvládne cestování ve dvou a zároveň má nějakou přidanou hodnotu v podobě blbnuní po zadním, předním a možná časem i driftíky, jestli se je teda někdy naučím.
Pokud vím, tak na Hypermotárda se nedají dát boční kufry - což je trochu mínus, ale do teď jsme jezdili s brašnama a taky jsme to přežili. Zase má letmák a otevřenou spojku - což jsou věci, ze kterých jdu do kolen.
Nebráním se ani jinejm alternativám. Hodně se mi líbí třeba Speed Triple - ale moc nevěřím, že by to bylo na výlet do Alp použitelný.
Tož dík moc za názory.
2 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd
Asi vezmu ženu a zkusíme si některej den na Hypermotárda sednout - jestli je fakt druhý sedadlo nepoužitelný, tak je to o to jednodužší.
Sefo píše: Horten> A co ten HM? Fungoval? Na zadní a tak?
Čistě na blbnutí mi HM přišel lepší. Na rychlou jízdu mi i víc vyhovoval posez, jsi tam víc navalenej na řidítka. Ten KTM motor jede krásně, ale tak nějak pořád stejně, takže (pro mě) nudně. A hlavně, na SMT prostě můžeš cestovat, na HM ne. Myslím ne v pohodlí. Já to měl tak, že jsem se zbavil Tuona a potřeboval jsem něco nahatýho, relativně pohodlnýho pro dva a aspoň trošku svižnýho. Tak jsem si koupil K1300R
1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd
To Horten Máš recht, SM-Tčku prostě chybí dech. PO TNTčku to tak prostě je. A ta zatracená K1300R mi už pěkne dlouho nedává spát. Ale zase je to 4V
Pete Biggy píše: Pokud pro tebe není HM vyloženě srdcovka, tak pro tvou potřebu jednoznačně SM-T. A srovnání obou mašin nezávisle na cílového zákazníka taky drtivě pro KTM. Ale pokud to prostě cítíš u srdíčka jinak, tak na to nehleď
To Horten Máš recht, SM-Tčku prostě chybí dech. PO TNTčku to tak prostě je. A ta zatracená K1300R mi už pěkne dlouho nedává spát. Ale zase je to 4V
Káčko je dobrý. Tedy, asi. Mám to druhej měsíc a ještě pořád nevím, jestli mě to baví a nebo ne . Je to neuvěřitelně efektivní stroj, v reálným provozu tomu vážně neujede asi nic. Ale aby ses bavil, tak se musíš pohybovat naprosto psychopatickejma rychlostma.
1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd
1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd
KubaLC8 píše: V tom pripade je HM prekvapive slabej nebo Duke hodne povedenej
Duke je hodně povedenej. Sice jsem na něm jel asi 100m, ale klidně to podepíšu. Na jedničku jde na zadní bez spojky
HM bohužel nemůžu sloužit, ale papírovejch 95 koní se mi taky zdá trochu málo.
Naposledy editováno 25.06.2012 16:57:53
KubaLC8 píše: to je dost odvaha srovnavat HM s 690Dukem, jednohrnek ma docela omeyenz moznosti a vlastnosti dvouvalcovyho a skoro dvojnasobnyho HM z toho nedostanes ani omylem
Tak 690 je nejsilnejsi civilni jednobuch (47kW) a HM je na 1100 naopak slabej (66kW), takze bych ho predem nezatracoval, jednovalec o velkym objemu ma rozhodne neco do sebe, moc rad bych se na tom projel.
Jinak mohu jen doporučit SM-T, na to, co hledáš a pokud o ni uvažuješ, je fakt skoro dokonalá
1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd
PS: kde viděls ty bazarový Dorsa 750?
1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd
Jaká ti přišla ovladatelnost a pohodlí Tigera v porovnáni třeba s SM-T? Taky mě napadnul jako varianta, ale moc mi nesedí vzhled.
Speed Triple byl kdysi moje vysněná motorka. Do dneska se mi líbí, ale dost pochybuju, že na to půjdou dát kufry a naložit batožina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd
pohodlí u Tigera je ze všech vypsaných moto nejlepší, na cestování bude super a ten motor na SM-T jsem jel tak před rokem a na Tigerovi v pátek. tak těžko porovnat. Ale kdybych chtěl více jezdit (najedu ročně cca3000km) tak jdu do něj, a klidně bych ho vzal i na blbnutí, ale to mně chybí výška
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd
Palomoto píše: phobos> ta na motoinzerci za 139 je prodaná a 175 za jetinu ze zahraničí se mně teda dávat nechce
pohodlí u Tigera je ze všech vypsaných moto nejlepší, na cestování bude super a ten motor na SM-T jsem jel tak před rokem a na Tigerovi v pátek. tak těžko porovnat. Ale kdybych chtěl více jezdit (najedu ročně cca3000km) tak jdu do něj, a klidně bych ho vzal i na blbnutí, ale to mně chybí výška
A na SM-T ti vyska nechybi?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd
Palomoto píše: SirIndy> mám 175cm a 75kg, na SM-T to ještě jde, ale Tiger má hodně široký sedlo a celkově je stavěnej mohutněji. I když váhu prezentují +/- stejnou. Podle tabulkových hmotností, by na tom měl být Tiger i lépe než třeba Dorso 1200
Ja mam 174cm a 62kg a jednou bych chtel takovouhle motorku - velky cestovni motard nebo enduro. Fakt nevim jestli neco najdu, V-Strom 650 (stejne velkej jako 1000) zvladam jen tak tak (taky siroke sedlo) a toho litroveho nechci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sm-T vs hypermotárd
1 reakcí na tento příspěvek sm-T vs hypermotárd
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T | pavoukczech | 22 | 25.8.2023 v 11:32 jara. |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |