globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125ccm Vetrán- neni lepší počkat?
26.6.2012 v 21:22
Zdravím,
mam na prázdniny docela dobrou brigádu a počítám, že budu mít na konci srpna cca 16-22tisíc. Líbí se mi starý motorky a rád bych si nějakou koupil. Ale furt váhám, jstli mam kupovat dvácu, nebo něco silnějšího. Na konci září mi bude 18, takže bych si moh udělat papíry na silnější a pak by se mi výběr motorky rozšířil, ale vzhledem k tomu, že bych si ty papíry musel opět zaplatit, docela by mi to snížilo rozpočet. Co mylslíte, nebo jaký zajímavý motorky se daj za takový peníze koupit?

Díky za odpovědi

125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

26.6.2012 v 21:35 | Nahoru | #1
asi tak... 125 je rozhodně méně než 150, těch jezdí všude ještě poměrně dost.. :) mám Maneta 90 s dobovou úpravou na 125 (válec, hlava ze zetky 125t) a nemůžu říct, že by to jelo špatně :) do města a na okrsky na bublání to je skvělé :) a kopa modrého dýmu co k tomu patří je ještě víc :D

125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

26.6.2012 v 21:47 | Nahoru | #2
Jawa Robot

1 reakcí na tento příspěvek 125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

26.6.2012 v 21:59 | Nahoru | #3
Otázka je co od toho čekáš? Spolehlivost není ta celkem přední hodnota (pokud si to neuděláš do spolehniva teda). Jinak 125 je spousta (relativně). Jawa-ČZ typ 351 je půlbuben z roku 1954-1955 (později celobubnové kola (55-56). Pak Jawa-ČZ typ 355 je klasická kývačka,...pak je ČZ 125 typ 453 vyráběná po roce 1960. Pak je derivát ČZ 125 typ 453.05 což je panelkové provedení,..pak je ještě ČZ 125 typ 473 Sport. Ta je asi nejhezčí,....

Výběr typů je podle těch max 22000 co budeš mít,...koupíš to s TP i kolem 5000-8000, když se poptáš kolem a dáš si inzerát do novin a budeš mít štěstí. No a pak nejnutnější opravy (když vynechám chromy a lak) jsou brzdy a kola ( ložiska 200,- stočení bubnu, pakny 300,-, nový výplet 800,- a ráfky třeba staré pokud nejsou ťuklé a komaxit 500,- + centrování)- někdy jsou staré kola dost KO, volné špice,..
Pak přední vidle (minimálně těsnící matky teda + olej), nové gumy (čína 500,-ks, Mitas 900,-ks). Doufat že je OK zadní vidlice v uložení a mrknout se na zadní tlumiče. Pak řetěz 300,- (rozeta,..pokud je KO tak 300-400 na burze nebo v inzerci a hnací kolečko bych dal taky 300,-) a z druhé strany primár (200). Pokud bude dole primár a hnací kolečka taky bych dal i nové gufera zrovna,....vyloupnout to staré jde. Pokud nebude zvonit motor teda. Pokud jo, tak klika (1500) a výbrus (600) + půlení motoru a ložiska. Pak už jen spojka (Ferodo nebo repas korek. Tu je nej maník ze Slovenska, zbytek co sem viděl je drek ten korek - oboje 400,-). No a pokud to dobíjí teda,....pokud ne tak repase zapalka (nebo se pokusit sám nový regulátor AEV 500,-, kondíky, uhlíky.....) a nebo VAPE 4500,-... a tradá a už jedeš!

U starších 125t, 125C je to stejné jen dražší ten základ na pořízení!

Přeji dobrý výběr!!

125/473 Sport


125/453


125/453.05 (vzadu) a 175/450.05 Canada (dvoubarevná)

125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

26.6.2012 v 22:03 | Nahoru | #4
Jde o to čemu už říkáš veterán. Za tyhle ceny se daj sehnat Zetky 175/477-478 v nádhernym stavu, poježdění parádní, pracanti a aspoň pro mě velmi povedený mašinky. Dá se to už zařadit mezi klasiku. Pokud něco staršího tak bych zkusil pohledat 350 kejvu nebo panelku, občas se daj sehnat ve slušnym stavu i s papírama kolem 15-20 tisíc. Opět jsou to mašiny za kterejma se dost lidí otočí, je na tom pěkný svezení a přežijou ledasco. Pokud bys měl velký štěstí tak ještě Zetku 250 sport, ale ty už většinou jsou cenově jinde. Toť moje doporučení ...

(reakce na) 125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

26.6.2012 v 22:12 | Nahoru | #5
Dolin> Tak to nejsou až tak velký náklady na opravy, pokud se teda bavíme o českejch motorkách. Nesplet si se s tou pořizovací cenou? 5-8tisíc za motorku, co má papíry? Já sem koukal na motoinzerci a tam byl za 8 tisíc jen nějaká vydechlá hranatá 476ka, která ani neměla technickou.

Já sem teda namyslel jen český motorky, třeba i nějakýho staršího japonce, ale těch je, co sem se koukal, jako šafránu. Leda nějakýho dotáhnout z německa, ale netušim, kolik to může stát.

1 reakcí na tento příspěvek 125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

26.6.2012 v 23:03 | Nahoru | #6
Ale já jsem nepsal inzerce na netu! Psal jsem že Ty si dáš inzerát do novin ve tvém okolí a nebo se poptáš,..prostě aktivní shánění ne že sedneš a čekáš.

No a ty ceny nevím no,..není to zrovna málo!! Teda pokud to zvládáš sám udělat všechno.

Motor bez práce komplet :
výbrus..... 600
klika .....1500
gufera..... 80
labyrint... 200
ložiska.... 500
spojka..... 400 (pokud je koš OK)
ostatní.... 200
primár .... 200
sek.kolečko 250
(pokud je tisícihran OK)
zapalko... 4500
repase CZ zapalka
.......... 2000 (firma)
.......... 1000 (cca...sám doma?)
-----------------
nějakých.. 5000,- (desítka s VAPE) bez práce firmy....

Naposledy editováno 26.06.2012 23:08:38

(reakce na) 125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

27.6.2012 v 07:33 | Nahoru | #7

Dolin píše: Ale já jsem nepsal inzerce na netu! Psal jsem že Ty si dáš inzerát do novin ve tvém okolí a nebo se poptáš,..prostě aktivní shánění ne že sedneš a čekáš.

No a ty ceny nevím no,..není to zrovna málo!! Teda pokud to zvládáš sám udělat všechno.

Motor bez práce komplet :
výbrus..... 600
klika .....1500
gufera..... 80
labyrint... 200
ložiska.... 500
spojka..... 400 (pokud je koš OK)
ostatní.... 200
primár .... 200
sek.kolečko 250
(pokud je tisícihran OK)
zapalko... 4500
repase CZ zapalka
.......... 2000 (firma)
.......... 1000 (cca...sám doma?)
-----------------
nějakých.. 5000,- (desítka s VAPE) bez práce firmy....



Jeste ti tam chybi pist a krouzky kdyz uz tam mas vybrus.

1 reakcí na tento příspěvek 125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

27.6.2012 v 08:20 | Nahoru | #8
Tak snad 600 za výbrus to je už komplet ne,..já to tak teda mám vždycky. Výbrus 600,- (píst, čep, kroužky sou v ceně,..)

(reakce na) 125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

27.6.2012 v 10:21 | Nahoru | #9
Dolin> Já dávám za broušení 400kč bez pístu. Nevím jestli se dá na tohle pořídit i s kroužky za 200kč.

125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

27.6.2012 v 11:40 | Nahoru | #10
No já dávám 600 za komplet. Nekupuju písty sólo,...prostě to tak je no. Nebo 622, 637 nepanmatuju si to přesně,.ale cca 600 je to. 1100 sem platil i s komplet novým válcem a vyvařením žeber na něm (250/353). Mám tak už asi 5-6 motorů po výbrusu.

125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

28.6.2012 v 18:57 | Nahoru | #11
Pokuď by jsi nesehnal vyhovující dvácu, zkus se podívat i na 50ccm. Já když vidím ty zhuntovaný pionýry tak je mi jich i líto. Nemusí to bejt zrovna 550 který jsou dost přepálený, zkus se podívat i na 555 nebo i jiný stroje. Ty 555 se daj sehnat za 4-5k s papírama a máš o to více na renovaci.

125ccm Vetrán- neni lepší počkat?

2.7.2012 v 18:03 | Nahoru | #12
Je pravda, že 555ka je sice hezká, ale vůbec nejede, kdybych na tom chtěl někam jezdit, třeba do školy nebo i někam dál, tak bych měl strach. Přeci jen v Praze s fichtlem je jezdit dost o hubu. Proto se koukám na ty 125ky, ty už docela jedou, člověk nebrzdí provoz a je to přeci jen bezpečnější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
čz 125 t číslo rámu a motoru ČZ 125 JirkaPařez 11 17.12.2023 v 16:55 FiZzeR
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 _Macca_ 16 27.9.2022 v 18:53 Xstork
Čz 125 T seřízení karburátoru 2920... ČZ 125 Jany1985 2 6.9.2022 v 20:50 jawarmaniak
ČZ 125 T/B nejde do otáček ČZ 125 krystofvelecky 2 22.8.2022 v 12:29 jawarmaniak


TOPlist