globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prvni motorka 125 pro holku
 
25.6.2012 v 13:04
cauky :) chtela bych se zeptat jakou motorku mi doporucite :) bude mi 16 a chtela bych zacit jezdit :) premyslela jsem nad Yamaha yzf 125r nebo KTM Duke 125 :) dik zy vsechny rady:)
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:08 | Nahoru | #1
poradíme :))

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:11 | Nahoru | #2
Rozhodně poradíme

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:12 | Nahoru | #3
2t/4t, silnice/enduro a kolik na to máš

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:12 | Nahoru | #4
Obě jedou víceméně stejně.
Jedna je kapotovaná, druhá nahatá. Na Yamaze víc ležíš, na Duku jsi vzpřímená.
Záleží asi co tě víc přitahuje a co ti vyhovuje.
Kdybych byl já začátečník, přiklonil bych se ke KTM.

Naposledy editováno 25.06.2012 13:14:29

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:14 | Nahoru | #5
YZF můžu doporučit. Jede dobře a podle mě vypadá nejlíp ze 125.

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:15 | Nahoru | #6
KTM Duke 125 nedoporučuju, má jí kamarád, kupoval jako novou, stále v servisu, víc stojí než jezdí a momentálně řeší odstoupení od smlouvy. Jinak hned jak moto přivezl - první závada - tekl z nádrže benzín (myslim že pak celou nádrž v servise měnili)... Co se týče zpracování motorek, líbí se mi naživo víc Yamaha (KTM působí víc "plastově"). S KTM jsem jel, na 125 to nebylo špatný, Yamahu jsem nezkoušel

Naposledy editováno 25.06.2012 13:16:55

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:17 | Nahoru | #7
Důležitá je tvoje výška, YZF je vcelku vysoká koza , ale výkonově na tom budou holky uplně stejně. Akorát teda první položení ze stojánku bude na yamaze stat mnohem víc penízku, ten objem dělají jen plasty na sobě ale je krásná Duke hezčí a nejezdí na každým rohu zase

(reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:19 | Nahoru | #8

besti píše: KTM Duke 125 nedoporučuju, má jí kamarád, kupoval jako novou, stále v servisu, víc stojí než jezdí a momentálně řeší odstoupení od smlouvy. Jinak hned jak moto přivezl - první závada - tekl z nádrže benzín (myslim že pak celou nádrž v servise měnili)... Co se týče zpracování motorek, líbí se mi naživo víc Yamaha (KTM působí víc "plastově"). S KTM jsem jel, na 125 to nebylo špatný, Yamahu jsem nezkoušel



Holt je to jejich novinka v teto kategorii. Yamaha je lety osvedcena.

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 13:55 | Nahoru | #9
Kdybych si znovu vybíral první motorku, tak asi KTM

3 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 14:54 | Nahoru | #10
Pokládáš ten dotaz dost obecně. Prvě si musíš ujasnit:

-chceš jezdit silnici, nebo terén?
-Když silnici, tak chceš spíš cestovní, nebo sportovní motorku?
když enduro, chceš jezdit jen polní, lesní cesty, nebo chceš i "ostřejší" motorku na krosovou trať?

-Čtyřdobý, nebo dvoudobý motor?

-Dvoutakt je ostřejší, trochu divoký a nevyzpytatelný, má sice větší výkon, ale i vyšší spotřebu a byť je jeho oprava levnější, musí se dělat častěji, kor když je hodně zatěžován. A stejně, bude Ti 16 let, takže motorka musí mít krom objemu max. 125ccm také výkon nejvýš 15k, takže výhody dvoutaktu se tím dost ztrácejí. A pokud budeš mít motorku "odškrcenou", dost si zahráváš v případě nehody (řešilo se to tu mnohokrát).

-Čtyřtakt je tišší, hospodárnější, má "rovnější" průběh výkonu dle otevření plynu a jeho životnost je obecně vyšší, ovšem pokud se na něm něco vysype, oprava bývá drahá (třeba přetržení pohonu vačkové hřídele a následný náraz pístu do ventilů, což u dvoutaktu nehrozí).
-nemá výkonovou rezervu, není možné z něj dostat vyšší výkon, než na jaký je projektován, takže taková motorka je "línější". Oproti tomu z dvoutaktu 125ccm je možné "otevřením" získat až 40k, což už je dost, ale bývá potom dost "divoký" (dáš plný plyn, motor se napřed trochu dusí a moc nejede, ale při určitých otáčkách se "probere" a vystřelí vpřed).

YZF-R125 je vlastně "malorážní verze" motorky, která má normálně cca 180k a je chopná jet 310km/h. Tomu pak odpovídá styl jízdy, kdy jseš zalehlá na nádrži a neustále přesedáš, vysedáš, přenášíš váhu, čili pořád měníš polohu. Kdežto "stopětadvacítková" verze nemá výkon potřebný pro takovou jízdu, takže jedeš více méně cestovním tempem, jseš v jedné poloze a od toho leckdy rychle začnou bolet záda a ruce, na kterých je dost váhy. To je přesně ono, jak můžeš občas vidět jezdce na supersportu jedoucího po městě, pravou rukou drží plyn, sedí vzpřímeně a levou ruku má opřenou vzadu o kříž. To právě proto, aby si srovnal záda.

KTM 125 Duke má oproti tomu vzpřímenější posez, na rukou není taková váha, ale nohy jsou skoro jako u endura, dost ohnuté, což může někomu při delší cestě vadit.

Pro začátek bývají obecně nejlepší cestovní "naháče" , jako třeba GS125, nebo CB125.

Také je docela důležitá Tvá výška, přesněji řečeno délka nohou. Na to je také třeba se zaměřit při výběru motorky.

Ujasni si všechny tyto body, co vlstně chceš a na základě toho se pak dá kloudněji poradit.

(reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 16:11 | Nahoru | #11
J.M.K.> Tenhle "návod pro výběr" by se měl vyvěsit někde na hlavní stránku. Pěkně napsaný a vysvětluje to všechno na co se tady mladý ptají

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 16:22 | Nahoru | #12
Hele, když jí bude teprve 16, tak je ta OTÁZKA na zvířátka asi pomalu na kriminál, co?

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 16:49 | Nahoru | #13
to se divím že to tu ještě nezaznělo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 17:09 | Nahoru | #14

J.M.K. píše: Pokládáš ten dotaz dost obecně. Prvě si musíš ujasnit:

-chceš jezdit silnici, nebo terén?
-Když silnici, tak chceš spíš cestovní, nebo sportovní motorku?
když enduro, chceš jezdit jen polní, lesní cesty, nebo chceš i "ostřejší" motorku na krosovou trať?

-Čtyřdobý, nebo dvoudobý motor?

-Dvoutakt je ostřejší, trochu divoký a nevyzpytatelný, má sice větší výkon, ale i vyšší spotřebu a byť je jeho oprava levnější, musí se dělat častěji, kor když je hodně zatěžován. A stejně, bude Ti 16 let, takže motorka musí mít krom objemu max. 125ccm také výkon nejvýš 15k, takže výhody dvoutaktu se tím dost ztrácejí. A pokud budeš mít motorku "odškrcenou", dost si zahráváš v případě nehody (řešilo se to tu mnohokrát).

-Čtyřtakt je tišší, hospodárnější, má "rovnější" průběh výkonu dle otevření plynu a jeho životnost je obecně vyšší, ovšem pokud se na něm něco vysype, oprava bývá drahá (třeba přetržení pohonu vačkové hřídele a následný náraz pístu do ventilů, což u dvoutaktu nehrozí).
-nemá výkonovou rezervu, není možné z něj dostat vyšší výkon, než na jaký je projektován, takže taková motorka je "línější". Oproti tomu z dvoutaktu 125ccm je možné "otevřením" získat až 40k, což už je dost, ale bývá potom dost "divoký" (dáš plný plyn, motor se napřed trochu dusí a moc nejede, ale při určitých otáčkách se "probere" a vystřelí vpřed).

YZF-R125 je vlastně "malorážní verze" motorky, která má normálně cca 180k a je chopná jet 310km/h. Tomu pak odpovídá styl jízdy, kdy jseš zalehlá na nádrži a neustále přesedáš, vysedáš, přenášíš váhu, čili pořád měníš polohu. Kdežto "stopětadvacítková" verze nemá výkon potřebný pro takovou jízdu, takže jedeš více méně cestovním tempem, jseš v jedné poloze a od toho leckdy rychle začnou bolet záda a ruce, na kterých je dost váhy. To je přesně ono, jak můžeš občas vidět jezdce na supersportu jedoucího po městě, pravou rukou drží plyn, sedí vzpřímeně a levou ruku má opřenou vzadu o kříž. To právě proto, aby si srovnal záda.

KTM 125 Duke má oproti tomu vzpřímenější posez, na rukou není taková váha, ale nohy jsou skoro jako u endura, dost ohnuté, což může někomu při delší cestě vadit.

Pro začátek bývají obecně nejlepší cestovní "naháče" , jako třeba GS125, nebo CB125.

Také je docela důležitá Tvá výška, přesněji řečeno délka nohou. Na to je také třeba se zaměřit při výběru motorky.

Ujasni si všechny tyto body, co vlstně chceš a na základě toho se pak dá kloudněji poradit.



já nevím co si tady honíš vocas s 2T nebo 4T, enduro nebo silnice, když se ona ptá na dvě silniční 4T motorky

Naposledy editováno 25.06.2012 17:09:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 17:09 | Nahoru | #15

PájaViků píše: to se divím že to tu ještě nezaznělo



no, tak můžeš být první 15 už ji bylo

(reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 17:13 | Nahoru | #16

seikos píše: no, tak můžeš být první 15 už ji bylo

já jsem byl včera 1...nemusím bejt všude 1.

(reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 17:21 | Nahoru | #17
J.M.K.> JMK ty jsi spisovatel To jsou slohovky

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 18:08 | Nahoru | #18
To je najednou ostychu....ukaž kozy!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 18:15 | Nahoru | #19
V_i_c_i> tak trosku na kriminal ne ?

Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 18:43 | Nahoru | #20
16 už jí prý bylo ale taky jsem se neodvážil

(reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 19:13 | Nahoru | #21

Creck píše: V_i_c_i> tak trosku na kriminal ne ?



Zavrit muzou, pustit musi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

25.6.2012 v 19:44 | Nahoru | #22
Creck> to už má vydatý techničák to už může teda musí

1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka 125 pro holku

26.6.2012 v 10:03 | Nahoru | #23
Já to ještě nikdy nenapsal, tak jsem rád, že můžu být první!

Ukážeš kozy a polykáš?

PS: Už jednou u mě byla kriminálka za ohrožování mravní výchovy mládeže, nebo jak zní ten paragraf

Prvni motorka 125 pro holku

26.6.2012 v 10:08 | Nahoru | #24
Něco k tématu...
nechceš si sem hodit anketu co se tí líbí(asi nejzásadnější kritérium předpokládám ) a uvidíš?

(reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

26.6.2012 v 10:15 | Nahoru | #25

tola píše: Já to ještě nikdy nenapsal, tak jsem rád, že můžu být první!

Ukážeš kozy a polykáš?

PS: Už jednou u mě byla kriminálka za ohrožování mravní výchovy mládeže, nebo jak zní ten paragraf



Nic proti, ale zase nejsi první

Prvni motorka 125 pro holku

26.6.2012 v 10:34 | Nahoru | #26
Takže pomalej a ještě slepej? No nic, jdu se nad sebou zamyslet...

Prvni motorka 125 pro holku

26.6.2012 v 10:58 | Nahoru | #27
Kup si Blatu. Vypadá to pěkně, jezdí to pěkně a je to celkem za slušný peníze. Já ji mám už druhým rokem a jsem spokojen. Dá se říci, čím déle ji mám, tím radši ji mám . Je to bytelná mtoroka, která snese velmi hrubé zacházení. KOukni na youtube na profil skodovacek a uvidíš, co všechno snese.

(reakce na) Prvni motorka 125 pro holku

26.6.2012 v 11:19 | Nahoru | #28

seikos píše: já nevím co si tady honíš vocas s 2T nebo 4T, enduro nebo silnice, když se ona ptá na dvě silniční 4T motorky



to jsem si říkal, když jsem to začal číst a když jsem viděl krosovou trať, tak jsem to přeskočil...

prostě se zajeď podívat na obě, projeď se na nich a sama rozhodni co je lepší - 100 lidí 100 chutí

2 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka 125 pro holku

26.6.2012 v 13:08 | Nahoru | #29
pardon za ten obecny dotaz :)jsem tu nova a jeste nejsem takovej profik jako vy kdyz to teda trochu zkonkretnim nejradeji bych silnicni,sportovni,4T motorku.na cene vubec nezalezi,nejvic se mi libi prave ta Yamaha nebo KTM,merim 175 cm z toho nohy od zadku 83 cm.ted uz to je ten muj dotaz snad lepsi :)

Prvni motorka 125 pro holku

26.6.2012 v 13:10 | Nahoru | #30
tak kdyz vubec nezalezi na penezich, tak kup obe a casem poznas, ktera ti vyhovuje vic
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist