...prodej 125dváci se blíží a pokukuju po větších motkách. Mám 2 slušný nabídky na enduro KLX 650 a XR 650L.
Ale tak se zamyšlením zjišťuju, že sem stejně negazující asfalto mrdal a že bych to v terénu nevyužil, tak sem hodil vočko na "kapotovaný" cestovní endura.
Má tady někdo zkušenost s Cagivou canyon 500? něco na foru je, ale nic moc ohlasy, v DB moto si to docela chválej,... vím jen že tam je průser v tý volnoběžce. :/ nic moc nevydrží
Třeba porovnání s Pégem,Domínem,Freewindem.
Každá rada dobrá
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
podle mě to celkem bohatě na začátek se silnější moto stačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
1 reakcí na tento příspěvek Pégo,Canyon a jiný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
Jinak je pravda že vodník na tom bude s výdrží líp,ale je tam další věc(vodní chlazení) co se může posrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
A vliv kapotáže se přeceňuje, ale i na klasickou enduro masku se dá přidělat štítek
Canyon není zase tak poruchovej jak se o něm traduje. Ta volnoběžka je nejslabší místo, ale dá se s tim naučit správně zacházet a tím ji šetřit. Je to lehká a dobře ovladatelná motorka, mylsim si, že velmi vhodná pro začátečníka na naučení.
Pegaso je na tom podobně, al emá znatelně živější motor a o nějakejch častějších poruchách sem neslyšel.
Dominátor je už trochu těžkopádnější, ale motor tomu dostačuje. Pořád je to stejná třída.
Začátečník už nejsi a tak by těch 39 koní canyona bylo asi opravdu jen na chvíli. Takže je to o tom co chceš jezdit. Jestli hlavně po silnici, tak pegaso, pokud chceš do terénu tak určitě dominátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
Dingo proč, bez terénu se klidně na pár let obejdu - letos sem toho v něm stejně nenajel a navíc to co se tady jezdí je jen pro šílence :D a navíc HF odemě bude kupovat asi otec, takže není problém si to na víkend pučit a jezdit offík :P
Jak psal Ondra - na to moje drncání tady po okolí by mě to stačilo - jde mě o to, že na klasickým enduru fouká a při naších přejezdech, cestování šude možně by mě to asi brzo buď vodfouklo nebo přestalo bavit.
Chtěl bych spíš zase zkusit enduro cestovnější verze - štítek,kapoty,velká nádrž ... aby to někam dojelo, vítr moc nepral atd....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
Báwo je už mimo můj finanční dosah :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
110 nestluču ani kdybych se měl na místě posrat :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
1 reakcí na tento příspěvek Pégo,Canyon a jiný
ČUS :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
právě že tam je ten motor tak si myslím že vydrží snad věčně, kámoš má pégo ale už stříkačku a za 2 roky vpoho šecko :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
No zatím ot asi tak nejvíc vypadá na to Pégo x Domíno ale ital vede :D
1 reakcí na tento příspěvek Pégo,Canyon a jiný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
sem tak koukal po netu a za těch 60by se teď našlo velice pěkný ;) no snad to ještě spadne
http://www.tipmoto.c...p?tid=66122&fid=
1 reakcí na tento příspěvek Pégo,Canyon a jiný
tady určitě něco počteš: http://www.cagiva-club.com/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pégo,Canyon a jiný
No se spotřebou to je tak nastejno jak pégo, no já dálnice nerad, spíš jak píšeš okresky a málo frekventovaný silnice ;) a hlavně zatáčky :P