Otázka č. 2, když jsou to jen laděné koncovky a ne komplet se svodem, má cenu k tomu pořizovat power commander pro nějaký další dolaďování a vyhlazování, nebo poslouží ten PC k nějakýmu zlepšení i s origo laufama?
Díky za každou odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander
dva_hrnce píše: Nebo ještě napiš klukům do Creptusu, za konzultaci nic nedáš a třeba Ti vymyslí koncovky za lepší cenu :)
tam ani psat nemusis protoze nejspis nemaji cas odepisovat, psal jsem 2x a 4 tyden a porad nic.....
....jako dalsi, creptus ti nic nevyresi, pokud je to mysleno tak ze by jsi nahodil jejich koncovky, oni nemaji homologaci
nepremyslej a ty vincky vem, jsou zadara, pokud je v nich vlozka, seridit masinu uz je to nejmensi i za cenu kdyz to vemes s tim comanderem,ten muzes kdykoliv prodat
1 reakcí na tento příspěvek Laďáky + power commander
saly.pce píše: PPC za litr bych bral, jen kvůli kšeftu, dá se pak prodat za víc. Když už se dává PPC, tak protože se komplet ladí motor, to znamená včetně svodů a úprav motoru. Je třeba vědět, na co to člověk má. Samotné koncovky ti motorku (její charakteristiku) nezmění natolik, abys musel dávat PPC. To bys musel provést velmi zásadní a razantní změnu celého výfukového systému = zkrácení či jiné průměry, atd.
ok popřemýšlím o tom, však aby ten PPC nebyl vadnej když je k tomu za takovou hubičku...1 reakcí na tento příspěvek Laďáky + power commander
KN filtr+Leo v. jsem dal,aby motorka líp jela. Bez toho to byl děs. Je to cítit hlavně v nižších otáčkách,kde se motor začínal vzpouzet. I tak jsem ale přidal navíc 02 eliminator. Pow.c. jsem nepřidával. Je to podle mě moc peněz za málo muziky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander
Mad_Cat píše: Tady v inzerci je nabídka, o kterou se mi jedná, a proto se ptám, jelikož cena vypadá zajímavě...
Co řešíš? Dva vincky s PC za devítku
Vejfuk bez homologace jsou vyhozený prachy.
Váňa píše: Co řešíš? Dva vincky s PC za devítku
Vejfuk bez homologace jsou vyhozený prachy.
dva_hrnce píše: Mad_Cat> no, motor se musí nějak nadechnout a nějak vydechnout. Ideální je samo dát vše a doladit na brzdě (jenže pokud nelze stávající origo jednotka přehrát na jinou paliv. mapu, je třeba power commader.
Pokud dáš jen koncovky, motoru se bude "lépe vydechovat". Uvozovky proto, protože i odpor výfukového potrubí je nějak spočítaný pro optimální fci motoru. (ale to je taky sporné, ptž dnes zasr. EU tlačí na hluk, emise..)
Ale pořád ovlivňuješ jen výdech.
Pokud dáš filtr, ovlivníš nádech - propustnější filtr = víc vzduchu = chudší směs = vyšší teplota.
Já vyhodil kat, origo koncovku, nahradil to otevřeným potrubím a zmizela mi výkonová díra okolo 4tis.ot (právě v těchto otáčkách se měří emise které následně udávají jaký eurostupeň bude motocykl plnit až půjde do prodeje a provozu).
Konzultoval jsem to s pár lidma který se okolo Guzzin motaj a víceméně se většina shodla na tom, že samotný výfuk nevadí, ale filtr už by vadit mohl.
Samo se může stát že dáš jiné koncovky a průběh motoru a spotřeba bude horší než s origo.
Jeden pán to u Duc pak řešil tak, že zkoušel do koncovky dávat přepážky různých velikosstí, aby motoru dopřál ten správný "odpor" výfuk. plynů.
A podařilo se mu to doladit vpodstatě v garáži.
Ale každý motor je origo a univerzální recept neexistuje
Jezdím na servis k klukovi co dělal technika nějakému manšaftu a tvrdí úplně nasráč to samé - takže za mne říkám dobře napsáno
Co se týká toho "poweru" je to za fungl 8tis a pokud člověk není závodník, nemá problém se směsí a nebo fakt neví co s prachama - pak si pokládám otázku stojí takovej peníz za třeba 10% výkonu /odvislé ještě od obsahu motoru/?
Edit: zapoměl jsem za sebe dodat, že osobně mám jen koncovku s orig filtrem a krom toho, že to začalo žrát nějako moc benzínu což stejně přisuzuji svému zacházení s plynem tak motoru se nic nestalo což potvrzuje i graf z brzdy
Naposledy editováno 14.06.2012 10:28:12
2 reakcí na tento příspěvek Laďáky + power commander
a že otev. výfuk tomu spíš uškodí... budou jiné zpětné tlaky a v nízkých otáčkách se to musí propadnout...! tak jak to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander
záleží na počtu válců a dalšímu milionu proměných
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky + power commander
oioi01 píše: Takže filtr to rozhodí víc jak ladák?? já si vždycky myslel, že filtr=víc vzduchu pobere jednotka díky lambdě... víc zbytkové kyslíku ve výfuku=přidá benzínu...
a že otev. výfuk tomu spíš uškodí... budou jiné zpětné tlaky a v nízkých otáčkách se to musí propadnout...! tak jak to je?
Ano, otevřený filtr ti může uškodit. Respektive základ je vždy otestovat s origo filtrme a v případě problémů instalovat otevřený. Ale co motorka, to jiný postup. Nicméně i slova dvorního ladiče Murárika jsou, že je nesmysl hned kupovat KN filtr či jiný otevřený - je to jen marketingový bublina dobrá pro prodejce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |