Téma: Pravidla pro přírodňáky
10.6.2012 v 18:23
Čuste,jsem velký fanda přírodních okruhů. Sice nemám sponzory, žádné zázemí a ani nic takového, ale mým snem je jednou si zajet závod. Snažím se najít něco o pravidlech, něco co k tomu potřebuji, jakou vybrat motorku, jak může být stará, jaké úpravy, jaká kombinéza, jakou licenci nebo nějakou kartu a prostě tak všechno okolo. Prostě chci jet a a chtěl bych vědět co všechno k tomu potřebuji. Dík za Vaše rady a za Váš čas.

Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 18:27 | Nahoru | #1
není problém si všechno zařídit, jen potřebuješ mít nějakej závod odjetej např. CEC aby si dostal licenci...a nejdůležitější je mít prachy

2 reakcí na tento příspěvek Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 18:36 | Nahoru | #2
Motorka je jedno a pro třídy 600 a 1000 můžeš mít jakékoliv úpravy (jede se to jako volná). Jinak klasické bezpečnostní úpravy dle pravidel (pěna, přidrátování, atd..) Kombinézu rozhodně jednodílnou. Myslím, že potřebuješ Bčkovou národní licenci. Na Hočice autoklub (tam tě stejně jako nováčka asi nepustí) a na Radvanice, Těrlicko, Kyjov můžeš mít licenci CSMS.

Hlavně potřebuješ zkušenosti z nějakého autodromu. Ze silnice rovnou na přírodňáky je to dost o držku. Jo a hlavně na to mít "koule". Ono se na to hezky kouká, ale jet to je trochu o něčem jiném.

Naposledy editováno 10.06.2012 18:40:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 18:44 | Nahoru | #3
matrixbiker> Jo no, něco takového očekávám. Samozřejmě se tam nechci jet zabít hned v prvním kole. Uvažuju o třídě třeba 125 SP nebo něco takového. Je mi jasné, že mi všichni hnedka nadělí dvě kola, ale prostě si to chci zajet. A "koule" by byly
A prosímtě ty pravidla teda najdu kde? Díkes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 18:54 | Nahoru | #4

matrixbiker píše: Motorka je jedno a pro třídy 600 a 1000 můžeš mít jakékoliv úpravy (jede se to jako volná). Jinak klasické bezpečnostní úpravy dle pravidel (pěna, přidrátování, atd..) Kombinézu rozhodně jednodílnou. Myslím, že potřebuješ Bčkovou národní licenci. Na Hočice autoklub (tam tě stejně jako nováčka asi nepustí) a na Radvanice, Těrlicko, Kyjov můžeš mít licenci CSMS.

Hlavně potřebuješ zkušenosti z nějakého autodromu. Ze silnice rovnou na přírodňáky je to dost o držku. Jo a hlavně na to mít "koule". Ono se na to hezky kouká, ale jet to je trochu o něčem jiném.

To je jenom do 1000ccm?

(reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 18:58 | Nahoru | #5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 18:59 | Nahoru | #6
Coolasice> Dvouválce do 1200

Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 19:57 | Nahoru | #7
Pokud se u nás chytne třida malých dvouválcu tak by to mohlo byt zajimavé i pro ty co začinají. Uvidíme v Radvanicích

Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 20:09 | Nahoru | #8
Mel bys vedet,co chces jezdit. Musis mit jednodilnou kombinezu, homologovanou helmu. Licenci stejne asi vyridis az z jara. Snad uz pristi rok budeme vedet, kdo bude hlavni autoritou jestli Autoklub nebo CSMS.

Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 20:13 | Nahoru | #9
Motorku si muzes doma postavit, do novodobych trid neni potreba sportovni prukaz, jen to musi splnovat technicke predpisy. Ale pokud by ses vydal touto cestou "samodomo", tak musis pocitat i s tim, ze si na zavody dojedes treba jen zatrenovat a do zavodu se nemusis kvalifikovat, protoze posledni dobou je pretlak prihlasenych.

1 reakcí na tento příspěvek Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 20:51 | Nahoru | #10
Myslím že twiny ze začátku nebudou mít takovou účast, tak tam je asi možnost. I když v Hořicích nebyl ani plný počet závodníků ve volné do 1000.

Naposledy editováno 10.06.2012 20:52:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 20:55 | Nahoru | #11

matrixbiker píše: Myslím že twiny ze začátku nebudou mít takovou účast, tak tam je asi možnost. I když v Hořicích nebyl ani plný počet závodníků ve volné do 1000.



tak twiny DOUFAM nepojedou solo,ale budou k necemu prirazeny. snad k monum. ja spis myslel SP tridy

(reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 21:01 | Nahoru | #12
L&B> Tak pro začátečníka bych viděl ty twiny jako lepší rozhodnutí. Přeci jenom se v tom nebude muset tolik hrabat, aby byl konkurence schopný.

Naposledy editováno 10.06.2012 21:01:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 21:04 | Nahoru | #13

matrixbiker píše: Coolasice> Dvouválce do 1200

Já bych to chtěl jednou také okusit nějakou jednoduchou trat,třeba Staré Město Jenže mám 1200 čtyřvál Bych musel něco přikoupit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 21:09 | Nahoru | #14
Coolasice> Tam se jedou maximálně mona, takže by jsi měl smůlu i s litrem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 21:16 | Nahoru | #15

matrixbiker píše: Coolasice> Tam se jedou maximálně mona, takže by jsi měl smůlu i s litrem.

Sakra na TT byla třída do 1300ccm,třeba se to někdy změní až se bude závodit ve veteránech s devadesátkama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 21:22 | Nahoru | #16
Coolasice> No ale na Man se asi jen tak nedostaneš

(reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 21:27 | Nahoru | #17

Rebel01 píše: Coolasice> No ale na Man se asi jen tak nedostaneš

No to asi ne

2 reakcí na tento příspěvek Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 21:56 | Nahoru | #18
to matrix - konkurenceschopny twin v tom se prave bude clovek hrabat porad - to budou druhy mona ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 22:00 | Nahoru | #19

bart.john píše: to matrix - konkurenceschopny twin v tom se prave bude clovek hrabat porad - to budou druhy mona ...


ono to nebude zas tak levne zavodeni,jak se rika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 22:01 | Nahoru | #20
bart.john> Nebavím se o twinech na manu. Myslím si, že v českých podmínkách ty úpravy budou na mnohem nižší úrovni. Minimálně ze začátku.

Naposledy editováno 10.06.2012 22:02:25

(reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 22:06 | Nahoru | #21
L&B> Letos ve Starém Městě jednomu závodníkovy na monu se podívala ojnice na svět,říkal že měl udělaný nově motor a 50tis. v prdeli

(reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 22:09 | Nahoru | #22

matrixbiker píše: bart.john> Nebavím se o twinech na manu. Myslím si, že v českých podmínkách ty úpravy budou na mnohem nižší úrovni. Minimálně ze začátku.


jak u koho

1 reakcí na tento příspěvek Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 22:19 | Nahoru | #23
to matrix - jak rikas - ze zacatku ,,,,, hele na manu ta spice to je jiny svet ale tyto evoluce muzes delat i tady - pokud das hyenu twina na kapoty a pojedes tak ano - levna trida ale to budes kilometr za druhym pred tebou

coolasice - kdyz ti vylitne ojnice tak si tam za 50 u kazde zavodni motorky odborniku ...

(reakce na) Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 22:35 | Nahoru | #24

bart.john píše: to matrix - jak rikas - ze zacatku ,,,,, hele na manu ta spice to je jiny svet ale tyto evoluce muzes delat i tady - pokud das hyenu twina na kapoty a pojedes tak ano - levna trida ale to budes kilometr za druhym pred tebou

coolasice - kdyz ti vylitne ojnice tak si tam za 50 u kazde zavodni motorky odborniku ...

Tak to se vyplatí

Pravidla pro přírodňáky

10.6.2012 v 22:47 | Nahoru | #25
to je zavodeni - to se nevyplaci - takze prosimte ani nepremyslej ze s tim zacnes, nakupuj v lidlu tam se to vyplati bo je to nejlevnejsi a taky - co se vyplati ti rekne standa huml, premek podlaha a ptak loskutak

Pravidla pro přírodňáky

Skvělá odpověď, děkuji! 10.6.2012 v 23:19 | Nahoru | #26
...základní pravidlo :"srát tam hodně plynu,a mít to tak trochu dost hodně v píči"!!

Pravidla pro přírodňáky

Skvělá odpověď, děkuji! 10.6.2012 v 23:44 | Nahoru | #27
aneb full gas

Pravidla pro přírodňáky

11.6.2012 v 00:04 | Nahoru | #28
sice jsou tu twiny na TT nadupané, ale faktem je, že v závodě odešel snad jen jeden nebo dva a to ani nevím jestli z technických důvodů...(na tabuli bylo prostě jen Retired u dvou z celého pole)

nicméně TT a okruhy u nás je trochu (mega) rozdíl...tam se bez výkonu prostě neobejdeš ani kdyby ses stavěl na hlavu a můžeš se v zatáčkách honit jak chceš. U nás už se ty rozdíly setřou podstatně víc (stejně jako na krátkých okruzích v Irsku)

(reakce na) Pravidla pro přírodňáky

11.6.2012 v 00:07 | Nahoru | #29

L&B píše: ono to nebude zas tak levne zavodeni,jak se rika



už jen na gumách to bude sakra levnější než šestky a litry...sada gum na sezonu a vystačíš si. A pokud někdo nechce dvoutakta, tak je toto lepší volba než šestka/litr a nebo mono
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist