Rada bych se zeptala - mate nekdo zkusenosti s motoskolou Pepy Srsne?
Vazne uvazuji nad ucasti, ale co si budem povidat cesta tam je pro me 200km, zpet to samy, najede se tam s nimi cca 170km a stoji to cca 3.500,- Takze minimalne chrupka tam (po takovym celodenim maratonu se jako clovek, co ma ted najeto jen 3.000 km necejtim byt nesmrtelnou) tudiz dalsi vydaje, ale na to s prominutim sere pes - hlavne kdyz to bude mit vsechno smysl a neco mi to da!!! Ocekavala bych hlavne to, ze to dostanu vic do ruk a kdyz pak zaziju nejakou krizovku, tak zbytecne nevystresuju a zachovam klid, atd....
Mam malyho prcka a nechci ho udelat sirotkem, tudiz pokus o minimalizovani moznych rizik...
Diky za nazory, setrete me a kozy neukazu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 06.06.2012 21:32:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoskola v provozu
Bambus1976 píše: Fidži.FZS> z jakého důvodu myslíš?
Co za důvod chceš slyšet. Jen ne vždy má pravdu, jako s tím dusíkem. Těch hovadin jsem slyšel už více, ale pamatuju si jen tuhle, protože sem to slyšel nedávno.andyups píše: taktiez si myslim, ze najskor treba motorku dostat do ruky, natrenovat na prekazkach, v pomalych rychlostiach, vyskusat si prudke brzdeni, naklony - nechapem preco sa chces ucit v provozu - snad nechces trenovat v provozu stylom pokus omyl. Ono Srsen ma sice meno, ale myslim ze daleko viac ti da teraz ked zacinas Maty v Koline. A hlavne pomer ceny a vedomosti ci nacvicenych veci je trochu niekde inde.premysli si to este, aby to nebol napad len kvoli tomu, ze je to skola Srsna a ten musi byt dobry
fakt doporucujem Matyho a ked tak potom si zbehnut na jezdeni do Sosnovej alebo Vysokeho Myta...vzdy sa najde niekto kto ti povie co robis spatne a mozes si tam v klude trenovat naklony kolko chces a v podstate co natrenujes v provozu najdes ani nevies ako
mozno si povies, ze okruh je ine a bla blaaa, ale su to male technicke okruhy - ja som si to pomyslne rozdelila akoby na 2 pruhy a snazila sa udrzat na svojej strane aby som nevylietavaa do protismeru a pomohlo to hooodne a to som mala najeto o vela viac.
podpis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoskola v provozu
Fidži.FZS píše: Co za důvod chceš slyšet. Jen ne vždy má pravdu, jako s tím dusíkem. Těch hovadin jsem slyšel už více, ale pamatuju si jen tuhle, protože sem to slyšel nedávno.
Myslis, ze zastava nazor, ze dusik do gum ano? A to jsi slysel kde?
Malé okruhy výborná věc, na vyzkoušení náklonů, průjezdů zatáčkou, pověsíš se za instruktora a ten tě vede, ukazuje, kudy jet, kde brzdit, kdy přidat, řekne ti, co děláš dobře nebo špatně. A když ten limit přešvihneš, tak se nic nestane, maximálně to pošleš mimo trať do trávy, obvykle nehrozí nic horšího než pár boulí a odřenin, nejhůř zlomenina, nepotkáš tam kamion nebo strom.
Doporučuji Ilča
Naposledy editováno 08.06.2012 11:49:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoskola v provozu
Lucí_S píše: Myslis, ze zastava nazor, ze dusik do gum ano? A to jsi slysel kde?
Nevkládej mi do úst co jsem neřekl, buď té dobroty![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Za mě také dusík ne, ale mám jednodušší vysvětlění. Nemá to význam si za to připlácet, když se to vpodstatě rovná klasickýmu vzduchu(kde je stejně 78% dusíku)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 08.06.2012 14:39:14
Naposledy editováno 08.06.2012 15:30:56
Naposledy editováno 08.06.2012 16:22:12
Jel jsem ve skupině s Pepou...Pepek nám vždycky ukázal abychom se vystřídali za ním...on jel před náma díval se do zrcátka, levou ruku měl ve vzduchu a ukazoval mi kdy mám přidat plyn na výjezdu a po třetím úseku pod jelo velením jsem měl pod helmou rohlík a opravdu jsem si užíval jízdu